휴먼노마드
[아르메니아어] 연습문제 1 본문
Տարբերակ 1
1. Լրացնել բաց թողած տառերը:
օ-ո կես - ր, մ - րաքույր, առ - րյա, ն - րեկ, խոհան - ց
բ-փ երկուշա - թի, ա - սոս, հորեղ - այր, փա - ուկ, եր - եմն
ույ-յու հ - թ, մ – ս, գ - ն, ն - ն, հաջողութ - ն:
2. Կազմել գոյականների հոգնակի թիվը:
սեղան, մարդ, պատուհան, գորգ, պատշգամբ, ընտանիք, խումբ, ընկեր, գիրք, տուն:
3. Գրել ածականների համեմատության աստիճանները:
Բարի -
հաճելի -
խելացի -
բարձր -
անվախ-
4. Թվականները գրել տառերով:
46 -
88 -
452 -
695 -
4567 -
3769 -
I -
III -
IX -
XXI -
5. Փակագծերում տրված բառերը համապատասխանեցնել նախադասությանը` կատարելով համապատասխան փոփոխություններ:
ա) Ալինան սովորում է (դպրոց), իսկ (նա) եղբայրը` համալսարանում:
բ) Գիրքը (սեղան) վրա է, իսկ պայուսակը` (աթոռ) տակ։
գ) Մենք (գալ) Հայաստան երեք շաբաթ առաջ (ավտոբուս)։
դ) (Դու) մայրը բժշկուհի է, իսկ (ես) մայրը՝ տնտեսուհի։
ե) Ես արդեն (կարդալ) այդ գիրքը, վաղը (գնել) մեկ ուրիշ գիրք։
6. Փակագծերում տրված բառերը դնել կապերի պահանջած հոլովով:
ա) Նա առանց (հաց) է ուտում ապուրը:
բ) (Դաս) հետո ես գնալու եմ ընկերոջս տուն՝ պարապելու:
գ) Մենք շատ բան ենք սովորել (Հայաստան և հայեր) մասին:
դ) (Խումբ) հետ Ծաղկաձոր գալու է փոքր եղբայրն:
ե) Բացի (հայերեն) ընկերս գիտի արաբերեն և անգլերեն:
7.Փակագծերում տրված բայերը գրել վաղակատար ներկա ժամանակածևով:
ա) Իմ հեռախոսը (մնալ) տանը, սեղանի վրա:
բ) Աշակերտները բարձրաձայն (կարդալ) այդ բնագիրը դասարանում:
գ) Այսօր իմ քույրը (գնալ) համալսարան:
դ) Իմ ընկերներից շատերը (գալ) են Չինաստանից:
ե) Ես (տալ) իմ հեռախոսը Մեսրոպին:
զ) Նա ինձ (ասել), որ ինքը (լինել) պատմության թանգարանում։
8. Բառերի հերթականությունը չխախտելով և անհրաժեշտ փոփոխություններ կատարելով՝ կազմիր նախադասություններ:
ա) Նա, քույր, ամուսին, աշխատել, Երևան, բանկ, մեկ:
բ) Բոլոնիա, համալսարան, աշխարհ, հին, և, հայտնի, համալսարան, մեկ, է:: -
գ) Նա, մայր, սպիտակ, մազ, կարճ, հասակ, մի, կին, է:
դ) Հայոց, այբուբեն, ստեղծել, հինգ, դար, Մեսրոպ, Մաշտոց :
ա) Մենք, ընկեր, արդեն, այցելել, ազգագրություն, թանգարան:
բ) Էջմիածին, Մայր, տաճար, Հայաստան, հնագույն, եկեղեցի, մեկ, է։
գ) Նա, մայր, աշխատել, մենք, քաղաք, հյուրանոց, մեկ:
9. Գրել փոքրիկ շարադրություն <<Նոր Տարին Հայաստանում >> վերնագրով (15-20 նահադասություն):
Տարբերակ 2
1. Լրացնել բաց թողած տառերը:
գ-ք մա - իել, հա - նել, պատշ - ամբ, փո - րիկ, լի - ը
ռ-ը դա - նալ, քա - ասունհինգ, ապ - ել, բազկաթո -, ե - եսունմեկ
յու-ույ հ - րասեր, անկ - ն, հար - ր, ն - նպես, ջերմութ - ն
2. Կազմել գոյականների հոգնակի թիվը:
դաս, մասնագետ, հարկ, ընտանիք, գիրք, ընկեր, ամիս, տետր, գործ, տուն:
3, Գրել ածականների համեմատության աստիճանները:
լավ -
հին -
երկար -
լուսավոր -
տխուր -
4 թվականները գրել տառերով:
||| -
3195-
447-
XIX-
10683-
5. Փակագծերում տրված բառերը համապատասխանեցնել նախադասությանը՝ կատարելով համապատասխան փոփոխություններ։
ա) Հրանտը սովորում է (դպրոց), իսկ քույրը (աշխատել) համալսարանում:
բ) Համակարգիչը (սեղան) վրա է, իսկ սեղանը՝ (մահճակալ) մոտ:
գ) Իմ ընկերները (գալ) Հայաստան մեկ ամիս առաջ (ավտոբուս):
դ) (Դու) մայրը բժշկուհի է, իսկ (Անահիտ) մայրը` տնտեսուհի:
ե) Նա դեռ (չկարդալ) այդ գիրքը, վաղը (կարդալ):
6. Փակագծերում տրված բայերը գրել վաղակատար ներկա ժամանակաձևով:
ա) Տղան ամբողջ օրը (խաղալ) ֆուտբոլ և (չսովորել) դասերը։
բ) Շաբաթ օրը հայկական ճաշը (ուտել) մեծ ախորժակով։
գ) Երեկ մենք (ծանոթանալ) շատ հետաքրքիր մարդկանց հետ։
դ) Հայրը բարի խոսքեր (ասել) իմ ընկերներին: ՝
ե) Երեկ ես (հանդիպել) իմ ընկերներին, և մենք (գնալ) զբոսայգի։
զ) Կիրակի օրը ես լավ (հանգստանալ) տանը։
7. Փակագծերում տրված բառերը դնել կապերի պահանջած հոլովով։
ա) Նա առանց (լավաշ) է ուտում խորովածը։
բ) (Աշխատանք) հետո ես գնալու եմ ընկերոջս տուն:
գ) Ուսանողները շատ բան են սովորել (Հայաստան և հայեր) մասին։
դ) (Ծնողներ) հետ Ծաղկաձոր գալու է փոքր եղբայրս:
ե) Բացի (սուրճ) ընկերս ոչինչ չի խմում։
8. Փակագծերում գրված բայերը գրի՛ր համապատասխան ժամանակով:
Երեկ երեկոյան մի աղջիկ (լալ) մեր հարկում:
Իմ ընկերները մեկ ամիս սովորել են Երևանում և արդեն (լինել) շատ տեղերում։
Փոքրիկ երեխան (ուտել) նախաճաշը և խմել է մեկ բաժակ կաթը։
Երեկ ամբողջ օրը մենք (անել) մեր տնային աշխատանքները:
Մայրը երեխային (տանել) թատրոն երեկ երեկոյան։
Ամեն երեկո նա (անել) իր տնային աշխատանքները սենյակում:
Երեկ ամբողջ օրը ես (լինել) հանրակացարանի իմ սենյակում:
Նրա ծնողները (չգալ) Երևան, որովհետև աշխատել են:
9. Բառերի հերթականությունը չխախտելով և անհրաժեշտ փոփոխություններ կատարելով՝ կազմիր նախադասություններ: (հերթականություն - 일련의 순서), (խախտել - 위반하다), (անհրաժեշտ - 필요한), (փոփոխություն - 변형), (կազմել - 작문하다)
ա) ժամ, ութ, մենք, հանդիպել, Անահիտ, համալսարան:
բ) Հայաստան, աշխարհ, հնագույն, և, գեղեցիկ, երկիր, մեկ, է։
գ) Ես, հայր, աշխատել, մենք, քաղաք, հիվանդանոց, մեկ:
դ) Նա, ընկերուհի, բարձր, հասակ, գանգուր, մազ, սև, աչք, օրիորդ, է։ (օրիորդ - 숙녀, 소녀)
Տարբերակ 3
1. Լրացնել բաց թողած տառերը:
Ցուրտ ձմե- , թար-մանել բնագիրը, մա-ուր օդ, համերաշխ ընտանի-, գեղեցիկ աղ-իկ, ար-նանալ շուտ, խուսել բար-րաձայն, սենյակը մա-րել, ընկերոջն օ-նել, պա-կել բազմոցին:
2. Կազմել գոյականների հոգնակի թիվը։
աթոռ, մարդ, ձուկ, ծառ, պատշգամբ, լեզու, խումբ, լեռ, կին, նկար ։
3. Թվականները գրել տառերով:
738 -
249 -
583 -
2574 -
1991 -
462 -
IV -
V -
XXI -
I -
4. Փակագծերում գրված բայերը գրի՛ր համապատասխան ժամանակով:
Երեկ մենք (ուտել) հայկական համեղ ճաշ մեր ընկերոջ տանը։
Փոքրիկ երեխան (ուտել) նախաճաշը և խմել է մեկ բաժակ կաթը։
Ընկերս վաղը (տանել) իր քրոջը թանգարան:
Իմ ընկերները մեկ ամիս սովորել են Երևանում և արդեն (լինել) շատ տեղերում:
Ամեն օր ժամը իննից մինչև կեսօր ես (լինել) համալսարանում:
Ամեն շաբաթ օր իմ ընկերները (գալ) իմ սենյակ, և մենք ճաշում ենք միասին:
Մենք գնել ենք նոր սառնարան և (դնել) խոհանոցում։
Օտարազգի ուսանողները մեկ ամիս առաջ (գալ) Հայաստան՝ ուսանելու:
5. Փակագծերում տրված բառերը համապատասխանեցնել նախադասությանը՝ կատարելով համապատասխան փոփոխություններ:
ա) Մինչև համալսարան ես (ոտք) եմ գնում:
բ) Ընկերս (դաս) հետո գնում է աշխատանքի:
գ) Մեր դասասենյակը (չորս) հարկում է :
դ) Նրանք օգնում են (ես) պատրաստել դասերս:
ե) Ես (չհասկանալ) այդ դասը, որովհետև լավ չեմ լսել։
ա) Աշոտը երբեք չի ուշանում (համալսարան) :
բ) Ընկերս մեր տուն է եկել (եղբայր) հետ:
գ) Այսօր ուզում եմ (նրանք) տուն գալ:
դ) Դեկտեմբերը տարվա (տասներկու) ամիսն է։
ե) Նա (մոռանալ) այդ ուսանողի անունը, հիշեցրու նրան:
6. Բառերի հերթականությունը չխախտելով և անհրաժեշտ փոփոխություններ կատարելով՝ կազմիր նախադասություններ:
ա) Ես, ընկեր, շատ, սովորել, Երևան, պետական, համալսարան։
բ) Մենք, ընկեր, արդեն, այցելել, ազգագրություն, թանգարան։
գ) Նա, մայր, աշխատել, մենք, քաղաք, հյուրանոց, մեկ։
դ) Անցյալ, շաբաթ, օր, ուսանող, դասախոս, հետ, լինել, Օշական:
ե) Շատ, ուսանող, քննություն, հետո, մեկնել, իրենք, երկիր:
դ) Ես, ընկերուհի, բարձր, հասակ, երկար, մազ, սև, աչք, օրիորդ, է։
ե) Քննություն, հետո, ես, և, ես, ընկեր, գնալ, մենք, ծնող, մոտ։
7. Գրել փոքրիկ շարադրություն <<Երկու ամիս Հայաստանում >> վերնագրով (15-20 նախադասություն):
과거시제 연습문제
1. Փակագծերում տրված բառերը գրել անցյալ կատարյալ ժամանակաձևով:
ա, Նրանք այդ տեքստը դեռևս (չանցնել), մյուս շաբաթ են անցնելու։
բ, Երեկ իմ ընկերներից երկուսը (ուշանալ) հայերենի դասից, քանի որ (մնալ) քնած։
գ. Արձակուրդներին եւ ընկերներիս հետ (մնալ) Հայաստանում։
դ. Բոլորը (հասկանալ) նոր դասը, որովհետև այն դժվար չէր։
ե, Ուսանողները արձակուրդներին (կարդալ) հայերեն մի քանի գիրք:
զ. Անցյալ շաբաթ ես գրախանութից (առնել) հայերեն-ռուսերեն նոր բառարանը։
է, Երկար ժամանակ մենք (չտեսնել) մեր ընկերոջը, որովհետև վատառողջ (լինել):
ը, Կիրակի օրը մենք (ուտել) իտալական պիցցա սնկով և մացարելլայով:
թ. Ես (չգտնել) ընկերներիս հրապարակում և (վերադառնալ) հանրակացարան:
Ժ. Նա (վերցնել) իմ հեռախոսը և (զանգել) է ընկերներին։
ա) Նա (իջնել) երթուղային տաքմուց ու շտապեց տուն։
բ) Ես (անցնել փողոցը և հանդիպեցի իմ վաղեմի ծանոթին:
գ) Մենք առավոտյան շուտ դուրս (ելնել) տնից` շտապելով դասի:
դ) Նրանք զգույշ (մտնել) ննջարան, որտեղ քնած էր պապը։
ե) Որ խանութից (առնել) հայերեն-անգլերեն նոր բառարանը, - հարցրեց նա:
զ) Իմ ձեռքից հեռախոսն (ընկնել) գետնին և կոտրվեց:
է) Տղան (հագնել) իր նոր հագուստը և դուրս գնաց ընկերների մոտ:
ը) Երեկ հեռուստացույցով մենք (դիտել) ամերիկյան նոր ֆիլմ:
թ) Ամբողջ օրը փոքրիկ տղան (հանգստանալ) տանը։
ժ) Ուսանողները բարձրաձայն (կարդալ) հանձնարարված դասը:
2. Փակագծերում տրված բառերը գրել վաղակատար ներկա ժամանակաձևով:
ա) Ուսուցիչը (զայրանալ), որովհետև աշակերտները լուռ չէին։
բ) Երեկ մենք տուն (գալ) ուշ երեկոյան:
գ) Ինքնաթիռն օդանավակայան (հասնել) ճիշտ ժամանակին:
դ) Մենք արագ (իջնել) ավտոբուսից և (քայլել) դեպի եկեղեցի:
ե) Հինգ տարի հետո միայն տղան (գտնել) մորը:
զ) Երբ շունը (մոտենալ) մեզ, բոլորս շատ (վախենալ):
է) Ուսանողները ոտքով (բարձրանալ) լեռան գագաթը:
ը) Հայրը բարի խոսքեր (ասել) իմ ընկերներին։
թ) Աղավնին դուրս (թռչել) պատուհանից և (կորչել):
ժ) Ես նրանց (գտնել) մեր համալսարանում:
ա. Ձմեռային արձակուրդներին իմ ընկերներից շատերը (գնալ) իրենց երկրները:
բ, Հայրենիքում նրանք շատ լավ (հանգստանալ), որից հետո (վերադառնալ) Երևան։
գ. Նա (թողնել) իր հայերեն-անգլերեն բառարանը լսարանում։
դ. Ես (մոռանալի կատարել երեկվա իմ տնային աշխատանքը:
ե. Դասախոսը (զարմանալ), երբ (իմանալ) այդ մասին։ ՝
զ. Ուրբաթ օրը ընկերս (չգալ) համալսարան դասի, քանի որ (լինել) հիվանդ:
է. Ես իմ դասագիրքը (տալ) նրանց անցյալ շաբաթ:
ը. Երեկ դասերից հետո մենք (մտնել) խանութ ուտելիք առնելու համար։
թ. Անծանոթ բառերը մենք (հարցնել) մեր դասախոսին։
Ժ, Կիրակի օրը ես (լվանալ) իմ հագուստները, ապա (հավաքել) սենյակը.
문제풀이
연습문제 1
1. Լրացնել բաց թողած տառերը:
օ-ո կեսօր, մորաքույր, առօրյա, նորեկ, խոհանոց
բ-փ երկուշաբթի, ափսոս, հորեղբայր, փափուկ, երբեմն
ույ-յու հյութ, մյուս, գույն, նույն, հաջողություն:
2. Կազմել գոյականների հոգնակի թիվը:
սեղան - սեղաններ
մարդ - մարդիկ
պատուհան - պատուհաններ
գորգ - գորգեր
պատշգամբ - պատշգամբներ
ընտանիք - ընտանիքներ
խումբ - խմբեր
ընկեր - ընկերներ
գիրք - գրքեր
տուն - տներ
3. Գրել ածականների համեմատության աստիճանները:
բարի - ավելի բարի - ամենաբարի
հաճելի - ավելի հաճելի - ամենահաճելի
խելացի - ավելի խելացի - ամենախելացի
բարձր - ավելի բարձր - ամենաբարձր
անվախ - ավելի անվախ - ամենաանվախ
4. Թվականները գրել տառերով:
46 - քառասունվեց
88 - ութսումութ
452 - չորս հարյուր հիսուներկու
695 - վեց հարյուր իննսունհինգ
4567 - չորս հազար հինգ հարյուր վաթսունյոթ
3769 - երեք հազար յոթ հարյուր վաթսունինը
I - առաջին
III - երրորդ
IX - իններորդ
XXI - քսանմեկերորդ
5. Փակագծերում տրված բառերը համապատասխանեցնել նախադասությանը` կատարելով համապատասխան փոփոխություններ:
ա) Ալինան սովորում է (դպրոցում), իսկ (իր) եղբայրը` համալսարանում:
բ) Գիրքը (սեղանի) վրա է, իսկ պայուսակը` (աթոռի) տակ։
գ) Մենք (եկել ենք) Հայաստան երեք շաբաթ առաջ (ավտոբուսով)։
դ) (Քո) մայրը բժշկուհի է, իսկ (իմ) մայրը՝ տնտեսուհի։
ե) Ես արդեն (կարդացել եմ) այդ գիրքը, վաղը (գնելու եմ) մեկ ուրիշ գիրք։
6. Փակագծերում տրված բառերը դնել կապերի պահանջած հոլովով:
ա) Նա առանց (հացի) է ուտում ապուրը:
բ) (Դասից) հետո ես գնալու եմ ընկերոջս տուն՝ պարապելու:
գ) Մենք շատ բան ենք սովորել (Հայաստանի և հայերի) մասին:
դ) (Խմբի) հետ Ծաղկաձոր գալու է փոքր եղբայրն:
ե) Բացի (հայերենից) ընկերս գիտի արաբերեն և անգլերեն:
7.Փակագծերում տրված բայերը գրել վաղակատար ներկա ժամանակածևով:
ա) Իմ հեռախոսը (մնում է) տանը, սեղանի վրա:
բ) Աշակերտները բարձրաձայն (կարդում են) այդ բնագիրը դասարանում:
գ) Այսօր իմ քույրը (գնում է) համալսարան:
դ) Իմ ընկերներից շատերը (գալիս են) են Չինաստանից:
ե) Ես (տալիս եմ) իմ հեռախոսը Մեսրոպին:
զ) Նա ինձ (ասում է), որ ինքը (լինում է) պատմության թանգարանում։
8. Բառերի հերթականությունը չխախտելով և անհրաժեշտ փոփոխություններ կատարելով՝ կազմիր նախադասություններ:
ա) Նրա քրոջ ամուսինն աշխատում է Երևանի բանկերից մեկում:
բ) Բոլոնիայի համալսարանն աշխարհի հին և հայտնի համալսարաններից մեկն է:
գ) Նրա մայրը սպիտակ մազերով, կարճ հասակով մի կին է:
դ) Հայոց այբուբենը ստեղծվել է հինգ դարում Մեսրոպ Մաշտոցով:
ա) Մեր ընկերները արդեն այցելել են ազգագրության թանգարան:
բ) Էջմիածինի Մայր տաճարը Հայաստանի հնագույն եկեղեցիներից մեկն է։
գ) Նրա մայրը աշխատում է մեր քաղաքի հյուրանոցներից մեկում:
9. Գրել փոքրիկ շարադրություն <<Նոր Տարին Հայաստանում >> վերնագրով (15-20 նահադասություն):
연습문제 2
1. Լրացնել բաց թողած տառերը:
գ-ք մաքրել, հագնել, պատշգամբ, փոքրիկ, լիքը
ռ-ը դառնալ, քառասունհինգ, ապրել, բազկաթոռ, երեսունմեկ
յու-ույ հյուրասեր, անկյուն, հարյուր, նույնպես, ջերմություն
2. Կազմել գոյականների հոգնակի թիվը:
դաս - դասեր
մասնագետ - մասնագետներ
հարկ - հարկեր
ընտանիք - ընտանիքներ
գիրք - գրքեր
ընկեր - ընկերներ
ամիս - ամիսներ
տետր - տետրեր
գործ - գործեր
տուն - տներ
3, Գրել ածականների համեմատության աստիճանները:
լավ - ավելի լավ - ամենալավ
հին - ավելի հին - ամենահին
երկար - ավելի երկար - ամենաերկար
լուսավոր - ավելի լուսավոր - ամենալուսավոր
տխուր - ավելի տխուր - ամենատխուր
4 թվականները գրել տառերով:
||| - երրորդ
3195 - երեք հազար մեկ հարյուր իննսունհինգ
447 - չորս հարյուր քառասունյոթ
XIX - դասնիններորդ
10683 - դաս հազար վեց հարյուր ութսուներեք
5. Փակագծերում տրված բառերը համապատասխանեցնել նախադասությանը՝ կատարելով համապատասխան փոփոխություններ։
ա) Հրանտը սովորում է (դպրոցում), իսկ քույրը (աշխատում է) համալսարանում:
բ) Համակարգիչը (սեղանի) վրա է, իսկ սեղանը՝ (մահճակալի) մոտ:
գ) Իմ ընկերները (եկել են) Հայաստան մեկ ամիս առաջ (ավտոբուսով):
դ) (Քո) մայրը բժշկուհի է, իսկ (Անահիտի) մայրը` տնտեսուհի:
ե) Նա դեռ (չի կարդացել) այդ գիրքը, վաղը (կարդալու է):
6. Փակագծերում տրված բայերը գրել վաղակատար ներկա ժամանակաձևով:
ա) Տղան ամբողջ օրը (խաղացել է) ֆուտբոլ և (չի սովորել) դասերը։
բ) Շաբաթ օրը հայկական ճաշը (ուտել եմ) մեծ ախորժակով։
գ) Երեկ մենք (ծանոթացել ենք) շատ հետաքրքիր մարդկանց հետ։
դ) Հայրը բարի խոսքեր (ասել է) իմ ընկերներին: ՝
ե) Երեկ ես (հանդիպել եմ) իմ ընկերներին, և մենք (գնացել ենք) զբոսայգի։
զ) Կիրակի օրը ես լավ (եմ հանգստացել) տանը։
7. Փակագծերում տրված բառերը դնել կապերի պահանջած հոլովով։
ա) Նա առանց (լավաշի) է ուտում խորովածը։
բ) (Աշխատանքից) հետո ես գնալու եմ ընկերոջս տուն:
գ) Ուսանողները շատ բան են սովորել (Հայաստանի և հայերի) մասին։
դ) (Ծնողներից) հետ Ծաղկաձոր գալու է փոքր եղբայրս:
ե) Բացի (սուրճից) ընկերս ոչինչ չի խմում։
8. Փակագծերում գրված բայերը գրի՛ր համապատասխան ժամանակով:
Երեկ երեկոյան մի աղջիկ (լացել է) մեր հարկում:
Իմ ընկերները մեկ ամիս սովորել են Երևանում և արդեն (եղել են) շատ տեղերում։
Փոքրիկ երեխան (ուտել է) նախաճաշը և խմել է մեկ բաժակ կաթը։
Երեկ ամբողջ օրը մենք (անել ենք) մեր տնային աշխատանքները:
Մայրը երեխային (տարել է) թատրոն երեկ երեկոյան։
Ամեն երեկո նա (անել է) իր տնային աշխատանքները սենյակում:
Երեկ ամբողջ օրը ես (եղել եմ) հանրակացարանի իմ սենյակում:
Նրա ծնողները (չեն եկել) Երևան, որովհետև աշխատել են:
9. Բառերի հերթականությունը չխախտելով և անհրաժեշտ փոփոխություններ կատարելով՝ կազմիր նախադասություններ:
ա) ժամը ութին մենք հանդիպում ենք Անահիտին համալսարանում:
բ) Հայաստանն աշխարհի հնագույն և գեղեցիկ երկրներից մեկն է։
գ) Իմ հայրը աշխատում է մեր քաղաքի հիվանդանոցներից մեկում:
դ) Նրա ընկերուհիը բարձր հասակով, գանգուր մազերով, սև աչքերով օրիորդն է։
연습문제 3
1. Լրացնել բաց թողած տառերը:
Ցուրտ ձմեռ, թարգմանել բնագիրը, մաքուր օդ, համերաշխ ընտանիք, գեղեցիկ աղցիկ, արթնանալ շուտ, խուսել բարձրաձայն, սենյակը մաքրել, ընկերոջն օգնել, պառկել բազմոցին:
2. Կազմել գոյականների հոգնակի թիվը։
աթոռ - աթոռներ
մարդ - մարդիկ
ձուկ - ձկեր
ծառ - ծառեր
պատշգամբ - պատշգամբներ
լեզու - լեզուներ
խումբ - խմբեր
լեռ - լեռներ
կին - կանայք
նկար - նկարներ
3. Թվականները գրել տառերով:
738 - յոթ հարյուր երեսունութ
249 - երկու հարյուր քառասունինը
583 - հինգ հարյուր ութսուներեք
2574 - երկու հազար հինգ հարյուր յոթսունչորս
1991 - հազար ինը հարյուր իննսունմեկ
462 - չորս հարյուր վաթսւոներկու
IV - չորրորդ
V - հինգերորդ
XXI - քսանմեկ
I - առաջին
4. Փակագծերում գրված բայերը գրի՛ր համապատասխան ժամանակով:
Երեկ մենք (ուտել ենք) հայկական համեղ ճաշ մեր ընկերոջ տանը։
Փոքրիկ երեխան (ուտել է) նախաճաշը և խմել է մեկ բաժակ կաթը։
Ընկերս վաղը (տանելու է) իր քրոջը թանգարան:
Իմ ընկերները մեկ ամիս սովորել են Երևանում և արդեն (եղել են) շատ տեղերում:
Ամեն օր ժամը իննից մինչև կեսօր ես (լինու եմ) համալսարանում:
Ամեն շաբաթ օր իմ ընկերները (գալիս են) իմ սենյակ, և մենք ճաշում ենք միասին:
Մենք գնել ենք նոր սառնարան և (դրել ենք) խոհանոցում։
Օտարազգի ուսանողները մեկ ամիս առաջ (եղել են) Հայաստան՝ ուսանելու:
5. Փակագծերում տրված բառերը համապատասխանեցնել նախադասությանը՝ կատարելով համապատասխան փոփոխություններ:
ա) Մինչև համալսարան ես (ոտքով) եմ գնում:
բ) Ընկերս (դասից) հետո գնում է աշխատանքի:
գ) Մեր դասասենյակը (չորրորդ) հարկում է :
դ) Նրանք օգնում են (ինձ) պատրաստել դասերս:
ե) Ես (չեմ հասկացել) այդ դասը, որովհետև լավ չեմ լսել։
ա) Աշոտը երբեք չի ուշանում (համալսարանից) :
բ) Ընկերս մեր տուն է եկել (եղբոր) հետ:
գ) Այսօր ուզում եմ (նրանց) տուն գալ:
դ) Դեկտեմբերը տարվա (տասներկուերորդ) ամիսն է։
ե) Նա (մոռացել է) այդ ուսանողի անունը, հիշեցրու նրան:
6. Բառերի հերթականությունը չխախտելով և անհրաժեշտ փոփոխություններ կատարելով՝ կազմիր նախադասություններ:
ա) Իմ ընկերը շատ է սովորեում Երևանի պետական համալսարանում։
բ) Մեր ընկերները արդեն այցելել են ազգագրության թանգարան։
գ) Նրա մայրը աշխատում է մեր քաղաքի հյուրանոցներից մեկում։
դ) Անցյալ շաբաթ օրը ուսանողները դասախոսի հետ եղել են Օշականում:
ե) Շատ ուսանողներ քննությունից հետո մեկնել են իրենց երկրները:
դ) Իմ ընկերուհիը բարձր հասակով, երկար մազերով, սև աչքերով օրիորդն է։
ե) Քննությունից հետո ես և իմ ընկերը գնացել ենք մեր ծնողների մոտ։
7. Գրել փոքրիկ շարադրություն <<Երկու ամիս Հայաստանում >> վերնագրով (15-20 նախադասություն):
과거시제
1. Փակագծերում տրված բառերը գրել անցյալ կատարյալ ժամանակաձևով:
ա, Նրանք այդ տեքստը դեռևս (չանցան), մյուս շաբաթ են անցնելու։
բ, Երեկ իմ ընկերներից երկուսը (ուշացան) հայերենի դասից, քանի որ (մնացին) քնած։
գ. Արձակուրդներին ես ընկերներիս հետ (մնագի) Հայաստանում։
դ. Բոլորը (հասկացան) նոր դասը, որովհետև այն դժվար չէր։
ե, Ուսանողները արձակուրդներին (կարդացին) հայերեն մի քանի գիրք:
զ. Անցյալ շաբաթ ես գրախանութից (առա) հայերեն-ռուսերեն նոր բառարանը։
է, Երկար ժամանակ մենք (չտեսանք) մեր ընկերոջը, որովհետև վատառողջ (եղանք):
ը, Կիրակի օրը մենք (ուտեցինք) իտալական պիցցա սնկով և մացարելլայով:
թ. Ես (չգտա) ընկերներիս հրապարակում և (վերադարձա) հանրակացարան:
Ժ. Նա (վերցրեց) իմ հեռախոսը և (զանգեց) է ընկերներին։
ա) Նա (իջավ) երթուղային տաքմուց ու շտապեց տուն։
բ) Ես (անցա) փողոցը և հանդիպեցի իմ վաղեմի ծանոթին:
գ) Մենք առավոտյան շուտ դուրս (ելանք) տնից` շտապելով դասի:
դ) Նրանք զգույշ (մտան) ննջարան, որտեղ քնած էր պապը։
ե) Որ խանութից (առաք) հայերեն-անգլերեն նոր բառարանը, - հարցրեց նա:
զ) Իմ ձեռքից հեռախոսն (ընկավ) գետնին և կոտրվեց:
է) Տղան (հագավ) իր նոր հագուստը և դուրս գնաց ընկերների մոտ:
ը) Երեկ հեռուստացույցով մենք (դիտեցինք) ամերիկյան նոր ֆիլմ:
թ) Ամբողջ օրը փոքրիկ տղան (հանգստացավ) տանը։
ժ) Ուսանողները բարձրաձայն (կարդացին) հանձնարարված դասը:
2. Փակագծերում տրված բառերը գրել վաղակատար ներկա ժամանակաձևով:
ա) Ուսուցիչը (զայրացել է), որովհետև աշակերտները լուռ չէին։
բ) Երեկ մենք տուն (եկել ենք) ուշ երեկոյան:
գ) Ինքնաթիռն օդանավակայան (հասել է) ճիշտ ժամանակին:
դ) Մենք արագ (իջել ենք) ավտոբուսից և (քայլել ենք) դեպի եկեղեցի:
ե) Հինգ տարի հետո միայն տղան (գտել է) մորը:
զ) Երբ շունը (մոտեցել է) մեզ, բոլորս շատ (վախեցել են):
է) Ուսանողները ոտքով (բարձրացել են) լեռան գագաթը:
ը) Հայրը բարի խոսքեր (ասել է) իմ ընկերներին։
թ) Աղավնին դուրս (թռել է) պատուհանից և (կորել է):
ժ) Ես նրանց (գտել եմ) մեր համալսարանում:
ա. Ձմեռային արձակուրդներին իմ ընկերներից շատերը (գնացել են) իրենց երկրները:
բ, Հայրենիքում նրանք շատ լավ (հանգստացել են), որից հետո (վերադարձել են) Երևան։
գ. Նա (թողել է) իր հայերեն-անգլերեն բառարանը լսարանում։
դ. Ես (մոռացել եմ) կատարել երեկվա իմ տնային աշխատանքը:
ե. Դասախոսը (զարմացել է), երբ (իմացել է) այդ մասին։ ՝
զ. Ուրբաթ օրը ընկերս (չի եկել) համալսարան դասի, քանի որ (եղել է) հիվանդ:
է. Ես իմ դասագիրքը (տվել եմ) նրանց անցյալ շաբաթ:
ը. Երեկ դասերից հետո մենք (մտել ենք) խանութ ուտելիք առնելու համար։
թ. Անծանոթ բառերը մենք (հարցրել ենք) մեր դասախոսին։
Ժ, Կիրակի օրը ես (լվացել եմ) իմ հագուստները, ապա (հավաքել եմ) սենյակը.
도움이 되셨다면 바쁘시더라도 1초만 시간을 내주셔서 공감 및 댓글을 달아주시겠어요?
여러분의 공감과 댓글은 글쓴이에게 큰 힘이 된답니다.
'휴먼노마드로 살아 가는 법 > 아르메니아' 카테고리의 다른 글
[아르메니아어] 명사의 격에 대한 활용 (Հոլովների կիրառությունը) (0) | 2019.12.31 |
---|---|
[아르메니아어] 연습문제 2 - 격지배 동사 (0) | 2019.12.30 |
[아르메니아어] 작문연습 (0) | 2019.12.27 |
[아르메니아어] 독해연습 24 - 똑똑한 정원사 (Հնարամիտ այգեպանը) (0) | 2019.12.26 |
[아르메니아어] 독해연습 23 - 좋은 이웃 (Լավ հարևանը) (0) | 2019.12.26 |