휴먼노마드
[아르메니아어] 명사의 격에 대한 활용 (Հոլովների կիրառությունը) 본문
[아르메니아어] 명사의 격에 대한 활용 (Հոլովների կիրառությունը)
LifeChallenger 2019. 12. 31. 14:53
격에 따른 활용
1. 주격(Ուղղական հոլովով - Nominative)은 다음과 같은 경우에 사용되어진다.
1) 주어(ենթակա)로써 활용되어진다.
- (ո՞վ) Փոքրիկ աղջիկը քնած էր սենյակում: 작은 소녀는 방에서 잠이 들었다.
- (ի՞նչ) Մեքենան արագ անցավ փողոցով: 그 자동차는 거리를 빠르게 질주하였다.
2) 보어(ստորոգելի)로써 활용되어진다.
- (ո՞վ է) Հայրս դասախոս է համալսարանում: 나의 아버지는 대학교에서 강사이시다.
- (ի՞նչ է) Սուշին ճապոնական ուտեստ է: 스시는 일본음식이다. (ուտեստ - dish)
3) 장소에 대한 부사적 수식어(տեղի պարագա)로써 활용되어진다.
- (ու՞ը) Ամեն շաբաթ ընկերն հաճախում է մարզասրահ: 매 토요일 그의 친구는 체육관에 다닙니다.
4) 시간에 대한 부사적 수식어(Ժամանակի պարագա)로써 활용되어진다.
- (ե՞րբ) Գիշերը անձրև է եկել քաղաքում: 밤에 도시에는 비가 내렸다.
5) 동격에 대한 한정용법(որոշիչ)으로써 활용되어진다.
- ո՞ր) Պարոն Նազարյանը այսօր չի աշխատում: 나자리안씨는 오늘 일하지 않는다.
2. 생격(Սեռական հոլովով - Genitive)은 다음과 같은 경우에 사용되어진다.
1) 문장성분의 소속, 세대, 속성(հատկացուցիչ)을 나타내는데 사용되어진다.
- (ու՞մ) Ուսանողի հեռախոսը փչացել է։ 학생의 전화기는 망가졌다.
- (ինչի՞) Մեր բնակարանի համարը 67 է: 우리 아파트의 번호는 67호이다.
2) 목적이나 목표에 대한 부사적 수식어(նպատակի պարագա)로써 활용되어진다.
- (ինչո՞ւ) Առավոտյան հայրը գնաց աշխատանքի։ 아침에 그의 아버지는 직장에 갔다.
3) 동격에 대한 한정용법(որոշիչ)으로써 활용되어진다.
- (ո՞ր) Նա շատ է սիրում ուտել խոզի խորոված։ 그는 돼지고기 바베큐를 아주 좋아한다.
3. 여격(Տրական հոլովով(Dative)은 다음과 같은 경우에 사용되어진다.
1) 간접 목적어(անուղղակի խնդիր)로의 접근(մոտեցմա)할 때 활용되어진다.
- (ու՞մ) Մենք ծաղիկներ նվիրեցինք Մինային: 우리는 꽃들을 미나에게 선물하였다.
- (ինչի՞ն) Նա դանդաղ մոտեցավ պատուհանին։ 그는 천천히 창문쪽으로 다가갔다.
2) 시간에 대한 부사적 수식어(Ժամանակի պարագա)로써 활용되어진다.
- (ե՞րբ) Մեր արձակուրդը սկսվում է հունվարին: 우리의 방학은 1월에 시작된다.
3) 장소에 대한 부사적 수식어(տեղի պարագա)로써 활용되어진다.
- (որտե՞ղ) – Ես դրեցի համակարգիչը սեղանին։ 나는 컴퓨터를 탁자에 놓았다.
4. 대격(Հայցական հոլովով (Accusative)은 다음과 같은 경우에 사용되어진다.
1) 직접 목적어(ուղիղ խնդիր)로써 활용되어진다.
- (ու՞մ) Բոլորը հարգում են ծնողներին: 모든 사람은 부모님을 존경한다. (հարգել - 존경하다)
- (ի՞նչ) Երեկոյան մենք սուրճ չենք խմում։ 저녁에 우리들은 커피를 마시지 않는다.
5. 탈격(Բացառական հոլովով (Ablative)은 다음과 같은 경우에 사용되어진다.
1) 목적어(խնդիր)로부터 격리되거나 분리(անջատման)될 때 활용되어진다.
- (ումի՞ց) Բանալին վերցրեցի իմ հարևանից: 나는 나의 이웃에게서 열쇠를 가져왔다.
- (ինչի՞ց) Մենք քաղեցինք խնձորները ծառից: 우리는 나무에서 사과를 땄다. (քաղել - (열매를) 따다)
2) 장소에 대한 부사적 수식어(տեղի պարագա)로써 활용되어진다.
- (որտեղի՞ց) Գյումրիից վերադարձանք երեկոյան գնացքով: 우리는 저녁에 열차를 타고 귬리에서 돌아왔다.
3) 시간에 대한 부사적 수식어(Ժամանակի պարագա)로써 활용되어진다.
- (երբվանի՞ց) Դասերը սկսվելու են երկու շաբաթից: 수업은 2주후부터 시작될 것이다.
4) 이유에 대한 부사적 수식어(պատճառի պարագա)로써 활용되어진다.
- (ինչի՞ց) Ընկերս ուրախությունից չգիտեր ինչ անել: 나의 친구는 다행히도 무엇을 했는지 몰랐다.
6. 조격(Գործիական հոլովով(Instrumental)은 다음과 같은 경우에 사용되어진다.
1) 목적어(խնդիր)가 수단(միջոց)으로 사용될 때 활용되어진다.
- (ինչո՞վ) Նա քայլում է ձեռնափայտով: 그는 지팡이를 집은 채 걸고 있다.
2) 시간에 대한 부사적 수식어(Ժամանակի պարագա)로써 활용되어진다.
- (ե՞րբ) Ընկերս տուն եկավ գիշերով: 나의 친구는 밤에 집에 왔다.
3) 장소에 대한 부사적 수식어(տեղի պարագա)로써 활용되어진다.
- (որտեղով) Մեր ճանապարհն անցնում էր լեռներով: 우리의 여행은 산맥을 가로질러 가는 것이었다.
4) 형식에 대한 부사적 수식어(ձևի պարագա)로써 활용되어진다.
- (ինչպե՞ս) Ուսանողները հաճույքով դիտեցին ներկայացումը: 학생들은 즐겁게 공연을 보았다.
7. 위치격(Ներգոյական հոլովով(Locative)은 다음과 같은 경우에 사용되어진다.
1) 장소에 대한 부사적 수식어(տեղի պարագա)로써 활용되어진다.
- (որտե՞ղ) Նրանք սովորում են համալսարանում։ 그들은 대학교에서 공부한다.
2) 시간에 대한 부사적 수식어(Ժամանակի պարագա)로써 활용되어진다.
- (ե՞րբ) Մենք մեկ ամսում այցելեցինք շատ վայրեր: 우리들은 한달동안 많은 곳을 방문했었다.
연습문제
(생격) Սեռական հոլով
1) Նա գնաց մոտակա խանութը` (գնումի)։ 그는 쇼핑을 위해 근처 가게에 갔다.
2) Ես նրանց հրավիրեցի մեր տուն միասին (ճաշելու): 나는 그들을 함께 식사를 하기 위해 우리 집에 초대하였다.
3) Ցուրտ էր, և մենք մտանք սրճարան՝ սուրճ (խմելու) ու մի քիչ (տաքանալու): 추워서 우리는 커피를 마시고 몸을 따뜻하게 하기 위해서 커피솝에 들어갔다.
4) Մենք ռեստորանում կերանք (խոզի) Խորոված և (տավարի) քաբաբ: 우리는 레스토랑에서 돼지 바베큐와 소고기 케밥을 먹었다.
5) Ամեն շաբաթ մենք հավաքվում ենք մարզադաշտում՝ ֆուտբոլ (խաղալու)։ 토요일마다 우리는 경기장에 축구를 하기 위해 모인다.
(여격) Տրական հոլով
1) Ուսանողները գրավոր թեստերը տվեցին (դասախոսին): 학생들은 작문을 선생님에게 제출했다.
2) Երեխաները միշտ պիտի օգնեն (ծնողին): 아이들은 언제나 부모님을 도와야한다.
3) Լեռան (գագաթին) միշտ ձյուն կա: 그 산 정상에는 항상 눈이 있다.
4) Մաշտոցը ստեղծել է հայ գրերը 405 (թվականին): 마쉬또츠는 405년에 아르메니아 문자를 창제하였다.
5) Մեր դասերն ավարտվում են (հուլիսին): 우리의 수업은 1월에 끝난다.
(탈격) Բացառական հոլով
1) Ուսանողները անծանոթ բառերը գրում են (գրատախտակից): 학생들은 모르는 단어를 칠판에 쓴다.
2) Մենք շատ վախեցանք փողոցի մեծ (շուն - շնից): 우리는 길가의 큰 개를 아주 무서워했다.
3) Ձմեռվա (ցուրտից) իմ ոտքերն ու ձեռքերը սառել էին: 겨울의 추위는 나의 발과 손을 얼어붙게 했다.
4) Ասում են, որ (հունվարից) օդի ջերմաստիճանը նվազելու է: 1월의 공기 온도는 내려갈 것이라고 한다.
5) Ես օգտվում եմ հայ-անգլերեն (բառարանից): 나는 아영사전을 이용한다.
(조격) Գործիական հոլով
1) Ընկերս սիրում է ուտել (սունկ - սնկով) աղցան: 나의 친구는 버섯 샐러드를 먹기 좋아한다.
2) Ձեռնոցները գնել եմ երկու հազար (դրամով): 나는 장갑을 2천드람에 샀다.
3) Ուսանողները (գնացքով) մեկնեցին Գյումրի: 학생들은 열차를 타고 귬리에 도착했다.
4) Թոռնիկները (հաճույքով) լսում են տատիկի հեքիաթները: 손자들은 즐겁게 할머니의 동화들을 들고 있다. (թոռնիկ - 손자), (հեքիաթ - 동화)
5) Ես այսօր պատրաստել եմ (կարտոֆիլով) պյուրե և տավարի (միս - մսով) քաբաբ: 나는 오늘 감자퓨레와 소고기 케밥을 만들었다.
(위치격) Ներգոյական հոլով
1) Ես իմ հեռախոսը չգտա (սենյակում) և շատ անհանգստացա: 나는 나의 전화기를 방에서 찾지 못해서 걱정을 많이 했다.
2) Իմ ընկերներին ես տեսա (այգի - այգում): 나의 친구들를 정원에서 보았다.
3) Ամեն երեկո (հրապարակում) շատ մարդ է լինում: 저녁마다 광장에는 많은 사람이 있다.
4) (Երևանում) առավոտյան և երեկոյան ժամերին միշտ խցանումներ են լինում: 예레반에서 아침과 저녁 시간에는 항상 교통체증이 있다.
5) Նրանց (ընտանիքում) բոլորը խոսում են հայերեն: 그들의 가족들 모두 아르메니아로 이야기한다.
1. Իրան, աշխարհ, հին, և, գեղեցիկ, երկիր, մեկ, է:
- Իրանն աշխարհի հին և գեղեցիկ երկրներից մեկն է:
2. Արմեն, համալսարան, ես, հայ, ընկեր, մեկ, է:
- Արմենը համալսարանում իմ հայ ընկերներից մեկն է:
3. Ես, ես, ընկեր, հետ, ապրել, ուսանողական, հանրակացարան, մեկ:
- Ես իմ ընկերի հետ ապրում են ուսանողական հանրակացարաններից մեկում:
4. Նա, ինքը, եղբայր, հետ, սովորել, Երևան, համալսարան, մեկ:
- Նա իր երբոր հետ սովորում է Երևանի համալսարաններից մեկում:
5. Ես, ես, հարազատ, մեկ, հետ, վաղը, գնալ, Ծացկաձոր:
- Ես իմ հարազատներից մեկի հետ վաղը գնալու եմ Ծացկաձոր:
6, Նա, ինքը, ընկեր, մեկ, հետ, երեկ, ամբողջ, օր լինել, մարզասրահ:
- Նա իր ընկերներից մեկի հետ երեկ ամբողջ օրը եղել է մարզասրահում:
7. Մենք, մենք, դասախոս, հետ, երկու, շաբաթ, առաջ, գնացք, գնալ, Գյումրի:
- Մենք մեր դասախոսի հետ երկու շաբաթ առաջ գնացքով գնացել ենք Գյումրի:
도움이 되셨다면 바쁘시더라도 1초만 시간을 내주셔서 공감 및 댓글을 달아주시겠어요?
여러분의 공감과 댓글은 글쓴이에게 큰 힘이 된답니다.
'휴먼노마드로 살아 가는 법 > 아르메니아' 카테고리의 다른 글
[아르메니아어] 번역연습 - 임재범의 고해 (0) | 2020.01.11 |
---|---|
[아르메니아어] 아르메니아의 설날음식 (0) | 2020.01.02 |
[아르메니아어] 연습문제 2 - 격지배 동사 (0) | 2019.12.30 |
[아르메니아어] 연습문제 1 (0) | 2019.12.28 |
[아르메니아어] 작문연습 (0) | 2019.12.27 |