휴먼노마드

아르메니아 통관절차) 제3국으로부터의 의약품 수입에 관한 수입요령 본문

휴먼노마드로 살아 가는 법/아르메니아

아르메니아 통관절차) 제3국으로부터의 의약품 수입에 관한 수입요령

LifeChallenger 2021. 8. 6. 02:48
반응형

제3국으로부터의 의약품 수입

 

ՈՒՂԵՐՁ

수입요령

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը՝ 아르메니아 공화국 정부는, 
• բացառում է ապրանքային շուկայում կամ տնտեսական գործունեության որեւէ այլ ոլորտում արհեստական մենաշնորհների կամ գերիշխող դիրքերի ձեւավորումն ու գոյությունը. 상품시장에서 또는 경제활동의 기타 분야에서 인위적 독점이나 지배적 위치의 형성 또는 존재를 배제합니다.

• հաստատում է, որ շուկաների աղավաղման ցանկացած փորձ, այդ թվում՝ ապրանքների ներմուծման կամ հետագա շրջանառության սահմանափակման ուղղված ցանկացած գործողություն (ինչպես պետական մարմինների, այնպես էլ տնտեսավարող առանձին սուբյեկտների կողմից) հայտնվելու է  կառավարության ուշադրության կենտրոնում՝ դրանց կանխարգելմանն ու բացառմանն ուղղված անհապաղ գործողություններ ձեռնարկելու նպատակով. (국가기관 뿐만 아니라 경제주체에 의한) 상품의 수입이나 추가적인 유통의 제한하려는 어떤 활동을 포함하여 시장을 왜곡하려는 어떠한 시도는 정부의 관심의 초점이 될 것이며 이를 예방하고 제거하기 위한 즉각적인 조치가 취해질 것임을 재확인합니다. 

• հայտնում է, որ այդ նպատակով ՀՀ կառավարությունում գործում է թեժ գիծ, եւ կոչ է անում տնտեսավարող սուբյեկտներին ու քաղաքացիներին՝ շուկաների աղավաղման ցանկացած փորձի (այդ թվում՝ ապրանքների ներմուծման կամ հետագա շրջանառության սահմանափակման ուղղված ցանկացած գործողության) վերաբերյալ տվյալներ ունենալու դեպքում այդ մասին անմիջապես հայտնել նշված թեժ գծով: 010 55 23 52

이러한 목적으로 아르메니아 공화국 정부에서 핫라인을 운영하고 있으며 경제주체 및 시민들에게 (상품의 수입 또는 추가적인 유통을 제한하려는 어떤 활동을 포함하여) 시장을 왜곡하려는 어떠한 시도에 대한 자료를 가지고 있는 경우 이에 대해 즉시 언급된 핫라인으로 신고해줄 것을 요청드립니다. 

 

ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ ԴԵՂԵՐ ԵՎ ԴԵՂԱՆՅՈՒԹԵՐ 의약품 및 약물에 대한 수입요령

Հայաստանի Հանրապետություն երրորդ երկրներից ներմուծման ժամանակ 제3국으로부터 아르메니아로 수입시

 

ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ
유라시아 경제연합
HS CODE
Ապրանքի անվանումը 상품명 Ներմուծման մաքսատուրքի դրույքաչափ/նախատեսված 2016 թ համար/
수입관세율/2016년에 계획된
ԱԱՀ
부가가치세
Ակցիզային հարկ
소비세
3002 20 000 պատվաստանյութեր մարդկանց համար
     
3002 20 000 1 --- կարմրախտի դեմ 0% 0%  
3002 20 000 2 --- հեպատիտ B-ի դեմ 0% 0%  
3002 20 000 9 --- այլ 0% 0%  
3003 Դեղամիջոցներ (բացի 3002, 3005 կամ 3006 ապրանքային դիրքերում նշվածներից)՝ կազմված երկու կամ ավելիբաղադրատարրերի խառնուրդից, թերապեւտիկ կամ կանխարգելիչ նպատակներով օգտագործելու համար, սակայն մանրածախ վաճառքի համար դեղաչափված դեղաձեւերով կամ տարաներում կամ փաթեթվածքներում չբաժնեծրարված՛   20%  
3003 10 000 0 - պենիցիլիններ կամ դրանց՝ պենիցիլանային թթվի կառուցվածք ունեցող ածանցյալները պարունակող կամ ստրեպտոմիցիններ կամ դրանց ածանցյալները պարունակող 10% 20%  
3003 20 000 0 - այլ հակաբիոտիկներ պարունակող 10% 20%  
3003 31 000 0 - 2937 ապրանքային դիրքում նշված հորմոնները կամ այլ միացությունները պարունակող, բայց հակաբիոտիկներ չպարունակող
-- ինսուլին պարունակող
10% 20%  
3003 39 000 0 - այլ 10% 20%  
3004 Դեղամիջոցներ 10% 20%  
3004 10 000 0 - պենիցիլիններ կամ դրանց' պենիցիլանային թթվի կառուցվածք ունեցող ածանցյալները պարունակող կամ ստրեպտոմիցիններ կամ դրանց ածանցյալները
պարունակող`
-- որոնք որպես հիմնական ազդող նյութ
պարունակում են միայն՝ պենիցիլիններ կամ դրանց` պենիցիլանային թթվի կառուցվածք ունեցող ածանցյալները՛
10% 20%  
3004 10 000 1 --- որոնք որպես հիմնական ազդող նյութ պարունակում են միայն՝ ամպիցիլինի տրիհիդրատ կամ ամպիցիլինի նատրիումական աղ կամ բենզիլպենիցիլինի աղեր եւ միացություններ կամ կարբենիցիլին կամ
օքսացիլին կամ սուլացիլին (սուլտամիցիլին) կամ ֆենոքսիմեթիլպենիցիլին
0% 20%  
3004 10 000 4 --- այլ
---- բաժնեծրարված կամ ներկայացված դեղաչափված դեղաձեւերով, բայց
մանրածախ վաճառքի համար չփաթեթավորված
0% 20%  
3004 10 000 5 ---- այլ 0% 20%  
3004 10 000 6 -- այլ
--- բաժնեծրարված կամ ներկայացված
դեղաչափված դեղաձեւերով, բայց մանրածախ վաճառքի համար չփաթեթավորված
---- որպես հիմնական ազդող նյութ միայն ստրեպտոմիցինի սուլֆատ պարունակող
0% 20%  
3004 10 000 7 ---- այլ 0% 20%  
3004 10 000 8 --- այլ 0% 20%  
3004 20 000 1 --- որոնք որպես հիմնական ազդող նյութ պարունակում են միայն՝ ամիկացին կամ
գենտամիցին, կամ գրիզեոֆուլվին, կամ դօքսիցիկլին, կամ դօքսոռուբիցին, կամ կանամիցին, կամ ֆուզիդաթթու եւ դրա
նատրիումական աղը, կամ լեւոմիցետին (քլորամֆենիկոլ) եւ դրա աղերը, կամ լինկոմիցին, կամ մետացիկլին, կամ
նիստատին, կամ ռիֆամպիցին, կամ
ցեֆազոլին, կամ ցեֆալեքսին, կամ ցեֆալոտին, կամ էրիթրոմիցինի հիմք
0% 20%  
3004 20 000 2 --- այլ 0% 20%  
3004 20 000 3 -- այլ
--- որպես հիմնական ազդող նյութ պարունակում են միայն՝ էրիթրոմիցինի հիմք կամ կանամիցինի սուլֆատ պարունակող
0% 20%  
3004 20 000 9 --- այլ 0% 20%  
3004 31 000 0 - 2937 ապրանքային դիրքում նշված հորմոնները կամ այլ միացությունները պարունակող, բայց հակաբիոտիկներ
-- ինսուլին պարունակող
0% 20%  
3004 32 000 1 --- բաժնեծրարված տարաներում կամ
փաթեթվածքներում մանրածախ վաճառքի համար եւ որպես հիմնական ազդող նյութ միայն ֆլուոցինոլոն
0% 20%  
3004 32 000 9 --- այլ 0% 20%  
3004 39 000 1 --- բաժնեծրարված տարաներում կամ
փաթեթվածքներում մանրածախ վաճառքի համար
0% 20%  
3004 39 000 9 --- այլ 0% 20%  
3004 40 000 2 -- պարունակող էֆեդրին կամ դրա աղեր 5% 20%  
3004 40 000 3 -- պարունակող պսեվդոէֆեդրին կամ դրա աղեր 5% 20%  
3004 40 000 4 -- պարունակող նորէֆեդրին կամ դրա աղեր 5% 20%  
3004 40 000 5 - բաժնեծրարված տարաներում կամ փաթեթվածքներում մանրածախ վաճառքի համար եւ որպես հիմնականազդող նյութ պարունակող միայն՝ նատրիումի կոֆեին-բենզոատկամ քսանտինոլի նիկոտինատ, կամ պապավերին, կամ պիլոկարպին, կամ թեոբրոմին, կամ թեոֆիլին 7,5% 20%  
3004 40 000 8 --- այլ 5% 20%  
3004 50 000 1 ---  որոնք որպես հիմնական ազդող նյութ պարունակում են միայն՝ ասկորբինաթթու(վիտամին C) կամ նիկոտինաթթու,
կոկարբօքսիլազա, կամ նիկոտինամիդ, կամ պիրիդօքսին, կամ թիամին եւ դրա աղերը (վիտամին B1), կամ ցիանոկոբալամին (վիտամին B12)
0% 20%  
3004 50 000 2 --- այլ 0% 20%  
3004 50 000 5 - որոնք որպես հիմնական ազդող նյութ պարունակում են միայն՝ ալֆա –տոկոֆերոլի ացետատ(վիտամին E) 0% 20%  
3004 50 000 6 --- որոնք որպես հիմնական ազդող նյութ
պարունակում են միայն՝ կոկարբօքսիլազա կամ ասկորբինաթթու (վիտամին C) կամ ցիանոկոբալամին (վիտամին B12)
0% 20%  
3004 50 000 8 --- այլ 0% 20%  
3004 90 000 1 --- յոդ կամ յոդի միացություններ պարունակող 0% 20%  
3004 90 000 2 --- այլ 0% 20%  
3004 90 000 5 -- այլ
--- յոդ կամ յոդի միացություններ պարունակող
0% 20%  
3004 90 000 6 ---- որոնքորպես հիմնական ազդող նյութ
պարունակում են միայն՝ ացետիլսալիցիլաթթու կամ պարացետամոլ, կամ ռիբօքսին (ինոզին), կամ պոլիվինիլպիրոլիդոն
0% 20%  
3004 90 000 9 --- այլ 0% 20%  

 

Ծանուցում : Եվրասիական տնտեսական միության մաքսային սահմանով ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքը որոշվում է «Մաքսային միության մաքսային օրենսգրքին եւ «Մաքսային միության մաքսային սահմանով տեղափոխվող ապրանքների մաքսային արժեքը որոշելու մասին» 2008 թվականի հունվարի 25-ի համաձայնագրին համապատասխան։ 알림 : 유라시아 경제연합의 세관국경을 통해 수입되는 상품의 과세가격은 "관세동맹의 세관법과 "관세동맹의 세관국경을 통해 운송되는 상품의 과세가격을 결정하는 것에 대한" 2008년 1월 25일 협정에 따라 결정된다. 

 

Ցամաքային ճանապարհով դեղերի եւ դեղանյութերի ներմուծում «Բաց թողում ներքին սպառման համար» գործընթացի մանրամասն նկարագրություն

육로를 통한 의약품과 약물의 수입에서 "내수용 반출"의 절차에 대한 자세한 해설

 

Փուլ 1. ՀՀ տարածքմուտքի մաքսային մարմնից մինչեւ ժամանակավոր պահպանման վայր 아르메니아 공화국의 영토에 진입하는 세관당국으로부터 임시보관소까지

Քայլ 1. Փաստաթղթերը ներկայացրեք մաքսային մարմիններին 세관당국에 제출해야할 서류

ՀՀ տարածք ապրանքների ժամանման պահին փոխադրողը՝ մաքսային մարմիններին ներկայացնում է հետեւյալ փաստաթղթերն ու տեղեկությունները ավտոմոբիլային տրանսպորտային միջոցով միջազգային փոխադրում իրականացնելիսներկայացվում են 아르메니아 공화국의 영토에 상품이 도착하면 운송인은 차량수단을 통해 국제운송이 진행되고 있는 경우 세관당국에 다음과 같은 서류와 정보를 제출해야한다.

1. հետեւյալ փաստաթղթերը ՝ 추가서류

• միջազգային փոխադրում իրականացնող տրանսպորտային միջոցի վերաբերյալ փաստաթղթեր (օրինակ՝ տեխնիկական հաշվառման փաստաթուղթ), 국제운송을 수행하고 있는 차량과 관련된 서류(예, 기술등록서류)

• տրանսպորտային(փոխադրման) փաստաթղթեր (օրինակ՝ CMR), 운송(이송) 서류 (예, CMR) 

• փոխադրվող ապրանքների վերաբերյալ փոխադրողի մոտ առկա առեւտրային փաստաթղթեր (օրինակ՝ Invoice, պայմանագիր, հաշիվ ապրանքագիր եւ այլն). 운송되는 상품에 대한 운송인이 보유하고 있는 상업서류 (예, INVOICE, 계약서, 상업송장 등)

2. հետեւյալ տեղեկությունները՝ 추가정보

• միջազգային փոխադրում իրականացնող տրանսպորտային միջոցի պետական գրանցման մասին, 국제운송을 수행하는 차량의 국가등록에 대해

• ապրանքներ փոխադրողի անվանումը եւ հասցեն, 상품 운송자의 이름과 주소

• ապրանքներն ուղարկող երկրի եւ նշանակման երկրի անվանումը, ապրանքներն ուղարկողի ու ստացողի անվանումն ու հասցեն,

• ապրանքները վաճառողի եւ ստացողի մասին՝ փոխադրողի մոտ առկա առեւտրային փաստաթղթերին համապատասխան, 운송인이 보유한 상업서류에 따른 상품 판매자와 수령자에 대해,

• բեռնատեղիների քանակի, դրանց նշագրումների եւ ապրանքների փաթեթվածքների տեսակների մասին, 화물의 수, 표식 및 상품의 포장유형에 대해

• ապրանքների անվանումը, ինչպես նաեւ դրանց ծածկագրերը՝ նվազագույնը առաջին չորս նիշերով՝ Ապրանքների նկարագրման եւ ծածկագրման ներդաշնակեցված համակարգին Արտաքին առեւտրային գործունեության ապրանքային անվանացանկին համապատասխան, 상품명명 및 HS CODE에서 대외무역활동의 상품명명법에 따른 상품의 이름뿐만 아니라 최소 처음 4자리 코드를 가진 상품코드

• ապրանքների համաքաշը (արտահայտված կիլոգրամներով) կամ ապրանքների ծավալը (արտահայտված խորանարդ մետրերով), բացառությամբ խոշոր բեռների, 큰 하중의 상품을 제외하고, 상품의 무게 (킬로그램으로 표시) 또는 상품의 부피 (입방미터로 표시)

• այնպիսի ապրանքների առկայության մասին, որոնց ներմուծումը Մաքսային միության մաքսային տարածք արգելված կամ սահմանափակված է, 관세동맹의 세관구역에서 수입이 금지되거나 제한되어진 상품의 존재여부에 대해

• միջազգային ապրանքատրանսպորտային բեռնագրի կազմման վայրի ու ամսաթվի մասին. 국제상품 운송비용의 청구서의 장소 및 날짜에 관하여 


1 ապրանքները փաստացի տեղափոխող կամ տրանսպորտային միջոցի օգտագործման համար պատասխանատու անձը 상품을 실제적으로 운송하거나 운송수단의 이용에 관한 책임자 

2 բեռնագիր կամ ապրանքների փոխադրման այլ փաստաթղթեր, որոնց հիման վրա կատարվում են միջազգային փոխադրումներ 국제운송에 근거한 운송장이나 상품운송에 관한 기타서류

 

Փաստաթղթերը եւ տեղեկությունները ներմուծման վայրում փոխադրողի անունից կարող է ներկայացնել փոխադրողի լիազորած անձը ։ 서류 및 정보는 수입지에서 운송인의 이름으로 운송인이 승인한 개인이 제출할 수 있다.

Փոխադրողի անունից փաստաթղթերը կարող են ներկայացվել նաեւ մաքսային ներկայացուցիչների կամ փոխադրողի հանձնարարությամբ գործող այլ անձանց կողմից (օրինակ վարորդ)։ 운송인의 이름으로 통관사나 운송인의 지시에 따라 일하는 기타 개인에 의해 (예 운송인) 제출될 수도 있다. 

(հիմք՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգրքի 158, 159 հոդվածներ, «Մաքսային կարգավորման մասին» ՀՀ օրենք 149 հոդված) 관세동맹의 세관법 제 158, 159조 "세관절차에 대해" 아르메니아 공화국의 법률 제 149조에 의거

 

Քայլ 2. Կազմակերպեք բեռնատարի կշռումն ու ռենտգեն զննումը 트럭중량 및 X-레이 검사 준비

Ավտոմոբիլային տրանսպորտը սահմանային մաքսային կետ մուտք գործելուց կշռվում եւ զննվում է տեխնիկական զննման (ռենտգենային) սարքավորման (ռապիսկան) միջոցով : 차량은 국경세관소를 진입한 후에 (X-레이) 검사장치를 통해 중량을 달고 검사된다. 

Կշռումից հետո բեռն ուղեկցող փաստաթղթերին կցվում է նաեւ կշռման կտրոնը: 계측후 화물에 동반되는 서류에 계측영수증이 첨부되어진다.  

 

Քայլ 3. Վճարեք ճանապարհային եւ բնապահպանական վճարները, եթե բեռնափոխադրող ավտոմեքենան գրանցված չէ ՀՀ-ում 화물운송차량이 아르메니아 공화국에 등록되지 않는 경우, 도로세와 환경세를 지불한다.

Վճարում : Բեռնափոխադրող ավտոմեքենաների համար նախատեսվածեն հետեւյալ ճանապարհային վճարի տեսակները՝ 지불 : 화물운송차량에 대해 다음과 같은 유형의 도로세가 부과된다.

ա) ՀՀ-ում չգրանցված տրանսպորտային միջոցներով Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհներից օգտվելու համար վճարը (տվյալ վճարը չի տարածվում Ռուսաստանի Դաշնությունում եւ Վրաստանում գրանցված փոխադրողների նկատմամբ). 아르메니아 공화국에 등록되지 않은 운송수단에 따라 아르메니아 차량도로를 이용하기 위한 요금 (상기 요금은 러시아 연방 및 조지아에 등록되어진 운송인에 대해 적용되지 않는다)

բ) ՀՀ -ում չգրանցված ծանրաքաշ ավտոտրանսպորտային միջոցներով Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհներով երթեւեկելու համար վճարը. 아르메니아 공화국에 등록되지 않은 대형운송수단에 의해 아르메니아 차량도로를 따라 운전하기 위한 요금

գ) մեծ եզրաչափերով ավտոտրանսպորտային միջոցներով ավտոմոբիլային ճանապարհներով երթեւեկելու համարվճարը. 대형 운송수단으로 차량도로로 운전하기 위한 요금

բ) եւ գ) կետերով, նշված ավտոմեքենաների համար նախատեսված են ՀՀ տրանսպորտի եւ նախապես՝ համաձայն ՀՀ կառավարության 20.07.2006 թվականի N 1106- Ն կարգի ։ (Հիմք՝ «Ճանապարհային վճարի մասին» ՀՀ օրենք, «Ռուսաստանի Դաշնության եւ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունների տրանսպորտային ոլորտում համագործակցության սկզբունքների եւ փոխհարաբերությունների պայմանների մասին» Համաձայնագիր) b)와 c)항에서 언급된 차량에 대해 아르메니아 공화국의 교통통신부에 의해 발행되어진 허가를 득해야하며, 아르메니아 공화국 정부의 2006년 7월 20일자 1106호의 절차에 따라 사전에 취득해야만 한다. ("도로세에 대한" 아르메니아 공화국의 법률 "러시아연방 및 아르메니아 공화국의 정부간 운송분야에서의 협력원칙 및 관계조건에 관한 협정"에 의거) 

 

Այլ պետություններում գրանցված տրանսպորտային միջոցներից Հայաստանի Հանրապետության օդային ավազան վնասակար նյութեր արտանետելու համար վճարը վճարվում է Հայաստանի Հանրապետության տարածք դրանց մուտք գործելու պահին՝ վճարումը հաստատող փաստաթուղթը ներկայացնելով համապատասխան մաքսային մարմին : 다른 국가에 등록된 차량에서 아르메니아 공화국의 대기중으로 유해물질을 배출하는 요금은 납부확인서를 해당 세관당국에 제출함으로써 아르메니아 공화국의 영토로 진입하는 순간 부과된다. (상기 요금은 조지아에 등록된 차량에 대해 적용되지 않는다)

(Հիմք՝ «Բնապահպանական եւ բնօգտագործման վճարների մասին» ՀՀ օրենք) "환경 및 자연자원경영세에 관한" 아르메니아 공화국의 법률에 의거

 

Ի՞նչպես վճարել. Այլ պետություններում գրանցվածտրանսպորտայինմիջոցներով փոխադրողը բնապահպանական եւ ճանապարհային վճարներ կատարելու նպատակով այցելում է անցման կետի մոտակայքում տեղակայված բանկի մասնաճյուղ իրականացնում վճարումները՝ վճարումը հաստատող փաստաթուղթը ներկայացնելով համապատասխան մաքսային մարմին։ 어떻게 납부할까? 아르메니아 공화국에 등록되지 않은 차량을 가진 운송인은 환경세 및 도로세를 지불할 목적으로 검문소 근처에 있는 은행지점을 방문하여 납부를 수행하고 납부확인서를 세관당국에 제출한다.  

 

Քայլ 4. Ուղեւորվեք դեպի նշանակման վայր 지정장소로 이동한다. 

Ներկայացված փաստաթղթերի հիման վրա մաքսային մարմինների կողմից կազմվում է ներքին տարանցման փաստաթուղթ , իրականացվում են մաքսային ձեւակերպումների համար անհրաժեշտ գործողությունները եւ ամբողջ փաթեթը վերադարձվում է փոխադրողին ։ 제출된 문서를 근거로 세관당국에 의해 내부이송문서가 작성되고, 통관을 위한 필요한 업무 및 전체서류가 운송인에게 반환된다. 

(Ներքին տարանցման փաստաթղթի ձեւը եւ լրացման կարգը սահմանված է ՀՀ կառավարությանն առընթեր մաքսային պետական կոմիտեի 01.03.2006 թ. N06/ 20- Ն հրամանով) 내부운송문서의 형식 및 작성절차는 아르메니아 공화국 정부산하 국세청의 2006년 3월 1일자 06/20호 명령에 의해 규정되어 있다.

Փոխադրողը ուղեւորվում է ներքին տարանցման փաստաթղթում նշված նշանակման վայր։ 운송인은 내부운송문서에서 언급된 지정장소로 이동한다. 

Նշանակման վայրի ընտրությունը կատարում է տնտեսավարողը նախօրոք նշում կատարելով փոխադրման փաստաթղթերում կամ նախօրոք համապատասխան խնդրանքով դիմելով ՀՀ ԿԱ պետական եկամուտների  կոմիտեին: 지정장소의 선택은 경제주체가 사전메모를 작성하여 운송서류나 사전에 관련 용청과 함께 아르메니아 공화국의 정부산하 국세청에 신청함으로써 행하여진다. 

ԵԱՏՄ անդամ չհանդիսացող պետություններից Հայաստանի Հանրապետություն ներմուծվող ապրանքների համար մաքսային մարմինը, անկախ տրանսպորտային (փոխադրման) փաստաթղթերում նշված ապրանքների նշանակման վայրերից, կարող է սահմանել նշանակմանայլ վայրեր հետեւյալ դեպքերում. 유라시아 경제연합의 회원으로 등록되지 않은 국가로부터 아르메니아 공화국으로 수입되는 제품에 대해 세관당국은 운송(선적) 서류에 언급된 제품의 목적지에 상관없이 다음의 경우에 다른 목적지를 규정할 수 있다. 

1) եթե մաքսային հայտարարագրումը իրականացնում մասնագիտացված մաքսային մարմինը 전문화된 세관당국에 세관신고를 하는 경우 

2) եթե նշանակման վայրի մաքսային մարմնի գործունեության գոտում առկա է արտակարգ իրավիճակ, կամ որոշակի ապրանքատեսակների ներմուծման համար օրենքով գործում են արգելքներ: 목적지의 세관당국의 업무범위에서 긴급상황이 발생하거나 어떤 제품유형의 수입에 대해 법률로써 금지되는 경우

(Հիմք ՝ Մաքսային կարգավորման մասին ՀՀ օրենք, հոդված 184) 세관절차에 대한 아르메니아 공화국의 법률 제 184조에 의거 

 

Քայլ 5. Ապրանքը հանձնեք ժամանակավոր պահպանության 임시보관을 위한 제품인도

Նշանակման վայր մուտք գործելուց տրանսպորտային միջոցը նորից կշռվում է, որից հետո մաքսային մարմինը իրականացնում է բեռնատարի արտաքին զննում համոզվելու, որ բեռը հասանելի չի եղել եւ կապարակնիքները վնասված չեն ։ 목적지에 도착하면 차량은 다시 무게를 잰 후 세관당국은 화물이 존재하지 않고 봉인이 손상되지 않았는지에 대한 화물차량의 외부검사를 실시한다.

Ապրանքները ժամանակավոր պահպանության հանձնելու համար փոխադրողը, ապրանքների նկատմամբ լիազորություններ ունեցող այլ անձինք կամ նրանց ներկայացուցիչները մաքսային մարմին են ներկայացնում տրանսպորտային (փոխադրման) փաստաթղթեր, առեւտրային եւ (կամ) մաքսային փաստաթղթեր, որոնք պարունակում են ապրանքների, ապրանքներնուղարկողի (ստացողի), ուղարկող (նշանակման) երկրի մասին տեղեկություններ ։ 상품의 임시보관을 위해 운송인, 상품에 관한 권한을 가진 개인이나 그들의 대리인은 세관당국에 상품, 송하인(수하인), 발송(목적)국가에 대한 정보가 포함된 운송(선적) 서류, 상업 및 통관서류를 제출해야한다.   

Մաքսային մարմինը ապրանքները ժամանակավոր պահպանության հանձնելու համար ներկայացված փաստաթղթերը գրանցում է այդ փաստաթղթերը մաքսային մարմին հանձնելուց հետո առավելագույնը 1 (մեկ) ժամվա ընթացքում եւ վերը նշված անձին տրամադրում է փաստաթղթերի գրանցումը հաստատող փաստաթուղթ։ 세관당국은 상품을 임시보관하기 위해 제출된 서류를 해당 문서가 세관당국에 인도된 후 최소 1시간이내에 등록해야하며 위에 언급한 개인에게 문서등록을 확인하는 문서를 제공해야한다. 

(Հիմք ՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգրքի 169-րդ հոդված) 관세동맹의 세관법 제 169조에 의거

 

Փուլ II. Մաքսային պահեստ մուտքից մինչեւ հայտարարագրի ներկայացումը 세관창고의 반입에서 신고서 제출까지

Քայլ 6. Կատարեքբեռի նախնականզննում եւ գնացեք նշանակված մաքսատուն 화물의 사전검사 실시 및 지정세관 방문하기 

Հայտարարատուն կարող է իրականացնել բեռի նախնական զննում ապագայում ճիշտ հայտարարագրելու նկատառումից ելնելով : 신고자는 향후 정확한 신고할 목적으로 화물의 사전검사를 이행할 수 있다. 

Հայտարարատուն փաստաթղթերով գնում է նշանակված մաքսատուն՝ մաքսային ձեւակերպում իրականացնելու նպատակով : 신고자는 서류를 가지고 통관을 이행할 목적으로 지정된 세관을 방문해야한다.

 

Հայաստանի Հանրապետություն դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի ներմուծման մասով ընդհանուր տեղեկատվություն

아르메니아 공화국으로 의약품 및 약물의 수입에 관한 일반적인 정보

Հայաստանի Հանրապետություն դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի ներմուծումը կատարվում է ՀՀ առողջապահության նախարարության կողմից տրամադրված ներմուծման հավաստագրի հիման վրա:

Ներմուծում հավաստագիրը տրվում է էլեկտրոնային եղանակով, իսկ դիմողի պահանջով՝ նաեւ թղթային տարբերակով՝ երեք օրինակից ։ 아르메니아 공화국으로 의약품 및 약물의 수입은 아르메니아 공화국의 보건부에 의해 제공된 수입허가서에 의해 수행된다. 수입허가서는 전자방식으로 발행되며 신청자의 요구에 따라 3부의 종이사본으로도 발행된다. 

 

* 등록자료의 심사기관 : http://www.pharm.am/

 

Home

    Dear friends  The main goal of The Scientific Center of Drug and Medical Technologies Expertise (SCDMTE) is the implementation of the national drug policy that provides availability of safe, effective and quality drugs in Armenia. The transparent an

www.pharm.am

 

Ներմուծման կամ արտահանման հավաստագրի մեկ օրինակը մաքսային անհրաժեշտ մյուս փաստաթղթերի միասին ներկայացվում Հայաստանի Հանրապետության համապատասխան մաքսային մարմիններ, երկրորդ օրինակը մնում է հայտատուի մոտ, իսկ երրորդը՝ ՀՀ առողջապահության նախարարությունում: Ներմուծման հավաստագիրը տրվում է մինչեւ մեկ տարի ժամկետով: 수입 또는 수출허가서의 사본 1부는 다른 필요한 통관서류와 함께 아르메니아 공화국의 관련세관당국에 제출되어야하며, 두번째 사본은 신청인이 보관하며, 세번째는 아르메니아 공화국의 보건부에게 제출된다. 수입허가서는 1년 기한으로 발행된다. 

 

Քայլ 7. Ստացեք ներմուծման հավաստագիր 수입허가서의 수취

Դիմողը Հայաստանի Հանրապետություն դեղեր եւ (կամ) դեղանյութեր ներմուծելու նպատակով ՀՀ առողջապահության նախարարություն է ներկայացնում (ՀՀ Արտաքին առեւտրի ազգային Մեկ Պատուհան համակարգով) ներմուծման թույլտվություն ստանալու մասին էլեկտրոնային հայտ, որին կից ներկայացնում է ՀՀ առողջապահության նախարարի կողմից հաստատված ցանկին համապատասխան պահանջվող փաստաթղթերի էլեկտրոնային տարբերակները : 신청인은 아르메니아 공화국으로 의약품 및 약물을 수입하기 위해 아르메니아 공화국의 보건부에 아르메니아 공화국 보건부 장관에 의해 승인된 목록에 관련 요구문서의 전자버전이 첨부되어 있는 (아르메니아 공화국 국가 대외무역의 단일창구시스템을 통해) 수입허가에 관한 전자신청서를 제출한다.   

1) հայտ. 신청서

2) համապատասխան գործունեության իրականացնելու լիցենզիայի պատճենը 관련 활동을 수행하기 위한 라이센스 사본

3) դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի ձեռք բերման պայմանագիրը ՝ ստորագրված եւ կնքված կողմերի կողմից. 당사자에 의해 서명날인된 의약품 및 약물 구매계약서

4) հաշիվ-ապրանքագիրը՝ կնքված մատակարարի կողմից. 공급자에 의해 서명된 송장 (կնքել 서명하다)

5) ապրանքափոխադրման բեռնագիրը (ապրանքափոխադրում 화물운송장

6) դեղի եւ (կամ) դեղանյութի յուրաքանչյուր սերիայի որակի հավաստագիրը՝ տրված արտադրող կազմակերպության կողմից, ներմուծվող խմբաքանակի սերիայի, արտադրության եւ պիտանիության ժամկետների պարտադիր նշումով։ Միջնորդ կազմակերպություններից դեղերը եւ (կամ) դեղանյութերը ձեռք բերելու դեպքում, արտադրող կազմակերպության կողմից տրվածորակի հավաստագիրը պետք է կնքված լինի միջնորդ կազմակերպության կնիքով: 수입된 제조단위그룹, 생산 및 만료기한의 의무표시를 따른 제조사에 의해 발행된 의약품 및 약물의 각 제조단위그룹의 품질인증서, 중개상으로부터 의약품 및 약물을 구매하는 경우, 제조사에 의해 발급된 품질인증서에 중개상의 서명이 날인되어야한다. 

Դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի ներմուծման հավաստագիրը տրամադրվում է ԵԱՏՄ- ի մաքսային սահմանով դեղը եւ (կամ) դեղանյութը փաստացի մեկ անգամ ներմուծելու համար: 의약품 및 약품의 수입허가증은 유라시아 경제연합의 세관국경을 통해 의약품 및 약물을 실제 1회 수입하는 것에 대해 제공되어진다.

 

Հայաստանի Հանրապետություն դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի ներմուծման հավաստագիր տալու համար ստուգվում են դեղերի եւ դեղանյութերի որակի ցուցանիշները եւ կիրառվում փաստաթղթային կամ լաբորատոր փորձաքննության այնպիսի մեթոդներ, որոնք թույլ են տալիս՝ 아르메니아 공화국으로 의약품 및 약물의 수입허가서를 발급하기 위해 의약품 및 약물의 품질기준을 검사하고 문서 또는 실험검사와 같은 방법을 적용하여 다음과 같은 사항을 허가한다.

ա) կատարել դեղերի եւ դեղանյութերի նույնականացում՝ ստուգելով Հայաստանի Հանրապետությունում դեղերի պետական գրանցման առկայությունը. 아르메니아 공화국에서 국가의약품등록부를 확인함으로써 의약품 및 약물을 식별한다. 

բ) հավաստել դեղերի դեղանյութերի համապատասխանությունը Հայաստանի Հանրապետությունում ընդունված դեղագրքերի եւ (կամ) տեխնիկական պայմանների պահանջներին։ 아르메니아 공화국에서 약전 및 기술조건에 관한 요구사항에서 의약품 및 약물의 적합성을 인증한다.

 

Դիմորդն օրենքով սահմանված կարգով պատասխանատվություն է կրում ներկայացրած տեղեկությունների հավաստիության համար ։ 신청자는 법률에서 정한 절차에 따라 제출된 정보의 신뢰성에 대한 책임을 진다. 

 

Հայաստանի Հանրապետություն դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի ներմուծման հավաստագիրը տրվում է մինչեւ համապատասխան մաքսային հայտարարագիրը ներկայացնելը` համաձայն ԵԱՏՄեւ Հայաստանի Հանրապետության մաքսային օրենսդրության: 아르메니아 공화국으로 의약품 및 약물의 수입허가서는 유라시아 경제연합 및 아르메니아 공화국의 세관법에 따라 관련 세관신고서를 제출하기전 발급된다. 

Պահպանման հատուկ պայմաններ պահանջող դեղեր ու դեղանյութեր ներմուծողը եւ (կամ) արտահանող նիրականացնում են դրանց մասնագիտական պահպանումը՝ համաձայն ՀՀ մաքսային օրենսդրության 특수 보관조건이 요구되는 의약품 및 약물의 수입자 및 수출자는 아르메니아 공화국의 세관법에 따라 전문보관을 수행해야한다. 

 

Հայաստանի Հանրապետություն դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի ներմուծման հավաստագիր տալու համար ներկայացվող պահանջները՝

아르메니아 공화국으로 의약품 및 약물의 수입허가서의 발급을 위한 소개된 요구사항

 

Հայաստանի Հանրապետություն դեղեր կամ դեղանյութեր ներմուծելու իրավունք ունեն ՝ 아르메니아 공화국으로 의약품 또는 약물을 수입하는 권한을 가지고 있는 자

ա) դեղերի մեծածախ իրացման լիցենզիա ունեցող տնտեսավարող սուբյեկտները . 의약품의 도매허가를 가진 경제주체

բ) Հայաստանի Հանրապետությունում դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի արտադրության լիցենզիա ունեցող տնտեսավարող սուբյեկտները՝ իրենց սեփական արտադրության համար. 아르메니아 공화국에서 자체생산으로 의약품 및 약물의 제조허가를 가진 경제주체 

գ) լիցենզիա չունեցող տնտեսավարող սուբյեկտները, որոնց աշխատանքներն առնչվում են դեղերի դեղանյութերի հետազոտման, փորձարկումների անցկացման, որակի, արդյունավետության ու անվտանգության հսկմանը ։ 의약품의 시험, 실험검사, 품질, 효능 및 안전성과 관련된 업무에 종사하는 허가를 가지고 있지 않은 경제주체

 

Հայաստանի Հանրապետություն կարող են ներմուծվել միայն Հայաստանի Հանրապետությունում պետական գրանցում ունեցող դեղերը, որոնց փաթեթավորման փոփոխությունները չեն ազդում արտադրանքի անվտանգության, արդյունավետության եւ որակի վրա, եւ երբ առկա է արտադրողի կողմից տրված որակի հավաստագրի բնօրինակը, կամ արտադրողի կողմից այլ երկրների ներմուծողին տրված հավաստագրի պատճենը՝ վավերացված արտահանող կազմակերպության կնիքով ։ 아르메니아 공화국에서는 오직 아르메니아 공화국에 등록된 의약품만이 수입될 수 있으며, 생산자에 의해 발급된 품질인증서의 원본 또는 수출자의 서명이 날인된 생산자에 의해 다른 국가의 수입자에게 발급된 인증서의 사본이 존재하는 경우에 포장의 변경은 제품의 안전성, 효능 및 품질에 영향을 미치지 않는다.

 

Ներմուծվող դեղի ներդիր թերթիկի համապատասխան գրանցված դեղի ներդիր թերթիկի հետ բովանդակային տարբերության դեպքում ներկրող կազմակերպությունն այդ դեղի իրացման ժամանակ ապահովում է Հայաստանի Հանրապետությունում գրանցված ներդիր թերթիկով, իսկ լեզվական տարբերության դեպքում ապահովում է հայերենով ներդիր թերթիկով : Ներդիր թերթիկի փոփոխությունը չի թույլատրվում, եթե տեխնիկապես առանց դեղի տուփը վնասելու հնարավոր չէ այն բացել ։ 수입된 의약품의 설명서와 관련하여 등록된 의약품의 설명서와 상이한 차이가 있는 경우, 수입업체는 해당 의약품의 판매시 아르메니아 공화국에 등록된 설명서에 따라 제공하고 언어가 차이가 있는 경우, 아르메니아어로 된 설명서를 제공해야한다. 만약 기술적으로 약상자의 손상없이 개봉하는 것이 불가능한 경우 설명서의 수정은 허용되지 않는다.  

 

Համապառատխանությունը կարեւոր է : Ներմուծվող դեղերի եւ դեղանյութերի որակը պետք է համապատասխանի Հայաստանի Հանրապետությունում ընդունված դեղագրքերի եւ (կամ) տեխնիկական պայմանների պահանջներին: 일관성이 중요하다. 수입된 의약품 및 약물의 품질은 아르메니아 공화국에서 채택한 약전 및 기술조건에 관한 요구사항을 충족해야만 한다. 

 

Դեղանյութերի ներմուծման համար պահանջվում են դեղանյութերի արտադրության պայմանները հավաստող փաստաթղթեր (պատշաճ արտադրական գործունեության (ՊԱԳ) հավաստագիր եւ (կամ) արտադրության լիցենզիա եւ (կամ) որակի հավաստագիր՝ տրված արտադրողի կողմից)։ 약물을 수입하기 위해 약물에 관한 생산조건을 입증하는 서류가 요구된다. (생산자에 의해 발행되어진 적합한 생산활동증명서 및 생산허가증과 품질인증서)

 

Հայաստանի Հանրապետություն ներմուծման պահին դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի պիտանիության մնացած ժամկետը պետք է լինի նվազագույնը մեկ տարի: Առանձին դեպքերում ՀՀ առողջապահության նախարարության թույլտվությամբ կարող են ներմուծվել ավելի կարճ պիտանիության ժամկետ ունեցող դեղեր, որոնց սպառման հնարավորությունը (մինչեւ դրանց պիտանիության ժամկետի ավարտը) պետք է հիմնավորված լինի ։ Այն դեպքում, երբ դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի պիտանիության ընդհանուր ժամկետը մեկ տարի է եւ դրանից պակաս, ապա ներմուծման պահին պետք է մնացած լինի պիտանիության ժամկետի 2/ 3 -ը : 아르메니아 공화국으로 수입되는 시점에서 의약품 및 약물의 남은 유효기간은 최소 1년이상이어야한다. 경우에 따라 아르메니아 공화국 보건부의 허가를 통해 보다 짧은 유효기간이 남은 의약품이 수입될 수 있으며, 소모가능성 (해당 제품의 유효기간의 만료일전)이 설정되어야한다. 의약품 및 약물의 전체 유효기간이 1년이거나 미만인 경우 수입시에 유효기간의 2/3이 남은 상태여야한다. 

 

Հայաստանի Հանրապետություն դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի ներմուծման հավաստագրի կամ համապատասխանության հավաստագրի տրամադրումը

아르메니아 공화국으로 의약품 및 약물의 수입허가 또는 적합성증명서의 발급

 

Հայաստանի Հանրապետություն դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի ներմուծման հավաստագիրը փաստաթղթային եւ (կամ) լաբորատոր փորձաքննությունների հիման վրա տալիս է ՀՀ առողջապահության նախարարությունը ։ 아르메니아 공화국으로 의약품 및 약물의 수입허가증은 문서 및 실험검사를 기준하여 아르메니아 공화국의 보건부에서 발급한다. 

 

Այն ապրանքները, որոնք ներմուծվում են ոչ դեղագործական նպատակներով, ներմուծման ժամանակ ենթակա չեն հավաստագրման: Այս դեպքում ներմուծողը մաքսային հայտարարագրի դարձերեսին կատարում է «Ներմուծվում են ոչ դեղագործական նպատակներով» գրառումը: 의약용이 아닌 목적으로 수입되는 제품은 수입시 신고대상이 아니다. 이런 경우, 수입자는 세관신고서의 뒷면에 "의약용이 아닌 목적으로 수입되었음"이라고 기재한다. 

 

Ներմուծման հավաստագիր ստանալու մասին հայտն ու անհրաժեշտ փաստաթղթերը ներկայացվելու պահից մինչեւ ներմուծման հավաստագրի տրամադրումը կամ դրատրամադրման մերժումը կարող է տեւել ոչ ավելի, քան 7 աշխատանքային օր` ներառյալ լաբորատոր փորձաքննությունը : Դեղի եւ (կամ) դեղանյութի որակի հետ կապված խնդիրների եւ կեղծման կասկածի դեպքում լրացուցիչ լաբորատոր փորձաքննության արտադրողի պարզաբանումներ կատարելու նպատակով այն կարող է երկարաձգվել մինչեւ 20 աշխատանքային օր: 수입허가증을 수취하는 것에 대해, 신청서 및 필요한 서류를 제출한 후 수입허가증이 발급 또는 발급거부까지 실험실 검사를 포함하여 근무일기준 7일이상이 걸리지 않는다. 의약품 및 약물의 품질과 관련된 문제와 위조를 의심하는 경우 추가적인 실험검사에 대한 제조업체의 설명을 진행할 목적으로 그것은 최대 근무일기준 20일까지 연장될 수 있다

 

Ներմուծման հավաստագիր ստանալու մասին հայտում կամ կից փաստաթղթերում ոչ էական թերությունների (վրիպակներ, ոչ իրավաբանական անճշտություններ, թվաբանական սխալներ եւ այլ նման բացթողումների առկայության, ինչպես նաեւ փաստաթղթերը թերի լինելու դեպքում ՀՀ առողջապահության նախարարությունը դրանք հայտնաբերելու պահից մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում առաջարկում է դիմողին երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում վերացնել թերությունները : 수입허가를 받기 위해 신청서 또는 첨부서류에 사소한 결함 (오류, 불법적 허위, 산술적 오류 및 기타 유사한 누락 뿐만 아니라 문서가 불완전한 경우 아르메니아 공화국 보건부는 그것의 신청일로부터 근무일 기준 1일이내에 신청자에게 근무일 기준 2일이내 오류를 수정할 것을 요구할 수 있다. 

 

Դիմորդը վճարում է փորձաքննությունների եւ դրանց հետ կապված այլ աշխատանքների կատարման ծախսերը՝ անկախ արդյունքից ։ 신청인은 결과에 상관없이 실험 및 그와 관련된 기타 업무비용을 지불해야한다. 

 

Դիմորդի գրավոր խնդրանքով նրան կամ նրա ներկայացուցիչներին կարող է տրվել փորձաքննությունների կատարման պայմաններին եւ ընթացքին ծանոթանալու հնարավորություն ։ 신청인의 서면요구에 따라 그 또는 그의 대리인에게 실험의 이행조건 및 절차를 숙지할 기회를 부여한다. 

 

Փաստաթղթերի ուսումնասիրության դրական արդյունքի դեպքում ՀՀ առողջապահության նախարարության ներկայացուցիչը ՀՀ մաքսային օրենսդրությամբ սահմանված կարգով, դիմորդի եւ մաքսային մարմնի պաշտոնատար անձանց ներկայությամբ, մաքսատանը կատարում է դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի նախնական զննում եւ նմուշառում ՝ կազմելով նմուշառման ակտ ՝ 3 օրինակից, որոնք ստորագրվում են նմուշառման 3 մասնակցի կողմից ։ 서류검증에서 긍정적인 결과가 있는 경우, 아르메니아 공화국 보건부 대표는 아르메니아 공화국 세관법에 규정된 절차대로 신청인 및 세관당국의 공무원의 입회하에 의약품 및 약물의 사전검사 및 샘플링을 이행하며, 표본보고서 3부를 작성하여 3명의 참관인에게 서명을 받는다. 

 

ՀՀ առողջապահության նախարարության կողմից կատարվում է դեղերի նմուշների նույնականացում պետական գրանցում ունեցող դեղերի նմուշների հետ, ստուգվում են ապրանքաուղեկից փաստաթղթերը , դրանց եւ նմուշների համապատասխանությունը ։ 아르메니아 공화국의 보건부는 국가등록부에 기록된 의약품샘플과 의약품에 관한 샘플을 식별하고 제품설명서에서 샘플의 준수여부를 확인한다. 

 

Փաստաթղթային ուսումնասիրության եւ նույնականացման արդյունքների հիման վրա ընդունվում է որոշում որակի հսկման լաբորատորիայում ընտրված նմուշների լաբորատոր փորձաքննություն կատարելու մասին (անհրաժեշտության դեպքում կատարվում է նաեւ լրիվ դեղագրքային փորձաքննություն) : 서류검증 및 샘플검사의 결과에 근거하여 품질관리실험실에서 선택한 샘플의 실험검사를 이행하는 것에 대해 결정을 선택한다. (필요한 경우 전체 약리검사를 수행한다)

 

Փաստաթղթային փորձաքննությունների, դեղերի նմուշների նույնականացման եւ լաբորատոր փորձաքննության դրական արդյունքի դեպքում տվյալ ապրանքախմբի համար տրվում է ներմուծման հավաստագիր : 서류검증, 의약품의 샘플식별과 실험검사에서 결과가 양성인 경우, 상기 제품군에 대해 수입허가증이 발급된다. 

 

Փորձաքննությունների բացասական արդյունքի դեպքում տվյալ դեղի կամ դեղանյութի Հայաստանի Հանրապետություն ներմուծումը մերժվում է ։ Ապրանքախմբի մնացած դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի համար, որոնք ունեցել են փորձաքննության դրական արդյունք , տրվում է ներմուծման հավաստագիր : 실험결과가 음성인 경우 상기 의약품 또는 약물의 아르메니아 공화국으로의 수입은 거절된다. 제품군의 나머지 의약품 및 약물에 대해 검사결과가 양성인 경우 수입허가증이 발급된다. 

 

Հայաստանի Հանրապետություն դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի ներմուծման մերժումը

아르메이아 공화국으로 의약품 및 약물의 수입거부

 

Հայաստանի Հանրապետությունում դեղերի եւ (կամ ) դեղանյութերի ներմուծումը մերժվում է, եթե ՝ 만약 다음과 같은 경우 아르메니아 공화국으로 의약품 및 약물의 수입이 거부된다. 

ա) ներկայացված տվյալները կամ փաստաթղթերըթերի են կամ ակնհայտկեղծ են, կամ խեղաթյուրված. 제출된 자료 또는 문서

բ) ներմուծվող դեղերը Հայաստանի Հանրապետությունում պետական գրանցում չունեն . 수입된 의약품이 아르메니아 공화국에서 국가등록이 되지 않는 경우

գ) դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի որակական ցուցանիշները չեն համապատասխանում Հայաստանի Հանրապետությունում ընդունված չափանիշներին. 의약품 및 약물의 품질기준이 아르메니아 공화구에서 채택한 기준에 맞지 않는 경우

դ) դեղերը եւ (կամ) դեղանյութերը ժամկետանց են. 의약품 및 약물의 유효기간이 만료된 경우

ե) դեղերի եւ (կամ) դեղանյութերի պիտանիության ժամկետները չեն համապատասխանում սահմանված պահանջներին. 의약품 및 약물의 유효기간이 규정된 요구사항에 맞지 않는 경우 

զ) դեղերը, դեղանյութերը եւ ապրանքաուղեկից փաստաթղթերի տվյալները չեն համապատասխանում միմյանց. 의약품, 약물과 제품설명서의 자료가 서로 일치하지 않는 경우 

է) դեղերի փաթեթավորման փոփոխություններն ազդում են արտադրանքի անվտանգության, արդյունավետության եւ որակի վրա, ինչպես նաեւ բացակայում են արտադրողի կողմից տրված որակի հավաստագրի բնօրինակը, կամ արտադրողի կողմից այլ երկրների ներմուծողին տրված հավաստագրի պատճենը՝ վավերացված արտահանող կազմակերպության կնիքով։ 생산자에 의해 발급된 품질인증서의 원본 또는 수출자의 서명이 날인된 생산자에 의해 다른 국가의 수입자에게 발급된 인증서의 사본이 존재하는 경우 의약품의 포장변경은 제품의 안전성, 효능 및 품질에 영향을 미치지 않는다.

Ներմուծման մերժման մասին որոշումը կարող է բողոքարկվել դատականկարգով: 수입거부에 관한 결정은 법원절차를 통해 항소할 수 있다.

 

Փուլ III . Հայտարարագրումից մինչեւ բաց թողնում 신고에서 반출까지

Քայլ . 8. Ներկայացրեք հայտարարագիրը 신고서 제출

Հայտարարատուի կողմից մաքսատանը ներկայացվում են . 신고자에 의해 세관에 다음과 같은 서류가 제출되어야한다. 

• Մաքսային հայտարարագիր 세관신고서

• Արտաքին տնտեսական գործարքի իրականացումը հաստատող փաստաթուղթ, իսկ արտաքին տնտեսական գործարքի բացակայության դեպքում ՝ այլ փաստաթղթեր, որոնք հաստատում են ապրանքների տիրապետման,

օգտագործման եւ (կամ) տնօրինման իրավունքը  대외경제 거래이행을 증명하는 서류 및 대외경제 거래가 없는 경우, 상품의 소유, 이용 및 처분의 권한을 증명하는 기타 서류

• Տրանսպորտային (փոխադրման) փաստաթղթերը (օրինակ CMR) 운송(선적) 서류 (예 CMR)

• Գրանցված համապատասխանության հայտարարագիր 등록된 적합성 선언서

• Պայմանագիր մաքսային ներկայացուցչի հետ (եթե հայտարարագրումն իրականացվում է ներկայացուցչի միջոցով) 통관사와의 계약서 (만약 신고가 대리인에 의해 실행되었을 경우)

• Հարկերը, տուրքերը, պարտադիրայլ վճարումները հավաստողփաստաթղթերը, որոնք պետք է նախապես հավաստված լինեն մաքսատան ֆինանսական վարչության (գանձապահի) կողմից ։ 사전에 세관의 재무부서(경리)에 의해 입증되어야하는 세금, 조세, 기타 의무납부를 증명하는 서류.  

(Հիմք ՝ ՀՀ կառավարության 21 նոյեմբերի 2003 թվականի N 1779- Ն որոշում) 아르메니아 공화국 정부의 2003년 11월 21일자 1779호 결정안 

 

Բացի վերը նշված փաստաթղթերից՝ անհրաժեշտության դեպքում ներկայացվում են նաեւ մաքսային միության մաքսային օրենսգրքի 183-րդ հոդվածով հմանվ փաստաթղթեր : 위에서 언급된 서류이외에 필요한 경우 관세동맹의 세관법 제 183조에 의해 규정된 서류를 제출해야한다. 

Որպես Հայտարարատու, ի թիվս այլոց , կարող է հանդես գալ Մաքսային միության անդամ պետության անձը, 신고자는 특히 관세동맹이 회원국의 개인을 포함할 수 있다. (세관대리인없이)

որը կնքել է արտաքին տնտեսական գործարք կամ որի անունից (հանձնարարությամբ) կնքվել է այդ գործարքը, 대외경제 거래를 체결했거나 그의 이름으로(양도를 통해) 해당 거래를 체결한 자

ունի ապրանքների տիրապետման, օգտագործման եւ (կամ) տնօրինման իրավունք՝ արտաքին տնտեսական գործարքի բացակայության պարագայում. 대외경제 거래가 없는 경우 상품의 소유, 이용 및 처분의 권한이 있는 자

(Հիմք ՝ Մաքսայինմիության մաքսայինօրենսգիրք, հոդված 186) 관세동맹의 세관법 제 186조에 의거

 

Վճարված է : Մաքսային վճարների (ավելացված արժեքի հարկի, ակցիզային հարկի, մաքսատուրքի (ինչպես նաեւ դրանց փոխարինող հաստատագրված վճարների) եւ բնապահպանական վճարի) գումարների վճարումը

հավաստվում է ՝ 납부됨, 세관수수료(부가가치세, 소비세, 관세 (뿐만 아니라 운송인이 신고한 수수료) 및 환경세의 납부는 증명된다. 

1) հայտարարատուի կողմից մաքսային մարմիններին ներկայացվող թղթային վճարման հանձնարարականի օրինակի ներկայացմամբ, որը պարունակում է բանկի կողմից վճարումը կատարվածլինելու մասին նշում , կամ 신고인에 의해 세관당국에 제출된 서면 납부청구서 사본, 은행에 의해 납부가 실행되었음에 대한 메모 또는

2) մաքսային մարմինների կողմից շահագործվող հայտարարագրման ավտոմատացված համակարգին առեւտրային բանկերի կողմից ուղարկված մաքսային վճարները կատարվածլինելու մասին նշումով էլեկտրոնային հաղորդագրությամբ: Անձի կողմից մաքսային վճարումները կարող են կատարվել հեռահար սպասարկման համակարգերի կամ բանկային համակարգում կիրառվող այլ վճարային գործիքներով ։ 세관당국에 의해 운영되는 자동신고시스템에 시중은행에 의해 발송된 세관수수료가 납부되었음에 대한 메모에 의한 전자메세지. 개인에 의해 세관수수료는 원격서비스 시스템 또는 은행 시스템에서 사용되는 다른 지불수단을 통해 이행될 수 있다. 

(Հիմք ՝ ՀՀ կառավարության 19.04.1999 թ. թիվ 230 որոշում) 아르메니아 공화국의 1999년 4월 19일자 230호 결정안에 의거

 

Ապրանքների մաքսային հայտարարագրման ժամանակ ներկայացվում են փաստաթղթերի բնօրինակները կամ դրանց պատճենները : Մաքսային մարմինն իրավունք ունի ստուգելու փաստաթղթերի ներկայացված պատճենների համապատասխանությունը դրանց բնօրինակներին: Եթե ապրանքների մաքսային հայտարարագրման ժամանակ նախկինում մաքսային մարմին ներկայացվել են մաքսային հայտարարագրման ժամանակ օգտագործվող փաստաթղթեր, բավարար է ներկայացնել այդպիսի փաստաթղթերի պատճենները կամ նշել տեղեկություններ մաքսային մարմին այդ փաստաթղթերը ներկայացնելու մասին : 상품의 세관신고시 서류의 원본이나 사본이 제출되어야한다. 세관당국은 제출된 사본에 대한 원본과의 대조를 통해 진위여부를 검사할 권리를 가지고 있다. 만약 상품의 세관신고시 사전에 세관당국에 세관신고시 사용될 서류가 제출되었다면, 해당 문서의 사본을 제출할 수 있거나 해당문서를 제출한 사실에 대해 세관당국에 알리는 것으로 가능하다. 

(Հիմք ՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգիրք հոդված 183) 관세동맹 세관법 제 183조에 의거

 

Ապրանքների մաքսային արժեքի հայտարարագրումն իրականացվում է հայտարարատուի կողմից՝ ապրանքների մաքսային հայտարարագրման շրջանակներում: 상품의 관세가격에 대한 신고는 신고자가 상품의 세관신고서를 제출함으로써 수행되어진다.  

 

Ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքի հայտարարագրումն իրականացվում է ապրանքներիմաքսային արժեքի որոշման մեթոդի, ապրանքների մաքսային արժեքի մեծության, մաքսային արժեքի որոշման հետ առնչություն ունեցող ՝ արտաքին տնտեսական գործարքի հանգամանքների եւ պայմանների վերաբերյալ տեղեկությունների հայտարարագրման , ինչպես նաեւ դրանք հիմնավորող փաստաթղթերի ներկայացման միջոցով: 수입제품의 과세가격의 신고는 상품의 과세가격에 대한 결정방법, 상품의 과세가격에 대한 금액, 과세가격에 대한 결정과 관련된 대외경제 거래의 상황 및 조건에 대한 정보의 신고뿐만 아니라 그것을 입증하는 서류의 제출을 통해 이루어진다.  

 

Ապրանքների մաքսային արժեքի հայտարարագրման կարգը հաստատված է Մաքսային միության հանձնաժողովի 2010 թվականի սեպտեմբերի 20- ի թիվ 376 որոշմամբ, որտեղ ներառված է նաեւ, 상품의 과세가격을 신고하는 절차는 관세동맹위원회의 2010년 9월 20일자 376호 결정안에 의해 승인되었으며 다음이 포함되어 있다. 

1. հայտարարագրված մաքսային արժեքը հաստատող փաստաթղթերի ցանկը 신고된 과세가격을 증명하는 서류목록

2. ինչպես նաեւ լրացուցիչ ստուգման անցկացման ժամանակ լրացուցիչ փաստաթղթերի եւ տեղեկությունների ցանկը , որոնք կարող են պահանջվել մաքսային մարմնի կողմից։ 뿐만 아니라 추가검사를 진행할 시 추가서류 및 정보목록은 세관당국에 의해 요구되어질 수 있다.

 

Ապրանքների մաքսային արժեքի հսկողության իրականացման արդյունքներով մաքսային մարմինն ընդունում է որոշում ապրանքների հայտարարագրված մաքսային արժեքի ընդունման վերաբերյալ կամ որոշում ՝ ապրանքների հայտագրված մաքսային արժեքի ճշգրտման վերաբերյալ ։ 상품의 과세가격 관리이행의 결과로써 세관당국은 상품의 신고된 과세가격의 채택에 대한 결정 또는 상품의 신고된 과세가격에 대한 조정에 대해 결정할 수 있다. 

 

Ապրանքների հայտագրված մաքսային արժեքի ճշգրտման մասին մաքսային մարմնի կողմից կայացված որոշման մեջ պետք է նշվի հիմնավորումը եւ դրա կատարման ժամկետը : 상품의 신고된 과세가격의 조정에 대해 세관당국에 의해 내려진 결정은 해당 근거와 만료일을 명시해야한다. 

Ապրանքների մաքսային արժեքի ճշգրտման վերաբերյալ մաքսային մարմնի կողմից մինչեւ ապրանքների բաց թողնումը որոշում կայացվելու դեպքում հայտարարատուն պարտավոր է կատարել ոչ հավաստի տվյալների ճշգրտում եւ վճարել մաքսատուրքերը , հարկերը ՝ ճշգրտված տվյալների հաշվառմամբ հաշվարկված չափով , ոչ ուշ , քան մաքսային հայտարարագրի գրանցման օրվան հաջորդող 1 (մեկ) աշխատանքային օրվա ընթացքում: 상품의 과세가격 조정에 관해 세관당국에 의해 상품의 반출전 결정이 내려진 경우 신고자는 신뢰할 수 없는 자료에 대해 수정하고 조정된 자료를 근거로 계산된 금액으로 세관신고서의 등록일 다음 근무일 1일이내에 늦지 않게 관세, 세금을 납부해야한다. 

Եթե հայտարարատունապրանքներիբացկթողնման ժամկետները չգերազանցող ժամկետում չի իրականացնում ոչ հավաստի տեղեկությունների ճշգրտում եւ չի վճարում մաքսատուրքերը, մաքսային մարմինը մերժում է ապրանքների բաց թողնումը ։ 만약 신고자가 상품의 반출기한을 초과하지 않는 기간내에 신뢰할 수 없는 정보의 수정을 이행하지 않거나  관세를 납부하지 않는 경우, 세관당국은 상품의 반출을 거부할 수 있다. 

(Հիմք ՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգիրք հոդվածներ 67 եւ 68) 관세동맹의 세관법 제 67 및 68조에 의거

 

Մաքսային մարմինն իրականացնում է մաքսային հայտարարագրի գրանցում կամմերժում է դրագրանցումը մաքսային հայտարարագիրը ներկայացնելու պահից առավելագույնը 2 (երկու) ժամվա ընթացքում: 세관당국은 세관신고서를 제출한 날로부터 최소 2시간내에 세관신고서를 등록하거나 등록을 거부해야한다.

Մաքսային մարմինը մերժում է ներկայացված հայտարարագրի գրանցումը Միության մաքսային օրենսգրքի      190-րդ հոդվածով նախատեսված հիմքերից որեւէ մեկի առկայության դեպքում : Մաքսային հայտարարագրի

գրանցման մերժումը գրավոր ձեւակերպվում է մաքսային մարմնի պաշտոնատար անձի կողմից ՝ նշելով մերժման պատճառը ։ 세관당국은 연합의 세관법 제 190조에 따라 규정한 사유중 하나가 존재하는 경우 제출된 신고서의 등록을 거부할 수 있다. 세관신고서의 등록에 대한 거부는 서면으로 세관당국의 담당자에 의해 거부사유를 언급하여 작성된다. 

Մաքսային հայտարարագրի գրանցումը մերժելու դեպքում մաքսային հայտարարագիրը եւ ներկայացված փաստաթղթերը վերադարձվում են հայտարարատուին կամ մաքսային ներկայացուցչին : 세관신고서의 등록을 거절하는 경우, 세관신고서 및 제출된 서류는 신고자 또는 세관대리인에게 반환된다. 

Հայտարարագրի գրանցումից հետո ռիսկերի կառավարման համակարգի միջոցով իրականացվում է մաքսային հսկողության ուղու ընտրություն : 신고서의 등록이후 위험관리시스템을 통해 통관경로의 선택을 이행한다. 

(Հիմք ՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգիրք հոդված 190) 관세동맹의 세관법 제 190조에 의거

 

Փուլ IV Ապրանքների բաց թողնումը 상품의 반출

Քայլ 9. Կազմակերպեք ապրանքի բաց թողնումը 상품의 반출

Մաքսային ձեւակերպումների համար նախատեսված ավտոմատացված համակարգչային ծրագրի միջոցով ապրանքների փաստաթղթային ստուգումը եւ զննումն իրականացնելու համար ընտրվում է մաքսային հսկողության իրականացման ընթացակարգերից որեւէ մեկը ՝ 통관을 위해 규정된 자동화시스템 앱을 통해 상품의 서류검사 및 검사를 수행하기 위해 통관절차중 하나가 선택되어진다. 

ա) «Կանաչ ուղի» ապրանքների եւ տրանսպորտային միջոցների բաց թողնում ՝ առանց փաստաթղթային ստուգման եւ զննման. 서류검사나 확인없이 "그린루트" 상품 및 차량의 반출

բ) «Դեղին ուղի » ապրանքների եւ տրանսպորտային միջոցների բաց թողնում ՝ փաստաթղթային ստուգմամբ. 엘로우루트" 서류검사를 통한 상품 및 차량의 반출

գ) «Կարմիր ուղի» ապրանքների եւ տրանսպորտային միջոցների բաց թողնում ՝ փաստաթղթայինստուգմամբ եւ զննմամբ: "레드루트" 서류검사 및 확인을 통한 상품 및 차량의 반출

 

Ապրանքների ըստ ուղիների բաց թողնման եւ զննման մանրամասն նկարագրությունը հաստատվածէ՝ ՀՀ կառավարության 24 մարտի 2001 թվականի N 236 որոշմամբ: 상품의 루트에 따른 반출 및 검사에 대한 자세한 설명은 아르메니아 공화국 정부의 2001년 3월 24일자 236호 결정에 의해 승인되었다.

Ապրանքների բաց թողնման գործընթացը պետք է մաքսային մարմնի կողմից ավարտվի ոչ ուշ , քան մաքսային հայտարարագրի գրանցման օրվան հաջորդող 1 (մեկ) աշխատանքայինօրվա ընթացքում: 상품의 반출절차는 세관당국에 의해 세관신고서의 등록일 다음 근무일 1일보다 늦지 않게 완료되어야한다. 

Ապրանքների բաց թողնման ժամկետները կարող են երկարաձգվել մաքսային հսկողության անցկացմանկամ այդ գործընթացի ավարտման համար անհրաժեշտ ժամանակով՝ մաքսային մարմնի ղեկավարի (պետի) , նրա կողմից լիազորված մաքսային մարմնի ղեկավարի (պետի) տեղակալի կամ նրա պաշտոնակատարի գրավոր թույլտվությամբ, եւ երկարաձգված այդ ժամկետը չի կարող գերազանցել մաքսային հայտարարագրի գրանցման օրվան հաջորդող 10 (տասը) աշխատանքային օրը : 상품의 반출기한은 통관이나 해당 절차의 완료에 필요한 시간에 따라 관세청 차장(청장), 그에 의해 승인된 세관당국의 차장(청장)의 대리인 또는 그의 권한을 서면으로 허락한 자에 의해 연장되어질 수 있다. 연장된 기간은 세관신고서의 등록일 다음 10일 근무일을 초과할 수 없다. 

(Հիմք ՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգրքի 196-րդ հոդված) 관세동맹의 세관법 제 196조에 의거

 

Հայտարարագրումն ավարտելուց հետո հայտարարատուն վերադառնում է մաքսային պահեստ՝ ապրանքի բաց թողնման նպատակով Ապրանքների բաց թողնումը իրականացվում է զննումն ընտրողականությամբ իրականացնելու միջոցով ՝ ելնելով վերադաս մաքսային մարմնի կողմից սահմանված չափանիշներից ։ 신고가 완료된 후 신고인은 세관창고에 돌아가며, 상품을 반출하기 위한 상품반출은 상급 세관당국에 의해 정한 기준에 따라 선별적으로 검사를 수행한다. 

 

 

참고사항)

http://www.armenianlaw.com/hy/vvoz_i_vyvoz_lekarstvo_iz_armenii_import_export/

 

 

 

 

도움이 되셨다면 바쁘시더라도 1초만 시간을 내주셔서 공감 및 댓글을 달아주시겠어요?

여러분의 공감과 댓글은 글쓴이에게 큰 힘이 된답니다. 

 

 

반응형
Comments