휴먼노마드
아르메니아 통관절차) 제3국으로부터의 밀가루 수입에 관한 수입요령 본문
ՈՒՂԵՐՁ
수입요령
Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը՝ 아르메니아 공화국 정부는,
• բացառում է ապրանքային շուկայում կամ տնտեսական գործունեության որեւէ այլ ոլորտում արհեստական մենաշնորհների կամ գերիշխող դիրքերի ձեւավորումն ու գոյությունը. 상품시장에서 또는 경제활동의 기타 분야에서 인위적 독점이나 지배적 위치의 형성 또는 존재를 배제합니다.
- արհեստական 인위적, 인공적
• հաստատում է, որ շուկաների աղավաղման ցանկացած փորձ, այդ թվում՝ ապրանքների ներմուծման կամ հետագա շրջանառության սահմանափակման ուղղված ցանկացած գործողություն (ինչպես պետական մարմինների, այնպես էլ տնտեսավարող առանձին սուբյեկտների կողմից) հայտնվելու է կառավարության ուշադրության կենտրոնում՝ դրանց կանխարգելմանն ու բացառմանն ուղղված անհապաղ գործողություններ ձեռնարկելու նպատակով. (국가기관 뿐만 아니라 경제주체에 의한) 상품의 수입이나 추가적인 유통의 제한하려는 어떤 활동을 포함하여 시장을 왜곡하려는 어떠한 시도는 정부의 관심의 초점이 될 것이며 이를 예방하고 제거하기 위한 즉각적인 조치가 취해질 것임을 재확인합니다.
- աղավաղում 왜곡
• հայտնում է, որ այդ նպատակով ՀՀ կառավարությունում գործում է թեժ գիծ, եւ կոչ է անում տնտեսավարող սուբյեկտներին ու քաղաքացիներին՝ շուկաների աղավաղման ցանկացած փորձի (այդ թվում՝ ապրանքների ներմուծման կամ հետագա շրջանառության սահմանափակման ուղղված ցանկացած գործողության) վերաբերյալ տվյալներ ունենալու դեպքում այդ մասին անմիջապես հայտնել նշված թեժ գծով: 010 55 23 52
이러한 목적으로 아르메니아 공화국 정부에서 핫라인을 운영하고 있으며 경제주체 및 시민들에게 (상품의 수입 또는 추가적인 유통을 제한하려는 어떤 활동을 포함하여) 시장을 왜곡하려는 어떠한 시도에 대한 자료를 가지고 있는 경우 이에 대해 즉시 언급된 핫라인으로 신고해줄 것을 요청드립니다.
ԱԼՅՈՒՐ (밀가루)
Հայաստանի հանրապետություն երրորդ երկրներից ներմուծման ժամանակ
제 3국으로부터 아르메니아 공화국으로 수입시
ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ 유라시아 경제연합 HS CODE |
Ապրանքի անվանումը 상품명 |
ներմուծման մաքսատուրքի դրուքաչափ/նախատեսված 2016թ համար 수입관세율/2016년에 계획된 |
ԱԱՀ 부가가치세 |
Ակցիզային հարկ 소비세 |
1101 00 | Ալյուր ցորենի կամ ցորենա-աշորային | |||
1101 00 110 0 | -- կարծր ցորենից | 10% | 20% | |
1101 00 150 0 | -- փափուկ ցորերնից և հաճարից | 7.5% | 20% | |
1101 00 900 0 | - ալյուր ցորենա-աշորայհն | 10% | 20% |
Ծանուցում : Եվրասիական տնտեսական միության մաքսային սահմանով ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքը որոշվում է «Մաքսային միության մաքսային օրենսգրքին և «Մաքսային միության մաքային սահմանով տեղափոխվող ապրանքների մաքսային արժեքը որոշելու մասին» 2008 թվականի հունվարի 25-ի համածայնագրին համապատասխան: 알림) 유라시아 경제연합의 세관국경을 통해 수입되는 상품의 과세가격은 "관세동맹의 세관법 및 "관세동맹의 세관국경을 통해 운송되는 상품의 과세가격을 결정하는 것에 관한" 2008년 1월 25일 협정에 따라 결정된다.
Ցամաքային ճանապարհով ալյուրի ներմուծում «Բաց թողնում՛ ներքին սպառման համար» գործընթացի մանրամասն նկարագրություն
육로를 통한 밀가루의 수입에서 "내수용 반출" 절차에 대한 자세한 해설
Փուլ 1. ՀՀ տարածք մուտքի մաքսային մարմնից մինչև ժամանակավոր պահպանման վայր 1 단계 : 아르메니아 공화국의 영토에 진입하는 세관당국으로부터 임시보관소까지
Քայլ 1. Փաստաթղթերը ներկայացրեք մաքսային մարմիններին 단계 1. 세관당국에 제출해야할 서류
ՀՀ տարածք ապրանքների ժամանման պահին փոխադրողը(1)՝ մաքսային մարմիններին ներկայացնում է հետեւյալ փաստաթղթերն ու տեղեկությունները ավտոմոբիլային տրանսպորտային միջոցով միջազգային փոխադրում իրականացնելիս ներկայացվում են, 아르메니아 공화국의 영토에 상품이 도착하면 운송인은 차량수단을 통해 국제운송이 진행되고 있는 경우 세관당국에 다음과 같은 서류와 정보를 제출해야한다.
1. հետեւյալ փաստաթղթերը՝ 추가 서류
• միջազգային փոխադրում իրականացնող տրանսպորտային միջոցի վերաբերյալ փաստաթղթեր(օրինակ՝ տեխնիկական հաշվառման փաստաթուղթ), 국제운송을 수행하고 있는 차량과 관련된 서류(예, 기술등록서류)
• տրանսպորտային(փոխադրման) փաստաթղթեր(2) (օրինակ՝ CMR), 운송(이송) 서류 (예, CMR)
- CMR = Carriage of Goods by Road 육상화물운송
• փոխադրվող ապրանքների վերաբերյալ փոխադրողի մոտ առկա առեւտրային փաստաթղթեր (օրինակ՝ Invoice, պայմանագիր, հաշիվ ապրանքագիրեւ այլն). 운송되는 상품에 대한 운송인이 보유하고 있는 상업서류 (예, INVOICE, 계약서, 상업송장 등)
2. հետեւյալ տեղեկությունները՝ 추가 정보
• միջազգային փոխադրում իրականացնող տրանսպորտային միջոցի պետական գրանցման մասին, 국제운송을 수행하는 차량의 국가등록에 대해
• ապրանքներ փոխադրողի անվանումը եւ հասցեն, 상품 운송자의 이름과 주소
• ապրանքներն ուղարկող երկրի եւ նշանակման երկրի անվանումը, ապրանքներն ուղարկողի ու ստացողի անվանումն ու հասցեն, 상품을 발송한 국가와 도착국가의 이름, 상품의 송하인과 수취인의 이름과 주소
• ապրանքները վաճառողի եւ ստացողի մասին՝ փոխադրողի մոտ առկա առեւտրային փաստաթղթերին համապատասխան, 운송인이 보유한 상업서류에 따른 상품 판매자와 수령자에 대해,
• բեռնատեղիների քանակի, դրանց նշագրումների եւ ապրանքների փաթեթվածքների տեսակների մասին, 화물의 수, 표식 및 상품의 포장유형에 대해
• ապրանքների անվանումը, ինչպես նաեւ դրանց ծածկագրերը՝ նվազագույնը առաջին չորս նիշերով՝ Ապրանքների նկարագրման եւ ծածկագրման ներդաշնակեցված համակարգին Արտաքին առեւտրային գործունեության ապրանքային անվանացանկին համապատասխան, 상품명명 및 HS CODE에서 대외무역활동의 상품명명법에 따른 상품의 이름뿐만 아니라 최소 처음 4자리 코드를 가진 상품코드
- ծածկագիր
• ապրանքների համաքաշը (արտահայտված կիլոգրամներով) կամ ապրանքների ծավալը (արտահայտված խորանարդ մետրերով), բացառությամբ խոշոր բեռների, 큰 하중의 상품을 제외하고, 상품의 무게 (킬로그램으로 표시) 또는 상품의 부피 (입방미터로 표시)
• այնպիսի ապրանքների առկայության մասին, որոնց ներմուծումը Մաքսային միության մաքսային տարածք արգելված կամ սահմանափակված է, 관세동맹의 세관구역에서 수입이 금지되거나 제한되어진 상품의 존재여부에 대해
• միջազգային ապրանքատրանսպորտային բեռնագրի կազմման վայրի ու ամսաթվի մասին. 국제상품 운송비용의 청구서의 장소 및 날짜에 관하여
1 ապրանքները փաստացի տեղափոխող կամ տրանսպորտային միջոցի օգտագործման համար պատասխանատաու անձը 상품을 실제적으로 운송하거나 운송수단의 이용에 관한 책임자
2 բեռնագիր կամ ապրանքների փոխադրման այլ փաստաթղթեր, որոնց հիմանվրա կատարվում են միջազգային փոխադրումներ 국제운송에 근거한 운송장이나 상품운송에 관한 기타서류,
Փաստաթղթերը եւ տեղեկությունները ներմուծման վայրում փոխադրողի անունից կարող է ներկայացնել փոխադրողի լիազորած անձը։ 서류 및 정보는 수입지에서 운송인의 이름으로 운송인이 승인한 개인이 제출할 수 있다.
Փոխադրողի անունից փաստաթղթերը կարող են ներկայացվել նաեւ մաքսային ներկայացուցիչների կամ փոխադրողի հանձնարարությամբ գործող այլ անձանց կողմից (օրինակ վարորդ)։ 운송인의 이름으로 통관사나 운송인의 지시에 따라 일하는 기타 개인에 의해 (예 운송인) 제출될 수도 있다.
(հիմք՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգրքի 158, 159 հոդվածներ, «Մաքսային կարգավորման մասին» ՀՀ օրենք 149 հոդված) 관세동맹의 세관법 제 158, 159조 "세관절차에 대해" 아르메니아 공화국의 법률 제 149조에 의거)
Քայլ 2. Կազմակերպեք բեռնատարի կշռումն ու ռենտգեն զննումը 단계 2. 트럭중량 및 X-레이 검사 준비
Ավտոմոբիլային տրանսպորտը սահմանային մաքսային կետ մուտք գործելուց կշռվում եւ զննվում է տեխնիկական զննման (ռենտգենային) սարքավորման (ռապիսկան) միջոցով: 차량은 국경세관소를 진입한 후에 (X-레이) 검사장치를 통해 중량을 달고 검사된다.
Կշռումից հետո բեռն ուղեկցող փաստաթղթերին կցվում է նաեւ կշռման կտրոնը: 계측후 화물에 동반되는 서류에 계측영수증이 첨부되어진다.
Քայլ 3. Վճարեք ճանապարհային եւ բնապահպանական վճարները, եթե բեռնափոխադրող ավտոմեքենան գրանցված չէ ՀՀ-ում 화물운송차량이 아르메니아 공화국에 등록되지 않는 경우, 도로세와 환경세를 지불한다.
Վճարում : Բեռնափոխադրող ավտոմեքենաների համար նախատեսված են հետեւյալ ճանապարհային վճարի տեսակները՝ 지불 : 화물운송차량에 대해 다음과 같은 유형의 도로세가 부과된다.
ա) ՀՀ-ում չգրանցված տրանսպորտային միջոցներով Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհներից օգտվելու համար վճարը (տվյալ վճարը չի տարածվում Ռուսաստանի Դաշնությունում եւ Վրաստանում գրանցված փոխադրողների նկատմամբ). 아르메니아 공화국에 등록되지 않은 운송수단에 따라 아르메니아 차량도로를 이용하기 위한 요금 (상기 요금은 러시아 연방 및 조지아에 등록되어진 운송인에 대해 적용되지 않는다)
բ) ՀՀ-ում չգրանցված ծանրաքաշ ավտոտրանսպորտային միջոցներով Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհներով երթեւեկելու համար վճարը. 아르메니아 공화국에 등록되지 않은 대형운송수단에 의해 아르메니아 차량도로를 따라 운전하기 위한 요금
գ) մեծ եզրաչափերով ավտոտրանսպորտային միջոցներով ավտոմոբիլային ճանապարհներով երթեւեկելու համար վճարը. 대형치수의 운송수단으로 차량도로로 운전하기 위한 요금
• բ) եւ գ) կետերով նշված ավտոմեքենաների համար նախատեսված են ՀՀ տրանսպորտի եւ կապի նախարարության կողմից տրվող թույլտվություններ, որոնք պետք է ստացվեն նախապես՝ համաձայն ՀՀ կառավարության 20.07.2006 թվականի N 1106- Ն կարգի ։ (Հիմք՝ «Ճանապարհային վճարի մասին» ՀՀ օրենք, « Ռուսաստանի Դաշնության եւ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունների տրանսպորտային ոլորտում համագործակցության սկզբունքների եւ փոխհարաբերությունների պայմանների մասին» Համաձայնագիր) b)와 c)항에서 언급된 차량에 대해 아르메니아 공화국의 교통통신부에 의해 발행되어진 허가를 득해야하며, 아르메니아 공화국 정부의 2006년 7월 20일자 1106호의 절차에 따라 사전에 취득해야만 한다. ("도로세에 대한" 아르메니아 공화국의 법률 "러시아연방 및 아르메니아 공화국의 정부간 운송분야에서의 협력원칙 및 관계조건에 관한 협정"에 의거)
Այլ պետություններում գրանցված տրանսպորտային միջոցներից Հայաստանի Հանրապետության օդային ավազան վնասակար նյութեր արտանետելու համար վճարը վճարվում է Հայաստանի Հանրապետության տարածք դրանց մուտք գործելու պահին՝ վճարումը հաստատող փաստաթուղթը ներկայացնելով համապատասխան մաքսային մարմին (տվյալ վճարը չի տարածվում Վրաստանի Հանրապետությունում գրանցված փոխադրողների նկատմամբ) : 다른 국가에 등록된 차량에서 아르메니아 공화국의 대기중으로 유해물질을 배출하는 요금은 납부확인서를 해당 세관당국에 제출함으로써 아르메니아 공화국의 영토로 진입하는 순간 부과된다. (상기 요금은 조지아에 등록된 차량에 대해 적용되지 않는다)
(Հիմք ՝ « Բնապահպանական եւ բնօգտագործման վճարների մասին» ՀՀ օրենք) "환경 및 자연자원경영세에 관한" 아르메니아 공화국의 법률에 의거)
Ի՞նչպես վճարել. ՀՀ -ում չգրանցված տրանսպորտային միջոցներով փոխադրողը բնապահպանական եւ ճանապարհային վճարներ կատարելու նպատակով այցելում է անցման կետի մոտակայքում տեղակայված բանկի մասնաճյուղ իրականացնում վճարումները՝ վճարումը հաստատող փաստաթուղթը ներկայացնելով համապատասխան մաքսային մարմին: 어떻게 납부할까? 아르메니아 공화국에 등록되지 않은 차량을 가진 운송인은 환경세 및 도로세를 지불할 목적으로 검문소 근처에 있는 은행지점을 방문하여 납부를 수행하고 납부확인서를 세관당국에 제출한다.
Քայլ 4. Ապահովեք բուսասանիտարական հսկողության ենթակա ապրանքների զննումը 단계 4. 식물위생 관리대상 제품의 검사를 받는다.
Կարանտին բուսասանիտարական հսկողության (վերահսկողության) ենթակա է Հայաստանի Հանրապետության տարածք ներմուծվող բուսասանիտարական հսկողության ենթակա ապրանքների յուրաքանչյուր խմբաքանակ, որն ընդգրկված է կարանտին բուսասանիտարական հսկողության ենթակա ապրանքների ցանկում (տվյալ դեպքում ալյուրը) ։ 아르메니아 공화국의 영토로 수입되는 식물위생 관리대상품목의 모든 그룹군이 검역소에서 식물위생 관리(통제)대상이며, 검역소에서 식물위생 관리대상의 제품목록에 포함된다. (상기 경우는 밀가루)
Հայաստանի Հանրապետությունում բուսասանիտարական կարանտին հսկողության ենթակա արտադրանքների ցանկը եւ դրանց դասակարգումը ըստ ռիսկայնության հաստատված գյուղատնտեսության նախարարության սննդամթերքի անվտանգության պետական ծառայության պետի 2013 թվականի նոյեմբերի 22-ի N 700-Ն հրամանով: 아르메니아 공화국에서 식물위생 검역관리대상 제품목록 및 그것에 관한 분류는 위험도를 승인한 농업부의 국가식품안전청장의 2013년 11월 22일자 700호 명령에 따른다. |
Բուսասանիտարական հսկողության ենթակա ապրանքը (տվյալ դեպքում ալյուրը) ներմուծվում է Հայաստանի Հանրապետության տարածք բացառապես ներմուծվող ապրանքի համար բուսասանիտարական հավաստագրի ուղեկցությամբ: 식물위생 관리대상제품은 (상기의 경우 밀가루) 아르메니아 공화국의 영토에 독점적으로 수입된 제품의 경우 식물검역증명서의 보유만으로 수입된다.
Հայաստանի Հանրապետության տարածք ներմուծվող բուսասանիտարական բարձր ռիսկայնության կարանտին հսկողության ենթակա ապրանքի խմբաքանակի բուսասանիտարական հավաստագիրը պետք է լրացված լինի Պարենի եւ գյուղատնտեսության կազմակերպության պաշտոնական լեզուներից որեւէ մեկով՝ ռուսերեն կամ անգլերեն: 아르메니아 공화국의 영토로 수입되는 식물위생 고위험검역관리대상품목의 포괄식물검역증명서는 식량농업기구의 공식언어중 하나인 러시아어 또는 영어로 기재되어야한다.
Սահմանային անցման կետում ներմուծված ապրանքները ենթակա են առաջնային կարանտին բուսասանիտարական հսկողության (վերահսկողության), որը ներառում է՝ 국경통과지점에서 수입되는 상품은 식물위생관리(통제)의 1차검역대상이며, 다음과 같다.
1) փաստաթղթային ստուգում. 서류검사
2) տրանսպորտային միջոցի զննում. 차량검사
3 Բնապահպանական եւ ճանապարհային վճարների անհրաժեշտությունն առաջանում է ՍԱՊԾ կողմից բեռի մուտքը թույլատրելու պարագայում 환경세 및 도로세의 필요성은 식품안전청에 의해 화물반입이 허락되는 경우 요구되어진다.
3) բուսասանիտարական հսկողության ենթակա ապրանքների զննում կամ ստուգազննում՝ բարձր ռիսկայնությամբ բուսասանիտարական հսկողության ենթակա ապրանքների ընտրողականությամբ` հաշվի առնելով բուսասանիտարական ռիսկերի կառավարման համակարգը, 식물위생의 위해관리시스템을 고려하여 고위험 식물위생 관리대상제품의 선별을 통해 식물검역 관리대상제품의 검사나 확인,
4) բուսասանիտարական հսկողության ենթակա ապրանքների՝ բուսասանիտարական հսկողության ենթակա ապրանքների վարակազերծումից հետո իրականացվող ստուգազննում, եթե վարակազերծման մասին որոշումն ընդունվել է լիազոր մարմնի պաշտոնատարանձի կողմից՝ զննման կամ ստուգազննման արդյունքների հիման վրա: 식물위생 관리대상제품에 대해, 만약 공인기관의 책임자에 의해 검사 및 확인결과에 근거하여 소독에 대한 결정이 채택되는 경우 식물검역 관리대상제품의 소독후 검사를 실시한다.
Եթե ներմուծման ժամանակ առաջնային կարանտին բուսասանիտարական հսկողության (վերահսկողության) նպատակով փորձաքննության իրականացման համար վերցվում են նմուշներ եւ եթե բուսասանիտարական հսկողության ենթակա ապրանքների ակնադիտական հետազոտման արդյունքում չեն հայտնաբերվել բույսերի հիվանդությունների ախտանիշներ եւ կարանտին օբյեկտների կողմից ապրանքի վնասվածության նշաններ, ապա մինչեւ ՍԱՊԾ պաշտոնատար անձի կողմից փորձաքննության եզրակացության տրամադրումը ապրանքները սահմանին չեն պահվում՝ ուղեւորվում են մաքսային պահեստ կարանտին հսկողություն անցնելու եւ ապրանքի հետ կապված հետագա այլ գործընթացներ իրականացնելու նպատակով: 만약 수입시 1차 검역에서 식물위생 관리(통제)의 목적으로 시험을 하기 위해 검체를 채취하거나 식물위생 관리대상제품의 육안검사결과에서 식물질병의 징후나 검역대상에 의한 제품의 손상징후가 발견되지 않는다면, 식품안전청의 책임자에 의해 시험결과가 제공되기전까지 제품은 국경에 보관되지 않으며, 검역관리를 통과하고 제품과 관련된 추가적인 기타 업무를 수행할 목적으로 세관창고로 보내진다.
- ՍԱՊԾ = սննդամթերքի անվտանգության պետական ծառայություն 국가식품안전청
Գլխավոր
snund.am
(Կարանտին բուսասանիտարական հսկողության (վերահսկողության) դեպքերը, նպատակները, գործընթացների նկարագրությունը, հսկողության առանձնահատկությունները, ինչպես նաեւ մերժման հիմքերը մանրամասն սահմանված են «Սննդամթերքի անվտանգության պետական վերահսկողության մասին» ՀՀ օրենքի 4-րդ հավելվածի 2-7 գլուխներով) (검역에서 식물위생 관리(통제)사례, 목적, 과정 설명, 관리특징 뿐만 아니라 거부근거는 자세하게 "식품안전을 위한 국가통제에 대한" 아르메니아 공화국의 법률 제 4조 2-7항에 규정되어 있다.
Եթե բուսասանիտարական հսկողության ենթակա փաստաթղթերն Անվտանգ է ամբողջական են, եւ բուսասանիտարական զննման ժամանակ վնասակար օրգանիզմներ չեն հայտնաբերվել, ներմուծման համար բուսասանիտարական հավաստագիր չի տրվում, եւ դրա փոխարեն բեռն ուղեկցող բուսասանիտարական հավաստագրի պատճենների վրա դրվում է համապատասխան դրոշմ եւ կնիք: Բեռն ուղեկցող բուսասանիտարական հավաստագիրը պատճենահանվում է երկու օրինակից: Բուսասանիտարական հավաստագրի բնօրինակը մնում է ծառայության սահմանային կետում, իսկ դրոշմված եւ կնքված երկու պատճենները վերադարձվում են ներմուծողին, որոնցից մեկը տրվում է մաքսային ձեւակերպումների իրականացման համար, իսկ մյուսը՝ որպես բեռն ուղեկցող փաստաթուղթ: 만약 식물위생 관리대상서류가 안전하고 완전하고 식물위생 검사시 유해한 물질이 발견되지 않는다면, 수입을 위한 식물위생증명서는 제공되지 않고 그 대신 화물과 함께 제공되는 식물위생증명서의 사본에는 적절한 스탬프와 봉인이 부착될 것이다. 화물과 함께 제공되는 식물위생증명서는 2부가 복사되어야한다. 식물위생증명서의 원본은 서비스 국경지점에 남겨지고 스탬프가 찍히고 봉인된 두장의 사본이 수입자에게 반환되며, 그중 하나는 통관시 제공되고 나머지는 화물운송서류로써 제공될 것이다.
(Հիմք ՝ ՀՀ կառավարության 30 օգոստոսի 2007 թվականի N 1093- Ն որոշում) (아르메니아 공화국 정부의 2007년 8월 30일자 1093호 결정안에 의거)
Քայլ 5. Համապատասխանության գնահատում 적합성 평가
Համապատասխանության գնահատման նպատակով՝ ալյուրի համապատասխանության հայտարարագրման ժամանակ հայտատու կարող է լինել ԵԱՏՄ անդամ պետության օրենսդրությանը համապատասխանիր տարածքում գրանցված այն իրավաբանական անձը կամ ֆիզիկական անձը, որը կամ արտադրող է, կամ արտադրողի կողմից լիազորված ներկայացուցիչ, կամ ներմուծող։ 적합성 평가를 위해, 밀가루의 적합성 신고시 신고자는 유라시아 경제연합의 회원국의 법률에 따라 영토에 등록된 법인 또는 개인이 될 수 있으며, 이는 제조자이거나 제조자에 의해 승인된 대리인 또는 수입자이다.
- ԵԱՏՄ = Եվրասիական տնտեսական միություն 유라시아 경제연합
Ալյուրի համապատասխանության գնահատման արդյունքում տրվում են հետեւյալ փաստաթղթերը. 밀가루의 적합성 평가의 결과로 다음과 같은 문서가 제공된다.
• համապատասխանության հայտարարագիր, 적합성 선언서
• արտադրանքի նոր տեսակի՝ գրանցման/պետական/վկայական: 신제품의 유형 - 평가서/공인서/인증서
Համապատասխանության հայտարարագրի ընդունում եւ գրանցում. Գրանցումն իրականացվում համապատասխանության սերտիֆիկատների համապատասխանության հայտարարագրերի միասնական ռեեստրի ազգային մասում, որը վարում է ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության «Հավատարմագրման ազգային մարմին» ՊՈԱԿ-ը: Վերջինիս տեղեկատվությունը տրամադրվում է իր հավատարմագրման ոլորտում ալյուր արտադրատեսակ ունեցող սերտիֆիկացման մարմնի կողմից։ 적합성 선언의 채택 및 등록에서 등록은 적합성인증에 대한 적합성선언의 국가통합제도의 일부에서 실행되며, 이는 아르메니아 공화국의 경제부의 "국가인증기관"인 국가비영리단체에서 운영된다. 후자의 정보는 인증분야에서 밀가루 제품을 가지고 있는 인증기관에서 제공되어진다.
- ՊՈԱԿ = պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն 국가비영리단체
- Հավատարմագրման ազգային մարմին https://www.armnab.am/
Գլխավոր - Հավատարմագրման ազգային մարմին
Հավատարմագրման ազգային մարմին Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարության «Հավատարմագրման ազգային մարմին» պետական ոչ առևտրային
www.armnab.am
Լաբորատոր փորձաքննությունների տեւողության եւ արժեքի վերաբերյալ տեղեկատվություն
연구실의 실험기간 및 비용에 대한 정보
Հ/Հ | Ապրանքի անվանունը 상품명 |
Ցուցանիշի արժեքը սահմանող նորմատիվ փաստաթղթի համարը 지표의 가격을 규정하는 규정문서번호 |
Լաբորատոր փորձաքննության ամբողջական արժեքը 연구소 실험에 관한 전체비용 |
Լաբորատոր փորձաքննության միջին արժեքը, ՀՀ դրամ 연구소 실험에 관한 평균비용 |
Բուսասան իտարական հետազոտոթյուն կարանտին վնասակար օրգանիզմների նկատմամբ 검역 위해유기물에 대한 식물위생연구 | Լաբորատոր փորձ. ժամկետը համաձայն կառավարության 2014 թ. N 1142-Նորոշման 연구소 실험, 기간에 따른 정부 2014년 1142호 결정안 |
Լաբ. Փորձ փաստացի տեւողությունը 연구소 실험의 실질적인 기간 |
Անվտանգության ցուցանիշների քանակը 안전성지수의 수 |
Ալյուր 밀가루 |
ՄՄՏԿ 015/2011 և ՄՄՏԿ | 118,800 | 80000-100000 | 13400 | Մինչև 10 աշխ, օր | 2 աշխ, օր | 11 |
Քայլ 6. Ուղեւորվեք դեպինշանակման վայր 단계 6. 목적지로 이동
ներկայացված փաստաթղթերի հիման վրա մաքսային մարմինների կողմից կազմվում է ներքին տարանցման փաստաթուղթ, իրականացվում են մաքսային ձեւակերպումների համար անհրաժեշտ գործողությունները եւ ամբողջ փաթեթը վերադարձվում է փոխադրողին։ 제출된 서류를 근거로 세관당국에 의해 내부운송문서가 만들어지고 통관을 위해 필요한 조치가 진행되고 전체서류가 운송인에게 반환되어진다.
(Ներքին տարանցման փաստաթղթի ձեւը եւ լրացման կարգը սահմանված է ՀՀ կառավարությանն առընթեր մաքսային պետական կոմիտեի 01.03.2006 թ. N06 /20- Ն հրամանով) 내부운송문서의 형식 및 작성절차는 아르메니아 공화국 정부산하 국세청의 2006년 3월 1일자 06/20호 명령에 의해 규정되어 있다.
Փոխադրողը ուղեւորվում է ներքին տարանցման փաստաթղթում նշված նշանակման վայր: 운송인은 내부운송문서에서 언급된 지정장소로 이동한다.
Նշանակման վայրի ընտրությունը կատարում է տնտեսավարողը նախօրոք նշում կատարելով փոխադրման փաստաթղթերում կամ նախօրոք համապատասխան խնդրանքով դիմելով ՀՀ ԿԱ պետական եկամուտների կոմիտեին: 지정장소의 선택은 경제주체가 사전메모를 작성하여 운송서류나 사전에 관련 용청과 함께 아르메니아 공화국의 정부산하 국세청에 신청함으로써 행하여진다.
ԵԱՏՄ անդամ չհանդիսացող պետություններից Հայաստանի Հանրապետություն ներմուծվող ապրանքների համար մաքսային մարմինը, անկախ տրանսպորտային (փոխադրման) փաստաթղթերում նշված ապրանքների նշանակման վայրերից, կարող է սահմանել նշանակման այլ վայրեր հետեւյալ դեպքերում. 유라시아 경제연합의 회원으로 등록되지 않은 국가로부터 아르메니아 공화국으로 수입되는 제품에 대해 세관당국은 운송(선적) 서류에 언급된 제품의 목적지에 상관없이 다음의 경우에 다른 목적지를 규정할 수 있다.
1) եթե մաքսային հայտարարագրումը իրականացնում մասնագիտացված մաքսային մարմինը. 전문화된 세관당국에 세관신고를 하는 경우
2) եթե նշանակման վայրի մաքսային մարմնի գործունեության գոտում առկա է արտակարգ իրավիճակ, կամ որոշակի ապրանքատեսակների ներմուծման համար օրենքով գործում են արգելքներ: 목적지의 세관당국의 업무범위에서 긴급상황이 발생하거나 어떤 제품유형의 수입에 대해 법률로써 금지되는 경우
(Հիմք՝ Մաքսային կարգավորման մասին ՀՀ օրենք, հոդված 184) 세관절차에 대한 아르메니아 공화국의 법률 제 184조에 의거
Քայլ 7. Ապրանքը հանձնեք ժամանակավոր պահպանության 임시보관을 위한 제품인도
Նշանակման վայր մուտք գործելուց տրանսպորտային միջոցը նորից կշռվում է, որից հետո մաքսային մարմինը իրականացնում է բեռնատարի արտաքին զննում համոզվելու, որ բեռը հասանելի չի եղել եւ կապարակնիքները վնասված չեն: 목적지에 도착하면 차량은 다시 무게를 잰 후 세관당국은 화물이 존재하지 않고 봉인이 손상되지 않았는지에 대한 화물차량의 외부검사를 실시한다.
Ապրանքները ժամանակավոր պահպանության հանձնելու համար փոխադրողը, ապրանքների նկատմամբ լիազորություններ ունեցող այլ անձինք կամ նրանց ներկայացուցիչները մաքսային մարմին են ներկայացնում տրանսպորտային (փոխադրման) փաստաթղթեր, առեւտրային եւ (կամ) մաքսային փաստաթղթեր, որոնք պարունակում են ապրանքների, ապրանքներն ուղարկողի (ստացողի), ուղարկող (նշանակման) երկրի մասին տեղեկություններ։ 상품의 임시보관을 위해 운송인, 상품에 관한 권한을 가진 개인이나 그들의 대리인은 세관당국에 상품, 송하인(수하인), 발송(목적)국가에 대한 정보가 포함된 운송(선적) 서류, 상업 및 통관서류를 제출해야한다.
Մաքսային մարմինը ապրանքները ժամանակավոր պահպանության հանձնելու համար ներկայացված փաստաթղթերը գրանցում է այդ փաստաթղթերը մաքսային մարմին հանձնելուց հետո առավելագույնը 1 (մեկ) ժամվա ընթացքում եւ վերը նշված անձին տրամադրում է փաստաթղթերի գրանցումը հաստատող փաստաթուղթ: 세관당국은 상품을 임시보관하기 위해 제출된 서류를 해당 문서가 세관당국에 인도된 후 최소 1시간이내에 등록해야하며 위에 언급한 개인에게 문서등록을 확인하는 문서를 제공해야한다.
(Հիմք՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգրքի 169-րդ հոդված) 관세동맹의 세관법 제 169조에 의거
Փուլ II. Մաքսային պահեստ մուտքից մինչեւ հայտարարագրի ներկայացումը 2 단계, 세관창고의 반입에서 신고서 제출까지
Քայլ 8. Կատարեք բեռի նախնական զննում եւ գնացեք նշանակված մաքսատուն 화물의 사전검사 실시 및 지정세관 방문하기
Մաքսային պահեստում ՍԱՊԾ կողմից իրականացվում է ներմուծված ապրանքների առաջնային կարանտին բուսասանիտարական հսկողություն (վերահսկողության), որի դեպքերը, նպատակները, գործընթացների նկարագրությունը, հսկողության առանձնահատկությունները, լաբորատոր փորձաքննության ժամկետները, արժեքները, ինչպես նաեւ մերժման հիմքերը մանրամասն սահմանված են սույն ուղեցույցի 1-ին փուլի քայլ 4 բաժնում։ 세관창고에서 국가식품안정청에 의해 수입된 상품의 1차 검역의 식물위생 관리(통제)가 실시되며, 이 경우, 목적, 과정설명, 관리특징, 연구소의 실험기간, 비용 뿐만 아니라 거부근거는 현 수입요령의 1단계의 단계 4에 자세하게 규정하고 있다.
Հայտարարատուն կարող է իրականացնել բեռի նախնական զննում ապագայում ճիշտ հայտարարագրելու նկատառումից ելնելով: 신고자는 향후 정확한 신고할 목적으로 화물의 사전검사를 이행할 수 있다.
Հայտարարատուն փաստաթղթերով գնում է նշանակված մաքսատուն՝ մաքսային ձեւակերպում իրականացնելու նպատակով: 신고자는 서류를 가지고 통관을 이행할 목적으로 지정된 세관을 방문해야한다.
Փուլ III . Հայտարարագրումից մինչեւ բաց թողնում 신고에서 반출까지
Քայլ . 9. Ներկայացրեք հայտարարագիրը 신고서 제출
Հայտարարատուի կողմից մաքսատանը ներկայացվում են. 신고자에 의해 세관에 다음과 같은 서류가 제출되어야한다.
• Մաքսային հայտարարագիր 세관신고서
• Արտաքին տնտեսական գործարքի իրականացումը հաստատող փաստաթուղթ, իսկ արտաքին տնտեսական գործարքի բացակայության դեպքում՝ այլ փաստաթղթեր, որոնք հաստատում են ապրանքների տիրապետման,
օգտագործման եւ (կամ) տնօրինման իրավունքը (օրինակ Invoice (հաշիվ ապրանքագիր), պայմանագիր, փոխադրման հետ կապված ծախսերը հավաստող փաստաթուղթ եւ այլն) 대외경제 거래이행을 증명하는 서류 및 대외경제 거래가 없는 경우, 상품의 소유, 이용 및 처분의 권한을 증명하는 기타 서류 (예, Invoice(송장), 계약서, 운송과 관련된 비용을 증명하는 서류 등)
• Տրանսպորտային (փոխադրման) փաստաթղթերը (օրինակ CMR) 운송(선적) 서류 (예 CMR)
• Արտահանող երկրի լիազոր մարմնի կողմից տրված բեռի տվյալ խմբաքանակի անվտանգությունը հավաստող բուսասանիտարական հավաստագիր 수출국의 공인기관에 의해 발행된 상기 화물의 포괄적인 안전성을 입증하는 식물위생증명서
• Գրանցված համապատասխանության հայտարարագիր 등록되어진 적합성 선언서
4 Գրանցված համապատասխանության հայտարարագրում պետք է նշված լինի, որ ներմուծվող արտադրանքը պետք է համապատասխանի Մաքսային Միության հետեւյալ տեխնիկական կանոնակարգերին՝ 등록된 적합성 신고서에는 수입제품이 관세동맹의 기술규정을 준수하였음을 명시하여야한다.
«Սննդամթերքի մակնշման մասին» ՄՄ ՏԿ 022/2011 Մաքսային միության հանձնաժողովի 2011 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 881 որոշում "식품표시에 관한" 관세동맹 기술규정 022/2011 관세동맹위원회의 2011년 12월 9일자 881호 결정안"
«Փաթեթվածքի անվտանգության մասին» ՄՄ ՏԿ 005/2011 Մաքսային միության հանձնաժողովի 2011 թվականի
դեկտեմբերի 9-ի N 769 որոշում "포장안전에 관한" 관세동맹 기술규정 005/2011 관세동맹위원회의 2011년 12월 9일자 769호 결정안"
«Սննդամթերքի անվտանգության մասին» ՄՄ ՏԿ 021/2011 Մաքսային միության հանձնաժողովի 2011թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 880 որոշում "식품안전에 관한" 관세동맹 기술규정 005/2011 관세동맹위원회의 2011년 12월 9일자 880호 결정안"
• Պայմանագիր մաքսային ներկայացուցչի հետ (եթե հայտարարագրումն իրականացվում է ներկայացուցչի միջոցով) 통관사와의 계약서 (만약 신고가 대리인에 의해 실행되었을 경우)
• Հարկերը, տուրքերը, պարտադիր այլ վճարումները հավաստող փաստաթղթերը, որոնք պետք է նախապես հավաստված լինեն մաքսատան ֆինանսական վարչության (գանձապահի) կողմից։ 사전에 세관의 재무부서(경리)에 의해 입증되어야하는 세금, 조세, 기타 의무납부를 증명하는 서류.
(Հիմք ՝ ՀՀ կառավարության 21 նոյեմբերի 2003 թվականի N 1779- Ն որոշում) 아르메니아 공화국 정부의 2003년 11월 21일자 1779호 결정안
Բացի վերը նշված փաստաթղթերից՝ անհրաժեշտության դեպքում ներկայացվում են նաեւ մաքսային միության մաքսային օրենսգրքի 183-րդ հոդվածով սահմանված փաստաթղթեր: 위에서 언급된 서류이외에 필요한 경우 관세동맹의 세관법 제 183조에 의해 규정된 서류를 제출해야한다.
Որպես Հայտարարատու, ի թիվս այլոց, կարող է հանդես գալ Մաքսային միության անդամ պետության անձը (առանց մաքսային ներակայացուցչի), 신고자는 특히 관세동맹이 회원국의 개인을 포함할 수 있다. (세관대리인없이)
• որը կնքել է արտաքին տնտեսական գործարք կամ որի անունից (հանձնարարությամբ) կնքվել է այդ գործարքը. 대외경제 거래를 체결했거나 그의 이름으로(양도를 통해) 해당 거래를 체결한 자
• ունի ապրանքների տիրապետման, օգտագործման եւ (կամ) տնօրինման իրավունք՝ արտաքին տնտեսական գործարքի բացակայության պարագայում. 대외경제 거래가 없는 경우 상품의 소유, 이용 및 처분의 권한이 있는 자
(Հիմք ՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգիրք, հոդված 186) 관세동맹의 세관법 제 186조에 의거
Վճարված է : Մաքսային վճարների (ավելացված արժեքի հարկի, ակցիզային հարկի, մաքսատուրքի (ինչպես նաեւ դրանց փոխարինող հաստատագրված վճարների) եւ բնապահպանական վճարի) գումարների վճարումը հավաստվում է՝ 납부됨, 세관수수료(부가가치세, 소비세, 관세 (뿐만 아니라 운송인이 신고한 수수료) 및 환경세의 납부는 증명된다.
1) հայտարարատուի կողմից մաքսային մարմիններին ներկայացվող թղթային վճարման հանձնարարականի օրինակի ներկայացմամբ, որը պարունակում է բանկի կողմից վճարումը կատարվածլինելու մասին նշում, կամ 신고인에 의해 세관당국에 제출된 서면 납부청구서 사본, 은행에 의해 납부가 실행되었음에 대한 메모 또는
2) մաքսային մարմինների կողմից շահագործվող հայտարարագրման ավտոմատացված համակարգին առեւտրային բանկերի կողմից ուղարկված մաքսային վճարները կատարված լինելու մասին նշումով էլեկտրոնային հաղորդագրությամբ: Անձի կողմից մաքսային վճարումները կարող են կատարվել հեռահար սպասարկման համակարգերի կամ բանկային համակարգում կիրառվող այլ վճարային գործիքներով: 세관당국에 의해 운영되는 자동신고시스템에 시중은행에 의해 발송된 세관수수료가 납부되었음에 대한 메모에 의한 전자메세지. 개인에 의해 세관수수료는 원격서비스 시스템 또는 은행 시스템에서 사용되는 다른 지불수단을 통해 이행될 수 있다.
(Հիմք ՝ ՀՀ կառավարության19.04.1999 թ. թիվ 230 որոշում) 아르메니아 공화국의 1999년 4월 19일자 230호 결정안에 의거
Ապրանքների մաքսային հայտարարագրման ժամանակ ներկայացվում են փաստաթղթերի բնօրինակները կամ դրանց պատճենները: Մաքսային մարմինն իրավունք ունի ստուգելու փաստաթղթերի ներկայացված պատճենների համապատասխանությունը դրանց բնօրինակներին: Եթե ապրանքների մաքսային հայտարարագրման ժամանակ նախկինում մաքսային մարմին ներկայացվել են մաքսային հայտարարագրման ժամանակ օգտագործվող փաստաթղթեր, բավարար է ներկայացնել այդպիսի փաստաթղթերի պատճենները կամ նշել տեղեկություններ մաքսային մարմին այդ փաստաթղթերը ներկայացնելու մասին։ 상품의 세관신고시 서류의 원본이나 사본이 제출되어야한다. 세관당국은 제출된 사본에 대한 원본과의 대조를 통해 진위여부를 검사할 권리를 가지고 있다. 만약 상품의 세관신고시 사전에 세관당국에 세관신고시 사용될 서류가 제출되었다면, 해당 문서의 사본을 제출할 수 있거나 해당문서를 제출한 사실에 대해 세관당국에 알리는 것으로 가능하다.
(Հիմք՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգիրք հոդված 183) 관세동맹 세관법 제 183조에 의거
Ապրանքների մաքսային արժեքի հայտարարագրումն իրականացնում է հայտարարատուն՝ ապրանքների մաքսային հայտարարագիր ներկայացնելով։ 상품의 관세가격에 대한 신고는 신고자가 상품의 세관신고서를 제출함으로써 수행되어진다.
Ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքի հայտարարագրումն իրականացվում է ապրանքների մաքսային արժեքի որոշման մեթոդի, ապրանքների մաքսային արժեքի մեծության, մաքսային արժեքի որոշման հետ առնչություն ունեցող՝ արտաքին տնտեսական գործարքի հանգամանքների եւ պայմանների վերաբերյալ տեղեկությունների հայտարարագրման, ինչպես նաեւ դրանք հիմնավորող փաստաթղթերի ներկայացման միջոցով։ 수입제품의 과세가격의 신고는 상품의 과세가격에 대한 결정방법, 상품의 과세가격에 대한 금액, 과세가격에 대한 결정과 관련된 대외경제 거래의 상황 및 조건에 대한 정보의 신고뿐만 아니라 그것을 입증하는 서류의 제출을 통해 이루어진다.
Ապրանքների մաքսային արժեքի հայտարարագրման կարգը հաստատված է Մաքսային միության հանձնաժողովի 2010 թվականի սեպտեմբերի 20- ի թիվ 376 որոշմամբ, որտեղ ներառված է նաեւ, 상품의 과세가격을 신고하는 절차는 관세동맹위원회의 2010년 9월 20일자 376호 결정안에 의해 승인되었으며 다음이 포함되어 있다.
1. հայտարարագրված մաքսային արժեքը հաստատող փաստաթղթերի ցանկը (Հավելված 1-ում նշվում են անհրաժեշտ փաստաթղթերը ըստ մաքսային արժեքի որոշման մեթոդի) 신고된 과세가격을 입증하는 서류목록 (부록 1에서 과세가격 결정방법에 따라 필요한 서류가 언급되어 있다.
2. ինչպես նաեւ լրացուցիչ ստուգման անցկացման ժամանակ լրացուցիչ փաստաթղթերի եւ տեղեկությունների ցանկը, որոնք կարող են պահանջվել մաքսային մարմնի կողմից (Հավելված 3): 뿐만 아니라 추가검사를 진행할 시 추가서류 및 정보목록은 세관당국에 의해 요구되어질 수 있다. (부록 3)
Ապրանքների մաքսային արժեքի հսկողության իրականացման արդյունքներով մաքսային մարմինն ընդունում է որոշում ապրանքների հայտարարագրված մաքսային արժեքի ընդունման վերաբերյալ կամ որոշում՝ ապրանքների հայտագրված մաքսային արժեքի ճշգրտման վերաբերյալ։ 상품의 과세가격 관리이행의 결과로써 세관당국은 상품의 신고된 과세가격의 채택에 대한 결정 또는 상품의 신고된 과세가격에 대한 조정에 대해 결정할 수 있다.
Ապրանքների հայտագրված մաքսային արժեքի ճշգրտման մասին մաքսային մարմնի կողմից կայացված որոշման մեջ պետք է նշվի հիմնավորումը եւ դրա կատարման ժամկետը: 상품의 신고된 과세가격의 조정에 대해 세관당국에 의해 내려진 결정은 해당 근거와 만료일을 명시해야한다.
Ապրանքների մաքսային արժեքի ճշգրտման վերաբերյալ մաքսային մարմնի կողմից մինչեւ ապրանքների բաց թողնումը որոշում կայացվելու դեպքում հայտարարատուն պարտավոր է կատարել ոչ հավաստի տվյալների ճշգրտում եւ վճարել մաքսատուրքերը, հարկերը՝ ճշգրտված տվյալների հաշվառմամբ հաշվարկված չափով, ոչ ուշ, քան մաքսային հայտարարագրի գրանցման օրվան հաջորդող 1 (մեկ) աշխատանքային օրվա ընթացքում։
Եթե հայտարարատուն ապրանքների բաց թողնման ժամկետները չգերազանցող ժամկետում չի իրականացնում ոչ հավաստի տեղեկությունների ճշգրտում եւ չի վճարում վրաեկ մաքսատուրքերը, մաքսային մարմինը մերժում է ապրանքների բաց թողնումը։ 상품의 과세가격 조정에 관해 세관당국에 의해 상품의 반출전 결정이 내려진 경우 신고자는 신뢰할 수 없는 자료에 대해 수정하고 조정된 자료를 근거로 계산된 금액으로 세관신고서의 등록일 다음 근무일 1일이내에 늦지 않게 관세, 세금을 납부해야한다. 만약 신고자가 상품의 반출기한을 초과하지 않는 기간내에 신뢰할 수 없는 정보의 수정을 이행하지 않거나 관세를 납부하지 않는 경우, 세관당국은 상품의 반출을 거부할 수 있다.
(Հիմք ՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգիրք հոդվածներ 67 եւ 68) 관세동맹의 세관법 제 67 및 68조에 의거
Մաքսային մարմինն իրականացնում է մաքսային հայտարարագրի գրանցում կամ մերժում է դրա գրանցումը մաքսային հայտարարագիրը ներկայացնելու պահից առավելագույնը 2 (երկու) ժամվա ընթացքում։ 세관당국은 세관신고서를 제출한 날로부터 최소 2시간내에 세관신고서를 등록하거나 등록을 거부해야한다.
Հիմնավորում : Մաքսային մարմինը մերժում է ներկայացված հայտարարագրի գրանցումը Միության մաքսային օրենսգրքի 190-րդ հոդվածով նախատեսված հիմքերից որեւէ մեկի առկայության դեպքում։ Մաքսային հայտարարագրի գրանցման մերժումը գրավոր ձեւակերպվում է մաքսային մարմնի պաշտոնատար անձի կողմից՝ նշելով մերժման պատճառը: 근거 : 세관당국은 연합의 세관법 제 190조에 따라 규정한 사유중 하나가 존재하는 경우 제출된 신고서의 등록을 거부할 수 있다. 세관신고서의 등록에 대한 거부는 서면으로 세관당국의 담당자에 의해 거부사유를 언급하여 작성된다.
Մաքսային հայտարարագրի գրանցումը մերժելու դեպքում մաքսային հայտարարագիրը եւ ներկայացված փաստաթղթերը վերադարձվում են հայտարարատուին կամ մաքսային ներկայացուցչին: 세관신고서의 등록을 거절하는 경우, 세관신고서 및 제출된 서류는 신고자 또는 세관대리인에게 반환된다.
Հայտարարագրի գրանցումից հետո ռիսկերի կառավարման համակարգի միջոցով իրականացվում է մաքսային հսկողության ուղու ընտրություն: 신고서의 등록이후 위험관리시스템을 통해 통관경로의 선택을 이행한다.
(Հիմք ՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգիրք հոդված 190) 관세동맹의 세관법 제 190조에 의거
Փուլ IV Ապրանքների բաց թողնումը 상품의 반출
Քայլ 10. Կազմակերպեք ապրանքի բաց թողնումը 상품의 반출
Մաքսային ձեւակերպումների համար նախատեսված ավտոմատացված համակարգչային ծրագրի միջոցով ապրանքների փաստաթղթային ստուգումը եւ զննումն իրականացնելու համար ընտրվում է մաքսային հսկողության իրականացման ընթացակարգերից որեւէ մեկը՝ 통관을 위해 규정된 자동화시스템 앱을 통해 상품의 서류검사 및 검사를 수행하기 위해 통관절차중 하나를 선택한다.
ա) «Կանաչ ուղի» ապրանքների եւ տրանսպորտային միջոցների բաց թողնում՝ առանց փաստաթղթային ստուգման եւ զննման. 서류검사나 확인없이 "그린루트" 상품 및 차량의 반출
բ) «Դեղին ուղի» ապրանքների եւ տրանսպորտային միջոցների բաց թողնում՝ փաստաթղթային ստուգմամբ. "엘로우루트" 서류검사를 통한 상품 및 차량의 반출
գ) «Կարմիր ուղի» ապրանքների եւ տրանսպորտային միջոցների բաց թողնում՝ փաստաթղթային ստուգմամբ եւ զննմամբ: "레드루트" 서류검사 및 확인을 통한 상품 및 차량의 반출
Ապրանքների ըստ ուղիների բաց թողնման եւ զննման մանրամասն նկարագրությունը հաստատված է՝ ՀՀ կառավարության 24 մարտի 2001 թվականի N 236 որոշմամբ։ 상품의 루트에 따른 반출 및 검사에 대한 자세한 설명은 아르메니아 공화국 정부의 2001년 3월 24일자 236호 결정에 의해 승인되었다.
Ապրանքների բաց թողնման գործընթացը պետք է մաքսային մարմնի կողմից ավարտվի ոչ ուշ, քան մաքսային հայտարարագրի գրանցման օրվան հաջորդող 1 (մեկ) աշխատանքայինօրվա ընթացքում: 상품의 반출절차는 세관당국에 의해 세관신고서의 등록일 다음 근무일 1일보다 늦지 않게 완료되어야한다.
Ապրանքների բաց թողնման ժամկետները կարող են երկարաձգվել մաքսային հսկողության անցկացման կամ այդ գործընթացի ավարտման համար անհրաժեշտ ժամանակով՝ մաքսային մարմնի ղեկավարի (պետի), նրա կողմից լիազորված մաքսային մարմնի ղեկավարի (պետի) տեղակալի կամ նրա պաշտոնակատարի գրավոր թույլտվությամբ: Այդ երկարաձգված ժամկետը չի կարող գերազանցել մաքսային հայտարարագրի գրանցման օրվան հաջորդող 10 (տասը) աշխատանքային օրը: 상품의 반출기한은 통관이나 해당 절차의 완료에 필요한 시간에 따라 관세청 차장(청장), 그에 의해 승인된 세관당국의 차장(청장)의 대리인 또는 그의 권한을 서면으로 허락한 자에 의해 연장되어질 수 있다. 연장된 기간은 세관신고서의 등록일 다음 10일 근무일을 초과할 수 없다.
(Հիմք ՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգրքի 196-րդ հոդված) 관세동맹의 세관법 제 196조에 의거
도움이 되셨다면 바쁘시더라도 1초만 시간을 내주셔서 공감 및 댓글을 달아주시겠어요?
여러분의 공감과 댓글은 글쓴이에게 큰 힘이 된답니다.
'휴먼노마드로 살아 가는 법 > 아르메니아' 카테고리의 다른 글
아르메니아 통관절차) 제3국으로부터의 의약품 수입에 관한 수입요령 (0) | 2021.08.06 |
---|---|
아르메니아 통관절차) 제3국으로부터의 육류 수입에 관한 수입요령 (0) | 2021.08.05 |
아르메니아 통관절차) 2021년말에 론칭될 아르메니아 국세청의 "단일창구" 전자시스템 (0) | 2021.08.04 |
아르메니아 통관절차 6) 개인에 의해 이송되는 개인용품의 수입 및 수출에 관해서 (0) | 2021.08.01 |
아르메니아 통관절차 5) 상품분류에 대하여 (0) | 2021.08.01 |