휴먼노마드

아르메니아 통관절차) 제3국으로부터의 육류 수입에 관한 수입요령 본문

휴먼노마드로 살아 가는 법/아르메니아

아르메니아 통관절차) 제3국으로부터의 육류 수입에 관한 수입요령

LifeChallenger 2021. 8. 5. 14:47
반응형

제3국으로부터의 육류 수입

 

ՈՒՂԵՐՁ

수입요령

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը՝ 아르메니아 공화국 정부는, 
• բացառում է ապրանքային շուկայում կամ տնտեսական գործունեության որեւէ այլ ոլորտում արհեստական մենաշնորհների կամ գերիշխող դիրքերի ձեւավորումն ու գոյությունը. 상품시장에서 또는 경제활동의 기타 분야에서 인위적 독점이나 지배적 위치의 형성 또는 존재를 배제합니다.

• հաստատում է, որ շուկաների աղավաղման ցանկացած փորձ, այդ թվում՝ ապրանքների ներմուծման կամ հետագա շրջանառության սահմանափակման ուղղված ցանկացած գործողություն (ինչպես պետական մարմինների, այնպես էլ տնտեսավարող առանձին սուբյեկտների կողմից) հայտնվելու է  կառավարության ուշադրության կենտրոնում՝ դրանց կանխարգելմանն ու բացառմանն ուղղված անհապաղ գործողություններ ձեռնարկելու նպատակով. (국가기관 뿐만 아니라 경제주체에 의한) 상품의 수입이나 추가적인 유통의 제한하려는 어떤 활동을 포함하여 시장을 왜곡하려는 어떠한 시도는 정부의 관심의 초점이 될 것이며 이를 예방하고 제거하기 위한 즉각적인 조치가 취해질 것임을 재확인합니다. 

• հայտնում է, որ այդ նպատակով ՀՀ կառավարությունում գործում է թեժ գիծ, եւ կոչ է անում տնտեսավարող սուբյեկտներին ու քաղաքացիներին՝ շուկաների աղավաղման ցանկացած փորձի (այդ թվում՝ ապրանքների ներմուծման կամ հետագա շրջանառության սահմանափակման ուղղված ցանկացած գործողության) վերաբերյալ տվյալներ ունենալու դեպքում այդ մասին անմիջապես հայտնել նշված թեժ գծով: 010 55 23 52

이러한 목적으로 아르메니아 공화국 정부에서 핫라인을 운영하고 있으며 경제주체 및 시민들에게 (상품의 수입 또는 추가적인 유통을 제한하려는 어떤 활동을 포함하여) 시장을 왜곡하려는 어떠한 시도에 대한 자료를 가지고 있는 경우 이에 대해 즉시 언급된 핫라인으로 신고해줄 것을 요청드립니다. 

 

ՈՒՂԵՑՈՒՅՑ ԸՆՏԱՆԻ ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻ ՄԻՍ ԵՎ ԵՆԹԱՍՆՆԴԱՄԹԵՐՔ 가금육 및 부속물에 대한 수입요령

Հայաստանի Հանրապետություն երրորդ երկրներից ներմուծման ժամանակ 제3국으로부터 아르메니아로 수입시

ԵԱՏՄ ԱՏԳ ԱԱ
유라시아 경제연합
HS CODE
Ապրանքի անվանումը 상품명 Ներմուծման մաքսատուրքի դրույքաչափ/նախատեսված 2016 թ համար/
수입관세율/2016년에 계획된
ԱԱՀ
부가가치세
Ակցիզային հարկ
소비세
0207 Ընտանի
թռչունների միս եւ
սննդային
ենթամթերք
가금육 및 부속물
     
0207 12 900 9 --- այլ 10% 20%  
0207 14 100 9 --- այլ 10% 20%  
0207 14 200 9 --- այլ 10% 20%  
0207 14 300 9 --- այլ 10% 20%  
0207 14 500 9 --- այլ 10% 20%  
0207 14 600 9 --- այլ 10% 20%  
0207 14 700 9 --- այլ 10% 20%  
0207 14 910 9 --- այլ 10% 20%  
0207 14 990 9 --- այլ 10% 20%  
0207 24 900 9 --- այլ 10% 20%  
0207 25 100 9 --- այլ 10% 20%  
0207 25 900 9 --- այլ 10% 20%  
0207 26 800 9 --- այլ 10% 20%  
0207 27 800 9 --- այլ 10% 20%  

 

Ծանուցում 1 :  Երրորդ երկրներից անասնաբուժական վերահսկողության ենթակա ապրանքների ներմուծման դեպքում՝ ապրանքը արտադրող, վերամշակող, եւ /կամ պահպանող կազմակերպությունը պետք է գրանցված լինի Եվրասիական տնտեսական միության Եվրասիական տնտեսական տարածք ներմուծվող՝ հսկման ենթակա ապրանքների արտադրություն, վերամշակում եւ (կամ) պահպանում իրականացնող կազմակերպությունների եւ անձանց ռեեստրում։ 알림 : 제3국으로부터 수의학적 관리대상제품을 수입하는 경우, 유라시아 경제연합의 유라시아 경제구역으로 수입되는 상품의 생산, 가공 및 보관하는 조직은 관리대상제품의 생산, 가공 및 보관하는 조직 및 인명등록부에 등록되어야한다. 

 

Ծանուցում 2 : Եվրասիական տնտեսական միության մաքսային սահմանով ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքը որոշվում է «Մաքսային միության մաքսային օրենսգրքին եւ «Մաքսային միության մաքսային սահմանով տեղափոխվող ապրանքների մաքսային արժեքը որոշելու մասին» 2008 թվականի հունվարի 25- ի համաձայնագրին համապատասխան 알림 2 : 유라시아 경제연합의 세관국경을 통해 수입되는 제품의 과세가격은 "관세동맹의 세관법 및 "관세동맹의 세관구역을 통해 운송되는 제품의 과세가격 결정에 관한" 2008년 1월 25일자 협정에 따라 결정되어진다. 

 

Ցամաքային ճանապարհով ընտանի թռչունների մսի եւ ենթասննդամթերքի ներմուծում «Բաց թողնում՝ ներքին սպառման համար» գործընթացի մանրամասն նկարագրություն

육로를 통해 가금육 및 부산물의 수입에서 "내수용, 반출" 절차에 관한 자세한 해설

 

Փուլ 1. ՀՀ տարածք մուտքի մաքսային մարմնից մինչեւ ժամանակավոր պահպանման վայր 아르메니아 공화국의 영토에 진입하는 세관당국으로부터 임시보관소까지

Քայլ 1. Փաստաթղթերը ներկայացրեք մաքսային մարմիններին 세관당국에 제출해야할 서류 

ՀՀ տարածք ապրանքների ժամանման պահին փոխադրողը' մաքսային մարմիններին ներկայացնում է հետեւյալ փաստաթղթերն ու տեղեկությունները՝ ավտոմոբիլային տրանսպորտային միջոցով միջազգային փոխադրում իրականացնելիս ներկայացվում են 아르메니아 공화국의 영토에 상품이 도착하면 운송인은 차량수단을 통해 국제운송이 진행되고 있는 경우 세관당국에 다음과 같은 서류와 정보를 제출해야한다.

1. հետեւյալ փաստաթղթերը՝ 추가서류

միջազգային փոխադրում իրականացնող տրանսպորտային միջոցի վերաբերյալ փաստաթղթեր (օրինակ՝ տեխնիկական հաշվառման փաստաթուղթ), 국제운송을 수행하고 있는 차량과 관련된 서류(예, 기술등록서류)

տրանսպորտային(փոխադրման) փաստաթղթեր (օրինակ՝ CMR), 운송(이송) 서류 (예, CMR)

փոխադրվող ապրանքների վերաբերյալ փոխադրողի մոտ առկա առեւտրային փաստաթղթեր (օրինակ՝ Invoice , պայմանագիր, հաշիվ ապրանքագիր եւ այլն). 운송되는 상품에 대한 운송인이 보유하고 있는 상업서류 (예, INVOICE, 계약서, 상업송장 등)

2. հետեւյալ տեղեկությունները՝ 추가정보

• միջազգային փոխադրում իրականացնող տրանսպորտային միջոցի պետական գրանցման մասին, 국제운송을 수행하는 차량의 국가등록에 대해

• ապրանքներ փոխադրողի անվանումը եւ հասցեն, 상품 운송자의 이름과 주소

• ապրանքներն ուղարկող երկրի եւ նշանակման երկրի անվանումը, 상품을 발송한 국가와 도착국가의 이름, 

• ապրանքներն ուղարկողի ու ստացողի անվանումն ու հասցեն, 상품의 송하인과 수취인의 이름과 주소

• ապրանքները վաճառողի եւ ստացողի մասին՝ փոխադրողի մոտ առկա առեւտրային փաստաթղթերին համապատասխան, 운송인이 보유한 상업서류에 따른 상품 판매자와 수령자에 대해,

• բեռնատեղիների քանակի, դրանց նշագրումների եւ ապրանքների փաթեթվածքների տեսակների մասին, 화물의 수, 표식 및 상품의 포장유형에 대해

• ապրանքների անվանումը, ինչպես նաեւ դրանցծածկագրերը՝ նվազագույնը առաջինչորս նիշերով՝ Ապրանքների նկարագրման եւ ծածկագրման ներդաշնակեցված համակարգին կամ Արտաքին առեւտրային գործունեության ապրանքային անվանացանկին համապատասխան, 상품명명 및 HS CODE에서 대외무역활동의 상품명명법에 따른 상품의 이름뿐만 아니라 최소 처음 4자리 코드를 가진 상품코드

• ապրանքների համաքաշը (արտահայտված կիլոգրամներով) կամ ապրանքների ծավալը (արտահայտվախծ խորանարդ մետրերով), բացառությամբ խոշոր բեռների, 큰 하중의 상품을 제외하고, 상품의 무게 (킬로그램으로 표시) 또는 상품의 부피 (입방미터로 표시)

• այնպիսի ապրանքների առկայության մասին, որոնց ներմուծումը Մաքսային միության մաքսային տարածք արգելված կամսահմանափակված է, 관세동맹의 세관구역에서 수입이 금지되거나 제한되어진 상품의 존재여부에 대해

• միջազգային ապրանքատրանսպորտային բեռնագրի կազմման վայրի ու ամսաթվի մասին. 국제상품 운송비용의 청구서의 장소 및 날짜에 관하여 


1 ապրանքները փաստացի տեղափոխող կամ տրանսպորտային միջոցի օգտագործման համար պատասխանատու անձը 상품을 실제적으로 운송하거나 운송수단의 이용에 관한 책임자 

2 բեռնագիր կամ ապրանքների փոխադրման այլ փաստաթղթեր, որոնց հիմանվրա կատարվում են միջազգային փոխադրումներ 국제운송에 근거한 운송장이나 상품운송에 관한 기타서류

 

 

Փաստաթղթերը եւ տեղեկությունները ներմուծման վայրում փոխադրողի անունից կարող է ներկայացնել փոխադրողի լիազորած անձը: 서류 및 정보는 수입지에서 운송인의 이름으로 운송인이 승인한 개인이 제출할 수 있다.

Փոխադրողի անունից փաստաթղթերը կարող են ներկայացվել նաեւ մաքսային ներկայացուցիչների կամ փոխադրողի հանձնարարությամբ գործող այլ անձանց կողմից (օրինակ վարորդ)։ 운송인의 이름으로 통관사나 운송인의 지시에 따라 일하는 기타 개인에 의해 (예 운송인) 제출될 수도 있다. 

(հիմք ՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգրքի 158, 159 հոդվածներ, « Մաքսային կարգավորման մասին» ՀՀ օրենք 149 հոդված) 관세동맹의 세관법 제 158, 159조 "세관절차에 대해" 아르메니아 공화국의 법률 제 149조에 의거

 

Քայլ . 2. Կազմակերպեք բեռնատարի կշռումն ու ռենտգեն զննումը 트럭중량 및 X-레이 검사 준비

Ավտոմոբիլային տրանսպորտը սահմանային մաքսային կետ մուտք գործելուց կշռվում եւ զննվում է տեխնիկական զննման (ռենտգենային) սարքավորման (ռապիսկան) միջոցով: 차량은 국경세관소를 진입한 후에 (X-레이) 검사장치를 통해 중량을 달고 검사된다. 

Կշռումից հետո բեռն ուղեկցող փաստաթղթերին կցվում է նաեւ կշռման կտրոնը: 계측후 화물에 동반되는 서류에 계측영수증이 첨부되어진다.  

 

Քայլ 3. Վճարեք ճանապարհային եւ բնապահպանական վճարները, եթե բեռնափոխադրող ավտոմեքենան գրանցված չէ ՀՀ -ում 화물운송차량이 아르메니아 공화국에 등록되지 않는 경우, 도로세와 환경세를 지불한다.

Վճարում : Բեռնափոխադրող ավտոմեքենաների համար նախատեսված են հետեւյալ ճանապարհային վճարի տեսակները՝ 지불 : 화물운송차량에 대해 다음과 같은 유형의 도로세가 부과된다.

ա) ՀՀ -ում չգրանցված տրանսպորտային միջոցներով Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհներից օգտվելու համար վճարը (տվյալ վճարը չի տարածվում Ռուսաստանի Դաշնությունում եւ Վրաստանում գրանցված փոխադրողների նկատմամբ). 아르메니아 공화국에 등록되지 않은 운송수단에 따라 아르메니아 차량도로를 이용하기 위한 요금 (상기 요금은 러시아 연방 및 조지아에 등록되어진 운송인에 대해 적용되지 않는다)

բ) ՀՀ -ում չգրանցված ծանրաքաշ ավտոտրանսպորտային միջոցներով Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհներով երթեւեկելու համար վճարը. 아르메니아 공화국에 등록되지 않은 대형운송수단에 의해 아르메니아 차량도로를 따라 운전하기 위한 요금

գ) մեծ եզրաչափերով ավտոտրանսպորտային միջոցներով ավտոմոբիլային ճանապարհներով երթեւեկելու համար վճարը. 대형치수의 운송수단으로 차량도로로 운전하기 위한 요금

բ) եւ գ) կետերով նշված ավտոմեքենաների համար նախատեսված են ՀՀ տրանսպորտի եւ ապի նախարարության կողմից տրվող թույլտվություններ, որոնք պետք է ստացվեն նախապես՝ համաձայն ՀՀ կառավարության 20.07.2006 թվականի N 1106- Ն կարգի։ (Հիմք՝ «Ճանապարհային վճարի մասին» ՀՀ օրենք, « Ռուսաստանի Դաշնության եւ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունների տրանսպորտային ոլորտում համագործակցության սկզբունքների եւ փոխհարաբերությունների պայմանների մասին» Համաձայնագիր) b)와 c)항에서 언급된 차량에 대해 아르메니아 공화국의 교통통신부에 의해 발행되어진 허가를 득해야하며, 아르메니아 공화국 정부의 2006년 7월 20일자 1106호의 절차에 따라 사전에 취득해야만 한다. ("도로세에 대한" 아르메니아 공화국의 법률 "러시아연방 및 아르메니아 공화국의 정부간 운송분야에서의 협력원칙 및 관계조건에 관한 협정"에 의거) 

 

Այլ պետություններում գրանցված տրանսպորտային միջոցներից Հայաստանի Հանրապետության օդային ավազան վնասակար նյութեր արտանետելու համար վճարը վճարվում է Հայաստանի Հանրապետության տարածք դրանց մուտք գործելու պահին՝ վճարումը հաստատող փաստաթուղթը ներկայացնելով համապատասխան մաքսային մարմին (տվյալ վճարը չի տարածվումՎրաստանի Հանրապետությունում գրանցված փոխադրողների նկատմամբ) : 다른 국가에 등록된 차량에서 아르메니아 공화국의 대기중으로 유해물질을 배출하는 요금은 납부확인서를 해당 세관당국에 제출함으로써 아르메니아 공화국의 영토로 진입하는 순간 부과된다. (상기 요금은 조지아에 등록된 차량에 대해 적용되지 않는다)

(Հիմք՝ «Բնապահպանական եւ բնօգտագործման վճարների մասին» ՀՀ օրենք "환경 및 자연자원경영세에 관한" 아르메니아 공화국의 법률에 의거

 

Ի՞նչպես վճարել. ՀՀ -ում չգրանցված տրանսպորտային միջոցներով փոխադրողը բնապահպանական եւ ճանապարհային վճարներ կատարելու նպատակով այցելում է անցման կետի մոտակայքում տեղակայված բանկի մասնաճյուղ իրականացնում վճարումները՝ վճարումը հաստատող փաստաթուղթը ներկայացնելով համապատասխան մաքսային մարմին: 어떻게 납부할까? 아르메니아 공화국에 등록되지 않은 차량을 가진 운송인은 환경세 및 도로세를 지불할 목적으로 검문소 근처에 있는 은행지점을 방문하여 납부를 수행하고 납부확인서를 세관당국에 제출한다.  

 

Քայլ 4. Կազմակերպեք սննդամթերքի անվտանգության զննումը 식품안전검사를 받는다

ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարության սննդամթերքի անվտանգության պետական ծառայության (ՍԱՊԾ) սահմանային հսկիչ կետի տեսուչը Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը բեռի համապատասխանությունը պարզելու նպատակով սահմանային կետում իրականացնում է ներմուծվող սննդամթերքի փաստաթղթային եւ ֆիզիկական զննում: 아르메니아 공화국 농업부의 국가식품안전청 (SAPZ)의 국경관리지점의 조사관은 아르메니아 공화국의 법률에 따라 화물의 적합성여부를 판단하기 위해 국경지점에서 수입식품에 대한 문서 및 물리적 검사를 수행한다. 

ՍԱՊԾ հսկիչ սահմանային կետ ներկայացվում է. 식품안전청의 국경관리소에 다음과 같은 서류를 제출한다. 

• արտահանող երկրի լիազոր մարմնի կողմից տրված բեռի տվյալ խմբաքանակի անվտանգությունը հավաստող հետեւյալ փաստաթղթերից որեւէ մեկը` անասնաբուժական սերտիֆիկատ, առողջության սերտիֆիկատ։ 제조국의 공인기관에 의해 발행된 상기 화물에 대한 안전을 증명하는 다음 서류중 하나. 수의학증명서, 건강증명서

 

위생증명서 : https://www.law.go.kr/LSW/flDownload.do?flSeq=5241132

 

Ներմուծվող սննդամթերքի եւ (կամ) կենդանական ծագման մթերքի զննման եւ ուղեկցող փաստաթղթերին համապատասխանության որոշման ու հաշվառման համար տնտեսավարող սուբյեկտից գանձվում է վճար՝ 수입식품 및 동물성 식품에 대한 검사와 첨부서류에 대한 적합성 결정 및 등록을 위해 경제주체에게 세금이 부과된다. 

1) կես տոննայից մինչեւ մեկ տոննա քաշի համար՝ 1000 դրամ. 0.5톤에서 1톤이하의 중량에 대해 : 1000 드람

2) մեկ տոննան գերազանցող քաշի դեպքում լրացուցիչ յուրաքանչյուր տոննայի համար 300 դրամ. 1톤을 초과하는 무게의 경우 추가된 매 톤마다 300 드람

3) Մինչեւ կես տոննաքաշի համարվճար չի գանձվում: 0.5톤이하는 부과되지 않는다. 

(Հիմք՝ «Սննդամթերքի անվտանգության պետական վերահսկողության մասին» ՀՀ օրենք ՀՕ 143- Ն, հոդված 15) 식품안전에 관한 국가통제에 대한" 아르메니아 법률 제 143호 15조에 의거

 

Հոդված 15. Ներմուծվող սննդամթերքի և կենդանական ծագման մթերքի զննման և ուղեկցող փաստաթղթերին համապատասխանության որոշման ու հաշվառման համար վճարի սահմանումը և վճարման կարգը 제 15 조 : 수입되는 식품 및 동물성 식품의 검사 및 첨부서류에 대한 적합성 결정 및 등록을 위한 수수료의 정의 및 납부절차

1. Լիազոր մարմնի կազմում գործող սահմանային հսկիչ կետի տեսուչը Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը համապատասխանությունը պարզելու նպատակով սահմանային անցումային կետում զննում է ներմուծվող սննդամթերքը և կենդանական ծագման մթերքը և որոշում ուղեկցող փաստաթղթերին համապատասխանությունը: Զննման ընթացքում ուսումնասիրվում են միայն փաստաթղթեր, բացառությամբ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից սահմանված դեպքերի: 공인기관의 조직내에서 속한 국경검문소의 검사관은 아르메니아 공화국의 법률에 따라 적합성을 판단할 목적으로 국경을 통과하는 지점에서 수입식품 및 동물성식품을 검사하고 첨부서류의 적합성을 결정한다. 검사과정에서 아르메니아 공화국 정부에 의해 규정된 경우를 제외하고 오직 문서만을 검토한다. 
2. Ներմուծվող սննդամթերքի և (կամ) կենդանական ծագման մթերքի զննման և ուղեկցող փաստաթղթերին համապատասխանության որոշման ու հաշվառման համար տնտեսավարող սուբյեկտից գանձվում է վճար` 수입된 식품 및 동물성 식품의 검사 및 첨부서류에서 적합성의 결정 및 등록을 위해 경제주체에게 수수료를 부과한다. 
1) կես տոննայից մինչև մեկ տոննա քաշի համար` սահմանված նվազագույն աշխատավարձի չափով. 0.5톤에서 1톤이하의 중량에 대해, 정해진 최저임금기준으로 
2) մեկ տոննան գերազանցող քաշի դեպքում` լրացուցիչ յուրաքանչյուր տոննայի համար երեք հարյուր դրամի չափով: 1톤을 초과하는 중량에 대해, 추가되는 매톤만다 300드람기준으로 
3. Մինչև կես տոննա քաշի համար վճար չի գանձվում: 0.5톤 이하의 중량에 대해서는 부과하지 않는다. 
4. Սույն հոդվածի 2-րդ մասի իմաստով քաշի մեկ միավոր է համարվում միևնույն իրավաբանական անձի կամ անհատ ձեռնարկատիրոջ կողմից ներմուծվող սննդամթերքի և (կամ) կենդանական ծագման մթերքի միավորների որոշակի քանակություն, որն ուղեկցվում է մեկ ապրանքաուղեկից փաստաթղթով: 동 조항의 2항을 위해 단위중량은 법인 또는 개인사업자에 의해 제품당 서류가 수반되는, 수입되는 식품 및 동물성 식품의 특정 단위중량으로 간주된다. 
5. Սահմանված վայրերից և աշխատանքային ժամերից դուրս ներմուծվող սննդամթերքի և (կամ) կենդանական ծագման մթերքի վերաբերյալ լիազոր մարմնի կողմից իրականացվող գործառույթների կամ դրանց առանձին գործողությունների իրականացման համար տնտեսավարող սուբյեկտից վճարը գանձվում է սույն հոդվածի 2-րդ մասով սահմանված դրույքաչափերի կրկնապատիկի չափով: 정해진 장소 및 근무시간외 수입된 식품 및 동물성 식품에 대한 공인기관에 의해 수행되는 기능 또는 해당기관의 직원의 활동을 위해 경제주체에게 수수료가 동조 2항에 정해진 요율의 두배가 부과된다. 
6. Ներմուծվող սննդամթերքի և (կամ) կենդանական ծագման մթերքի զննման և ուղեկցող փաստաթղթերին համապատասխանության որոշման ու հաշվառման համար գանձման ենթակա գումարը տնտեսավարող սուբյեկտը կամ նրա ներկայացուցիչը փոխանցում կամ վճարում է լիազոր մարմնի նյութական խրախուսման և համակարգի զարգացման ֆոնդի հատուկ հաշվին, ներմուծվող սննդամթերքի և (կամ) կենդանական ծագման մթերքի զննման և ուղեկցող փաստաթղթերին համապատասխանության որոշման ու հաշվառման գործողությունների ավարտից հետո` երեք բանկային օրվա ընթացքում: 수입식품 및 동물성 식품의 검사 및 첨부서류에 대한 적합성 결정 및 등록을 위해 부과되는 대상금액을 수입식품 및 동물성 식품의 검사 및 첨부서류에 대한 적합성 결정 및 등록업무가 종료된 후 은행업무일 기준 3일이내에 경제주체 또는 그의 대리인은 공인기관의 해당계정 및 시스템개발을 위한 특별기금으로 이체하거나 납부한다. 
7. Լիազոր մարմնի նյութական խրախուսման և համակարգի զարգացման ֆոնդի հատուկ հաշվում գոյացած միջոցներն օգտագործվում են լիազոր մարմնի աշխատողների խրախուսման և համակարգի զարգացման նպատակով, որի օգտագործման կարգը սահմանում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը: 공인기관의 해당계정과 시스템개발을 위한 특별기금에 모인 자금은 공인기관의 직원에 대한 격려 및 시스템 개발을 위한 목적으로 사용되며, 사용절차는 아르메니아 공화국 정부가 정한다.  

 

 

1) 0.5տ–1տ = 1000 ՀՀ դրամ 0.5톤에서 1톤이하의 중량에 대해 : 1000 드람
2) 1-Nտ 1000+(N-1)*300 ՀՀ դրամ, 톤을 초과하는 무게의 경우 추가된 매 톤마다 300 드람
օրինակ 5տ դեպքում 1000+4*300 =2200 ՀՀ դրամ 예를 들어 5톤의 경우, 1000+4*300 = 2200 드람
3) 0  0.5տ Անվճար 0.5톤이하는 무료.

3 Բնապահպանական եւ ճանապարհային վճարների անհրաժեշտությունն առաջանում է ՍԱՊԾ կողմից բեռի մուտքը թույլատրելու պարագայում: 국가식품안전청에 의해 화물의 반입이 허용되는 경우, 환경세 및 도로세가 요구되어진다.

 

Ներմուծվող սննդամթերքի եւ (կամ) կենդանական ծագման մթերքի զննման եւ ուղեկցող փաստաթղթերին համապատասխանության որոշման ու հաշվառման համար գանձման ենթակա գումարը տնտեսավարող սուբյեկտը կամ նրա ներկայացուցիչը փոխանցում կամ վճարում է ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարության սննդամթերքի անվտանգության պետական ծառայության նյութական խրախուսման եւ համակարգի զարգացման ֆոնդի հատուկ հաշվին, ներմուծվող սննդամթերքի եւ (կամ) կենդանական ծագման մթերքի զննման եւ ուղեկցող փաստաթղթերին համապատասխանության որոշման ու հաշվառման գործողությունների ավարտից հետո՝ երեք բանկային օրվա ընթացքում։ 수입식품 및 동물성식품에 대한 검사와 첨부서류의 적합성여부를 결정 및 등록하기 위한 징수금을 경제주체 또는 그의 대리인은 아르메니아 공화국의 농업부산하 국가식품안전청의 물질적 장려와 시스템발전기금의 특별계좌로 수입식품 및 동물성식품에 대한 검사 및 첨부서류의 적합성여부의 결정과 등록업무 완료이후 은행영업일기준 3일이내에 이체하거나 지불해야한다.

 

Եթե անհրաժեշտություն է առաջանում նմուշառմամբ եւ լաբորատոր փորձաքննությամբ որոշելու բեռի անվտանգությունը, ապա հսկիչ կետում բեռը կապարակնքվում է, կազմվում է ներմուծվող բեռի տնօրինումն արգելելու մասին կարգադրագիր, եւ թույլատրվում է բեռի մուտքը Հայաստանի Հանրապետության տարածք։

Նմուշառումը կատարվում է մաքսային հսկողության ներքո՝ մաքսային մարմինների կողմից թույլատրված եւ բեռը տեղափոխող անձի կողմից խնդրարկված վայրում: 만약 검체채취 및 실험을 통해 화물의 안전성을 검사할 필요가 요구되는 경우, 관리소에서 화물을 봉인하고 수입화물의 처분금지령을 내리고 아르메니아 공화국의 영토로 화물의 반입을 허용한다. 검체채취는 세관의 통제하에 이행되며, 세관당국에 의해 허용되고 화물운송인에 의해 요청된 장소로 이송된다. 

 

Տնօրինումն արգելված կամ փաստաթղթային եւ ֆիզիկական զննմամբ բեռը բաց է թողնվում նկատմամբ պետական վերահսկողության արդյունքների հիման վրա։ 처분이 금지되거나 서류와 육안검사를 통해 화물은 국가통제의 결과에 기초하여 반출된다. 

 

Անհամապատասխանությունների բացակայության դեպքում ՍԱՊԾ սահմանային հսկիչ կետի տեսուչը իրականացնում է արտահանող երկրի անասնաբուժական սերտիֆիկատի կամ առողջության սերտիֆիկատի վերաձեւակերպում՝ մեկօրյա ժամկետում: 불일치가 없는 경우 국가식품안전청의 국경관리소의 조사관은 수출국의 수의학 증명서 또는 건강증명서를 하루이내에 재작성해야한다. 

 

- Անհամապատասխանություն 불일치

 

ՍԱՊԾ կողմից բեռի ներմուծումը կարող է արգելվել բացառապես 2010 թվականի հոկտեմբերի 21 -ի ՀՀ կառավարության N 1442- Ն որոշման հավելվածի 13 -րդ կետով սահմանված դեպքերում (օրինակ՝ արտահանող երկրում անասնահամաճարակային անկայուն իրավիճակի կամ կարանտինային հիվանդությունների բռնկման մասին առկա համապատասխան պաշտոնական տեղեկատվություն, արտահանման սահմանափակումներ, բացակայում են նախատեսված բեռն ուղեկցող փաստաթղթերը կամ լիազոր մարմնի կողմից կատարված նմուշառման եւ լաբորատոր հետազոտության արդյունքներով բեռը ճանաչվել է վտանգավոր): 국가식품안전청에 의해 2010년 10월 21일자 아르메니아 공화국 정부의 1442호 결정안 13조에 따라 규정된 경우 (예, 수출국에서 가축전염병 상황 또는 검역병의 발생에 관한 관련 공식적인 정보, 수출제한, 예정된 화물에 첨부된 서류의 누락 또는 공인기관에 의해 실행된 검체채취 및 실험실의 검사결과에 의해 화물이 위험하다고 인정되는 경우) 화물의 수입이 금지될 수 있다. 

(Հիմք՝ «Սննդամթերքի անվտանգության պետական վերահսկողության մասին» ՀՀ օրենք, հոդված

15, 2010 թվականի հոկտեմբերի 21- ի ՀՀ կառավարության որոշում N 1442- Ն) "국가식품안전관리에 대한" 아르메니아 공화국의 법률 제 15조, 2010년 10월 21일자 아르메니아 공화국 정부의 1442호 결정안에 의거

 

Քայլ 5. Վճարեք սննդամթերքի անվտանգության զննման համար 식품안전검사에 대한 지불

Ի՞նչպես վճարել։ Փոխադրողը ՍԱՊԾ մասով վճարներ կատաերելու նպատակով՝ 어떻게 지불할까? 운송인은 국가식품안전청에 대한 지불을 위해 다음과 같이 수행한다. 

այցելում է անցման կետի մոտակայքում տեղակայված բանկի մասնաճյուղ, 검문소 근처에 위치한 은행지점을 방문한다. 

իրականացնում վճարումները ; 납부한다.

վճարումը հաստատող փաստաթուղթը ներկայացնում է ՍԱՊԾ՝ ուղեկցող փաստաթղթերը հաստատելու համար: 납부를 증명하는 서류를 첨부서류를 확인하기 위해 국가식품안전청에 제출한다.

 

ՍԱՊԾ սահմանային հսկիչ կետի տեսուչի կողմից հաստատված ուղեկցող փաստաթղթերը ստանալուց հետո փոխադրողը վերադառնում է մաքսային կետ եւ ներկայացնում է վերը նշված բոլոր հաստատված փաստաթղթերը: 국가식품안전청의 국경관리소의 조사관에 의해 확인된 첨부서류가 수취된 후 운송인은 세관지점으로 돌아와 위에서 언급한 모든 승인서류를 제출한다. 

Ներկայացված փաստաթղթերի հիման վրա մաքսային մարմինների կողմից կազմվում է փոխադրման ամփոփագիր եւ ամբողջ փաթեթը վերադարձվում է փոխադրողին: 제출된 서류를 근거로 세관당국에 의해 운송요청서가 작성되고 모든 서류는 운송인에게 반환된다. 

(փոխադրմանամ փոփագրի ձեւը եւ լրացման կարգը սահմանված է ՀՀ կառավարությանն առընթեր մաքսային պետական կոմիտեի 01.03.2006 թ.- ի N06 /20- Ն հրամանով): 운송요청서의 양식과 작성절차는 아르메니아 공화국 정부산하 국세청의 2006년 3월 1일자 06/20호의 명령서에 의해 규정되었다. 

 

Փոխադրողը ուղեւորվում է ներքին տարանցման փաստաթղթում նշված նշանակման վայր: Նշանակման վայրի ընտրությունը կատարում է տնտեսավարողը նախօրոք՝ նշում կատարելով փոխադրման փաստաթղթերում կամ նախօրոք համապատասխան խնդրանքով դիմելով ՀՀ ԿԱ պետական եկամուտների կոմիտեին։ 운송인은 내부운송문서에서 언급된 지정장소로 이동한다. 지정장소의 선택은 경제주체가 사전메모를 작성하여 운송서류나 사전에 관련 용청과 함께 아르메니아 공화국의 정부산하 국세청에 신청함으로써 행하여진다. 

ԵԱՏՄ անդամ չհանդիսացող պետություններից Հայաստանի Հանրապետություն ներմուծվող ապրանքներիհամար մաքսային մարմինը, անկախ տրանսպորտային(փոխադրման) փաստաթղթերում նշված ապրանքներնի շանակման վայրերից, կարող է սահմանել նշանակման այլ վայրեր հետեւյալ դեպքերում. 유라시아 경제연합의 회원으로 등록되지 않은 국가로부터 아르메니아 공화국으로 수입되는 제품에 대해 세관당국은 운송(선적) 서류에 언급된 제품의 목적지에 상관없이 다음의 경우에 다른 목적지를 규정할 수 있다. 

1) եթե մաքսային հայտարարագրումը իրականացնում է մասնագիտացված մաքսային մարմինը. 전문화된 세관당국에 세관신고를 하는 경우 

2) եթե նշանակման վայրի մաքսային մարմնի գործունեության գոտում առկա է արտակարգ իրավիճակ, կամ որոշակի ապրանքատեսակների ներմուծման համար օրենքով գործում են արգելքներ։ 목적지의 세관당국의 업무범위에서 긴급상황이 발생하거나 어떤 제품유형의 수입에 대해 법률로써 금지되는 경우

(Հիմք՝ Մաքսային կարգավորման մասին ՀՀ օրենք, հոդված 184) 세관절차에 대한 아르메니아 공화국의 법률 제 184조에 의거 

 

Քայլ 6. Ապրանքը հանձնեք ժամանակավոր պահպանության 임시보관을 위한 제품인도

Նշանակման վայր մուտք գործելուց տրանսպորտային միջոցը նորից կշռվում է, որից հետո մաքսային մարմինը իրականացնում է բեռնատարի արտաքին զննում համոզվելու, որ բեռը հասանելի չի եղել եւ կապարակնիքները վնասված չեն։ 목적지에 도착하면 차량은 다시 무게를 잰 후 세관당국은 화물이 존재하지 않고 봉인이 손상되지 않았는지에 대한 화물차량의 외부검사를 실시한다.

Ապրանքները ժամանակավոր պահպանության հանձնելու համար փոխադրողը, ապրանքների նկատմամբ լիազորություններ ունեցող այլ անձինք կամ նրանց ներկայացուցիչները մաքսային մարմին են ներկայացնում տրանսպորտային (փոխադրման) փաստաթղթեր, առեւտրային եւ (կամ) մաքսային փաստաթղթեր, որոնք պարունակում են ապրանքների, ապրանքներն ուղարկողի (ստացողի), ուղարկող (նշանակման) երկրի մասին տեղեկություններ: 상품의 임시보관을 위해 운송인, 상품에 관한 권한을 가진 개인이나 그들의 대리인은 세관당국에 상품, 송하인(수하인), 발송(목적)국가에 대한 정보가 포함된 운송(선적) 서류, 상업 및 통관서류를 제출해야한다.   

Մաքսային մարմինը ապրանքները ժամանակավոր պահպանության հանձնելու համար ներկայացված փաստաթղթերը գրանցում է այդ փաստաթղթերը մաքսային մարմին հանձնելուց հետո առավելագույնը 1 (մեկ) ժամվա ընթացքում եւ վերը 1 ժամ նշված անձին տրամադրում է փաստաթղթերի գրանցումը հաստատող փաստաթուղթ: 세관당국은 상품을 임시보관하기 위해 제출된 서류를 해당 문서가 세관당국에 인도된 후 최소 1시간이내에 등록해야하며 위에 언급한 개인에게 문서등록을 확인하는 문서를 제공해야한다. 

(Հիմք՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգրքի 169-րդ հոդված) 관세동맹의 세관법 제 169조에 의거

 

Փուլ II. Մաքսային պահեստ մուտքից մինչեւ հայտարարագրի ներկայացումը 세관창고의 반입에서 신고서 제출까지

Քայլ 7. Ապահովեք սննդամթերքի նմուշառումն ու փորձաքննության իրականացումը 식품의 검체채취 및 실험이행

Եթե սահմանային անցման կետում ՍԱՊԾ կողմից տրվել էր բեռի տնօրինումն արգելելու մասին կարգադրագիր ապա ժամանակավոր պահպանության մաքսային պահեստում մաքսային հսկողության ներքո ՍԱՊԾ կողմից կատարվում է բեռի զննում կամ նմուշառում: 만약 국경통과지점에서 국가식품안전청에 의해 화물의 처분금지령이 내려오는 경우, 임시보관을 위한 세관창고에 세관의 통제하에 국가식품안전청에 의해 화물검사 또는 검체채취가 실행될 것이다. 

 

Ապրանքը տնօրինողի ցանկությամբ՝ ՍԱՊԾ կողմից վերցվում է նաեւ պահեստային նմուշ, որը ծածկագրված, կապարակնքված կամ դրոշմակնքված հանձնվում է ապրանքը տնօրինողին: 제품소유주의 요청이 있으면, 국가식품안전청에 의해 예비샘플을 채취하여 암호화하고, 봉인하거나 스탬프을 찍어 제품 소유주에게 건내준다. 

ՍԱՊԾ տեսուչը փորձարկման (փորձաքննության) նպատակով ընտրված նմուշները ներկայացնում է փորձարկման լաբորատորիա: 국가식품안전청의 조사관은 검사(테스트)를 목적으로 선택되어진 샘플을 실험실에 제출한다. 

Լաբորատոր փորձաքննության իրականացման տեւողությունը չի կարող գերազանցել 10 աշխատանքային Լաբորատոր փորձաքննության արդյունքում անհամապատասխանություններ չհայտնաբերվելու դեպքում ՍԱՊԾ սահմանային հսկիչ կետի տեսուչը իրականացնում է արտահանող երկրի անասնաբուժական սերտիֆիկատի կամ առողջության սերտիֆիկատի վերաձեւակերպում՝ 1 օրյա ժամկետում: 실험실의 검사기간은 실험실 검사결과에서 불일치가 없는 경우에 근무일기준 10일을 초과할 수 없으며, 국가식품안전청의 국경검사소의 조사관은 수출국의 수의학 증명서 또는 건강증명서를 1일이내에 재작성해야한다. 

(Հիմք ՝ ՀՀ կառավարության 16 հոկտեմբերի 2014 թվականի N 1142որոշում) 아르메니아 공화국 정부의 2014년 10월 16일 1142호 결정안에 의거

 

Բեռի զննումը ներառում է ՍԱՊԾ սահմանային հսկիչ կետի տեսուչի կողմից բեռի ստուգազննումը, ներկայացված փաստաթղթերի տվյալներին վերահսկվող ապրանքների համապատասխանության ստուգումը ուղեկցող փաստաթղթերում չնշված վերահսկվող ապրանքների առկայության եւ անհամատեղելի ապրանքների համատեղ տեղափոխման բացառման նպատակով, վերահսկվող ապրանքների փոխադրման համար հաստատված անասնաբուժասանիտարական պահանջներին տրանսպորտային միջոցների համապատասխանության որոշումը, տեղափոխման (փոխադրման) պայմանների եւ ռեժիմի համապատասխանության որոշումը, փաթեթավորման եւ մակնշման հաստատված պահանջներին համապատասխանության որոշումը։ 화물검사에는 국가식품안전청의 국경관리소의 조사관에 의한 화물검사, 제출된 문서의 자료에서 검사물품의 적합성검사에 대해 첨부서류에서 언급되지 않은 검사물품의 존재 및 부적합 물품을 배제하기 위해 검사물품의 운송에 대한 승인된 수의학적 요구사항에 차량의 적합성 결정, 운송(선적) 조건 및 체제의 적합성 결정, 포장 및 표식을 승인요건에 대한 적합성 결정이 포함된다. 

(Հիմք՝ «Սննդամթերքի անվտանգության պետական վերահսկողության մասին» ՀՀ օրենք, N2 հավելված, 22-րդ կետ) "국가식품안전관리에 대한" 아르메니아 공화국의 법률 2호 부록 22조에 의거

 

Քայլ 8. Համապատասխանության գնահատում 적합성 평가

Համապատասխանության գնահատման նպատակով՝ հավի միս եւ ենթամասեր արտադրատեսակի համապատասխանության հայտարարագրման ժամանակ հայտատու կարող է լինել ԵԱՏՄ անդամ պետության օրենսդրությանը համապատասխանիր տարածքում գրանցված այն իրավաբանական անձը կամ

ֆիզիկական անձը, որը կամ արտադրող է, կամ արտադրողի կողմից լիազորված ներկայացուցիչ, կամ ներմուծող: 적합성 평가를 위해, 가금육 및 부속물의 적합성 신고시 신고자는 유라시아 경제연합의 회원국의 법률에 따라 해당 영토에 등록된 법인 또는 개인이 될 수 있으며, 이는 제조자이거나 제조자에 의해 승인된 대리인 또는 수입자이다. 

Հավի միս եւ ենթամասեր արտադրատեսակի համապատասխանության գնահատման արդյունքում տրվում են հետեւյալ փաստաթղթերը: 가금육 및 부속물의 적합성 평가의 결과로 다음과 같은 문서가 제공된다. 

 համապատասխանության հայտարարագիր, 적합성 선언서

 արտադրանքի նոր տեսակի` գրանցման/պետական/ վկայական, 신제품의 유형 - 평가서/공인서/인증서

Համապատասխանության հայտարարագրի ընդունում եւ գրանցում. Գրանցումն իրականացվում է ԵԱՏՄ համապատասխանության սերտիֆիկատների եւ համապատասխանության հայտարարագրերի միասնական ռեեստրի ազգային մասում, որը վարում է ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության «Հավատարմագրման ազգային մարմին» ՊՈԱԿ-ը: Վերջինիս տեղեկատվությունը տրամադրվում է իր հավատարմագրման ոլորտում հավի միս եւ ենթամասեր արտադրատեսակ ունեցող սերտիֆիկացման մարմնի կողմից։ 적합성 선언의 채택 및 등록에서 등록은 유라시아 경제연합의 적합성인증에 대한 적합성선언의 국가통합제도의 일부에서 실행되며, 이는 아르메니아 공화국의 경제부의 "국가인증기관"인 국가비영리단체에서 운영된다. 후자의 정보는 인증분야에서 가금육 및 부속물 제품을 가지고 있는 인증기관에서 제공되어진다.

 

Լաբորատոր փորձաքննությունների տեւողության եւ արժեքի վերաբերյալ տեղեկատվություն

연구실의 실험기간 및 비용에 대한 정보

Հ/Հ Ապրանքի անվանունը
상품명
Ցուցանիշի արժեքը սահմանող նորմատիվ փաստաթղթի համարը
지표의 가격을 규정하는 규정문서번호
Լաբորատոր փորձաքննության ամբողջական արժեքը
연구소 실험에 관한 전체비용
Լաբորատոր փորձաքննության միջին արժեքը, ՀՀ դրամ
연구소 실험에 관한 평균비용
Լաբորատոր փորձ. ժամկետը համաձայն կառավարության 2014 թ. N 1142-Նորոշման
연구소 실험, 기간에 따른 정부 2014년 1142호 결정안
Լաբ. Փորձ
փաստացի տեւողությունը
연구소 실험의 실질적인 기간
Անվտանգության ցուցանիշների քանակը
안전성지수의 수
1 Հավի միս և ենթամասեր
가금육 및 부산물
ՄՄՏԿ 034/2013 և ՄՄՏԿ 021/2011 98,200 80000-90000 Մինչև 10 աշխ, օր 5 աշխ, օր 14

 

Հայտարարատուն կարող է իրականացնել բեռի նախնական զննում ապագայում ճիշտ հայտարարագրելու նկատառումից ելնելով: 신고자는 향후 정확한 신고할 목적으로 화물의 사전검사를 수행할 수 있다.  

Հայտարարատուն փաստաթղթերով գնում է նշանակված մաքսատուն՝ մաքսային ձեւակերպում իրականացնելու նպատակով: 신고자는 통관을 이행할 목적으로 서류를 가지고 지정된 세관에 가야한다.

 

Փուլ III. Հայտարարագրումից մինչեւ բաց թողնում 신고에서 반출까지

Քայլ 9. Ներկայացրեք հայտարարագիրը 신고서 제출

Հայտարարատուիկողմից մաքսատանըներկայացվում են. 신고자에 의해 세관에 다음과 같은 서류가 제출되야한다. 

 Մաքսային հայտարարագիր 세관신고서

 Արտաքին տնտեսական գործարքի իրականացումը հաստատող փաստաթուղթ, իսկ արտաքին տնտեսական գործարքի բացակայության դեպքում՝ այլ փաստաթղթեր, որոնք հաստատում են ապրանքների տիրապետման,

օգտագործման եւ (կամ) տնօրինման իրավունքը (օրինակ Invoice (հաշիվ ապրանքագիր), պայմանագիր, փոխադրման հետ կապված ծախսերը հավաստող փաստաթուղթ եւ այլն) 대외경제 거래이행을 증명하는 서류 및 대외경제 거래가 없는 경우, 상품의 소유, 이용 및 처분의 권한을 증명하는 기타 서류 (예, Invoice(송장), 계약서, 운송과 관련된 비용을 증명하는 서류 등) 

 Տրանսպորտային (փոխադրման) փաստաթղթերը (օրինակ CMR) 운송(선적) 서류 (예 CMR)

 Արտահանող երկրի լիազոր մարմնի կողմից տրված բեռի տվյալ խմբաքանակի անվտանգությունը հավաստող հետեւյալ փաստաթղթերից որեւէ մեկը՝ անասնաբուժական կամ առողջության կամ սանիտարական սերտիֆիկատներ կամ անասնաբուժական վկայականներ 수출국의 공인기관에 의해 발행된 상기 화물의 포괄적인 안전성을 입증하는 다음의 서류중 하나, 수위학 및 건강 또는 위생증명서, 수의사 확인서

 Գրանցված համապատասխանության հայտարարագիր՝ 등록되어진 적합성 선언서

 Պայմանագիր մաքսային ներկայացուցչի հետ (եթե հայտարարագրումն իրականացվում է ներկայացուցչի միջոցով) 통관사와의 계약서 (만약 신고가 대리인에 의해 실행되었을 경우)

 Հարկերը, տուրքերը, պարտադիրայլ վճարումները հավաստող փաստաթղթերը, որոնք պետք է նախապես հավաստված լինեն մաքսատան ֆինանսական վարչության (գանձապահի) կողմից։ 사전에 세관의 재무부서(경리)에 의해 입증되어야하는 세금, 조세, 기타 의무납부를 증명하는 서류.  

(Հիմք՝ ՀՀ կառավարության 21 նոյեմբերի 2003 թվականի N 1779- Ն որոշում) 아르메니아 공화국 정부의 2003년 11월 21일자 1779호 결정안 

 

Բացի վերը նշված փաստաթղթերից՝ անհրաժեշտության դեպքում ներկայացվում են նաեւ մաքսային միության մաքսայինօրենսգրքի 183-րդ հոդվածով սահմանված փաստաթղթեր։ 위에서 언급된 서류이외에 필요한 경우 관세동맹의 세관법 제 183조에 의해 규정된 서류를 제출해야한다. 

Որպես Հայտարարատու, ի թիվս այլոց, կարողէ հանդես գալ Մաքսային միության անդամ պետության անձը (առանց մաքսային ներակայացուցչի), 신고자는 특히 관세동맹이 회원국의 개인을 포함할 수 있다. (세관대리인없이)

որը կնքել է արտաքին տնտեսական գործարք կամ որի անունից (հանձնարարությամբ) կնքվել է այդ գործարքը. 대외경제 거래를 체결했거나 그의 이름으로(양도를 통해) 해당 거래를 체결한 자

ունի ապրանքների տիրապետման, օգտագործման եւ (կամ) տնօրինման իրավունք՝ արտաքին տնտեսական գործարքի բացակայության պարագայում. 대외경제 거래가 없는 경우 상품의 소유, 이용 및 처분의 권한이 있는 자

(Հիմք՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգիրք, հոդված 186) 관세동맹의 세관법 제 186조에 의거


Գրանցված համապատասխանության հայտարարագրում պետք է նշվածլինի, որներմուծվող արտադրանքը պետք է համապատասխանի Մաքսային Միության հետեւյալ տեխնիկական կանոնակարգերին՝ 등록된 적합성 신고서에는 수입제품이 관세동맹의 기술규정을 준수하였음을 명시하여야한다.

«Սննդամթերքի մակնշման մասին» ՄՄՏԿ 022/2011 Մաքսային միության հանձնաժողովի 2011 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 881 որոշում "식품표시에 관한" 관세동맹 기술규정 022/2011 관세동맹위원회의 2011년 12월 9일자 881호 결정안"

«Փաթեթվածքի անվտանգության մասին» ՄՄՏԿ 005/2011 Մաքսային միության հանձնաժողովի 2011 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 769 որոշում "포장안전에 관한" 관세동맹 기술규정 005/2011 관세동맹위원회의 2011년 12월 9일자 769호 결정안"

«Սննդամթերքի անվտանգության մասին» ՄՄՏԿ 021/2011 Մաքսային միության հանձնաժողովի 2011 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 880 որոշում "식품안전에 관한" 관세동맹 기술규정 005/2011 관세동맹위원회의 2011년 12월 9일자 880호 결정안"

 

 

Վճարված է : Մաքսային վճարների (ավելացված արժեքի հարկի, ակցիզային հարկի, մաքսատուրքի (ինչպես նաեւ դրանց փոխարինող հաստատագրված վճարների) եւ բնապահպանական վճարի) գումարների վճարումը

հավաստվում է՝ 납부됨, 세관수수료(부가가치세, 소비세, 관세 (뿐만 아니라 운송인이 신고한 수수료) 및 환경세의 납부는 증명된다. 

1) հայտարարատուի կողմից մաքսային մարմիններին ներկայացվող թղթային վճարման հանձնարարականի օրինակի ներկայացմամբ, որը պարունակում է բանկի կողմից վճարումը կատարված լինելու մասին նշում, կամ 신고인에 의해 세관당국에 제출된 서면 납부청구서 사본, 은행에 의해 납부가 실행되었음에 대한 메모 또는

2) մաքսային մարմինների կողմից շահագործվող հայտարարագրման ավտոմատացված համակարգին առեւտրային բանկերի կողմից ուղարկված մաքսային վճարները կատարվածլինելու մասին նշումով էլեկտրոնային հաղորդագրությամբ: Անձի կողմից մաքսային վճարումները կարող են կատարվել հեռահար սպասարկման համակարգերի կամ բանկային համակարգում կիրառվող այլ վճարային գործիքներով։ 세관당국에 의해 운영되는 자동신고시스템에 시중은행에 의해 발송된 세관수수료가 납부되었음에 대한 메모에 의한 전자메세지. 개인에 의해 세관수수료는 원격서비스 시스템 또는 은행 시스템에서 사용되는 다른 지불수단을 통해 이행될 수 있다. 

(Հիմք ՝ ՀՀ կառավարության 19.04.1999 թ. թիվ 230 որոշում) 아르메니아 공화국의 1999년 4월 19일자 230호 결정안에 의거

Ապրանքների մաքսային հայտարարագրման ժամանակ ներկայացվում են փաստաթղթերի բնօրինակները կամ դրանց պատճենները: Մաքսային մարմինն իրավունք ունի ստուգելու փաստաթղթերի ներկայացված պատճենների համապատասխանությունը դրանց բնօրինակներին: Եթե ապրանքների մաքսային հայտարարագրման ժամանակ նախկինում մաքսային մարմին ներկայացվել են մաքսային հայտարարագրման ժամանակ օգտագործվող փաստաթղթեր, բավարար է ներկայացնել այդպիսի փաստաթղթերի պատճենները կամ նշել տեղեկություններ մաքսային մարմին այդ փաստաթղթերը ներկայացնելու մասին: 상품의 세관신고시 서류의 원본이나 사본이 제출되어야한다. 세관당국은 제출된 사본에 대한 원본과의 대조를 통해 진위여부를 검사할 권리를 가지고 있다. 만약 상품의 세관신고시 사전에 세관당국에 세관신고시 사용될 서류가 제출되었다면, 해당 문서의 사본을 제출할 수 있거나 해당문서를 제출한 사실에 대해 세관당국에 알리는 것으로 가능하다. 

(Հիմք՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգիրք հոդված 183) 관세동맹 세관법 제 183조에 의거

 

Ապրանքների մաքսային արժեքի հայտարարագրումն իրականացնում է հայտարարատուն՝ ապրանքների մաքսային հայտարարագիր ներկայացնելով: 상품의 관세가격에 대한 신고는 신고자가 상품의 세관신고서를 제출함으로써 수행되어진다. 

Ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքի հայտարարագրումն իրականացվում է ապրանքների մաքսային արժեքի որոշման մեթոդի, ապրանքների մաքսային արժեքի մեծության, մաքսային արժեքի որոշման հետ առնչություն ունեցող՝ արտաքին տնտեսական գործարքի հանգամանքների եւ պայմանների վերաբերյալ տեղեկությունների հայտարարագրման, ինչպես նաեւ դրանք հիմնավորող փաստաթղթերի ներկայացման միջոցով։ 수입제품의 과세가격의 신고는 상품의 과세가격에 대한 결정방법, 상품의 과세가격에 대한 금액, 과세가격에 대한 결정과 관련된 대외경제 거래의 상황 및 조건에 대한 정보의 신고뿐만 아니라 그것을 입증하는 서류의 제출을 통해 이루어진다.  

Ապրանքների մաքսային արժեքի հայտարարագրման կարգը հաստատված է Մաքսային միության հանձնաժողովի 2010 թվականի սեպտեմբերի 20- ի թիվ 376 որոշմամբ, որտեղ ներառված է նաեւ 상품의 과세가격을 신고하는 절차는 관세동맹위원회의 2010년 9월 20일자 376호 결정안에 의해 승인되었으며 다음이 포함되어 있다. 

1. հայտարարագրված մաքսային արժեքը հաստատող փաստաթղթերի ցանկը (Հավելված 1 ում նշվում են անհրաժեշտ փաստաթղթերը ըստ մաքսային արժեքի որոշման մեթոդի) 신고된 과세가격을 입증하는 서류목록 (부록 1에서 과세가격 결정방법에 따라) 필요한 서류목록  

2. ինչպես նաեւ լրացուցիչ ստուգման անցկացման ժամանակ լրացուցիչ փաստաթղթերի եւ տեղեկությունների ցանկը, որոնք կարող են պահանջվել մաքսային մարմնի կողմից (Հավելված 3) ։ 뿐만 아니라 추가검사를 진행할 시 추가서류 및 정보목록은 세관당국에 의해 요구되어질 수 있다. (부록 3)

 

Ապրանքների մաքսային արժեքի հսկողության իրականացման արդյունքներով մաքսային մարմինն ընդունում է որոշում ապրանքների հայտարարագրված մաքսային արժեքի ընդունման վերաբերյալ կամ որոշում՝  ապրանքների հայտագրված մաքսային արժեքի ճշգրտման վերաբերյալ։ 상품의 과세가격 관리이행의 결과로써 세관당국은 상품의 신고된 과세가격의 채택에 대한 결정 또는 상품의 신고된 과세가격에 대한 조정에 대해 결정할 수 있다. 

Ապրանքների հայտագրված մաքսային արժեքի ճշգրտման մասին մաքսային մարմնի կողմից կայացված որոշման մեջ պետք է նշվի հիմնավորումը եւ դրա կատարման ժամկետը։ 상품의 신고된 과세가격의 조정에 대해 세관당국에 의해 내려진 결정은 해당 근거와 만료일을 명시해야한다. 

Ապրանքների մաքսային արժեքի ճշգրտման վերաբերյալ մաքսային մարմնի կողմից մինչեւ ապրանքների բաց թողնումը որոշում կայացվելու դեպքում հայտարարատուն պարտավոր է կատարել ոչ հավաստի տվյալների ճշգրտում եւ վճարել մաքսատուրքերը, հարկերը՝ ճշգրտված տվյալների հաշվառմամբ հաշվարկված չափով, ոչ ուշ, քան մաքսային հայտարարագրի գրանցման օրվան հաջորդող 1 (մեկ) աշխատանքայինօրվա ընթացքում:

Եթե հայտարարատունապրանքներիբաց թողնման ժամկետները չգերազանցող ժամկետում չի իրականացնում ոչ հավաստի տեղեկությունների ճշգրտում եւ չի վճարում վրաեկ մաքսատուրքերը, մաքսային մարմինը մերժում է ապրանքների բաց թողնումը։ 상품의 과세가격 조정에 관해 세관당국에 의해 상품의 반출전 결정이 내려진 경우 신고자는 신뢰할 수 없는 자료에 대해 수정하고 조정된 자료를 근거로 계산된 금액으로 세관신고서의 등록일 다음 근무일 1일이내에 늦지 않게 관세, 세금을 납부해야한다. 만약 신고자가 상품의 반출기한을 초과하지 않는 기간내에 신뢰할 수 없는 정보의 수정을 이행하지 않거나  관세를 납부하지 않는 경우, 세관당국은 상품의 반출을 거부할 수 있다. 

(Հիմք՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգիրք հոդվածներ 67 եւ 68) 관세동맹의 세관법 제 67 및 68조에 의거

 

Մաքսային մարմինն իրականացնում է մաքսային հայտարարագրի գրանցում կամմերժում է դրագրանցումը մաքսային հայտարարագիրը ներկայացնելու պահից առավելագույնը 2 (երկու) ժամվա ընթացքում: 세관당국은 세관신고서를 제출한 날로부터 최소 2시간내에 세관신고서를 등록하거나 등록을 거부해야한다.

Հիմնավորում : Մաքսային մարմինը մերժում է ներկայացված հայտարարագրի գրանցումը Միության մաքսային օրենսգրքի 190-րդ հոդվածով նախատեսված հիմքերից որեւէ մեկի առկայության դեպքում։ Մաքսային հայտարարագրի գրանցման մերժումը գրավորձ եւ ակերպվում է մաքսային մարմնի պաշտոնատար անձի կողմից՝ նշելով մերժման պատճառը: 근거 : 세관당국은 연합의 세관법 제 190조에 따라 규정한 사유중 하나가 존재하는 경우 제출된 신고서의 등록을 거부할 수 있다. 세관신고서의 등록에 대한 거부는 서면으로 세관당국의 담당자에 의해 거부사유를 언급하여 작성된다. 

Մաքսային հայտարարագրի գրանցումը մերժելու դեպքում մաքսային հայտարարագիրը եւ ներկայացված փաստաթղթերը վերադարձվում են հայտարարատուին կամ մաքսային ներկայացուցչին: 세관신고서의 등록을 거절하는 경우, 세관신고서 및 제출된 서류는 신고자 또는 세관대리인에게 반환된다. 

Հայտարարագրի գրանցումից հետո ռիսկերի կառավարման համակարգի միջոցով իրականացվում է մաքսային հսկողության ուղու ընտրություն: 신고서의 등록이후 위험관리시스템을 통해 통관경로의 선택을 이행한다. 

(Հիմք ՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգիրք հոդված 190) 관세동맹의 세관법 제 190조에 의거

 

Փուլ IV Ապրանքների բաց թողնումը 상품의 반출

Քայլ 10. Կազմակերպեք ապրանքի բաց թողնումը 상품의 반출

Մաքսային ձեւակերպումների համար նախատեսված ավտոմատացված համակարգչային ծրագրի միջոցով ապրանքների փաստաթղթային ստուգումը եւ զննումն իրականացնելու համար ընտրվում է մաքսային հսկողության իրականացման ընթացակարգերից որեւէ մեկը՝ 통관을 위해 규정된 자동화시스템 앱을 통해 상품의 서류검사 및 검사를 수행하기 위해 통관절차중 하나를 선택된다. 

 

ա) «Կանաչ ուղի» ապրանքների եւ տրանսպորտային միջոցների բաց թողնում՝ առանց փաստաթղթային ստուգման եւ զննման. 서류검사나 확인없이 "그린루트" 상품 및 차량의 반출

բ) «Դեղին ուղի» ապրանքների եւ տրանսպորտային միջոցների բաց թողնում՝ փաստաթղթային ստուգմամբ. "엘로우루트" 서류검사를 통한 상품 및 차량의 반출

գ) «Կարմիր ուղի» ապրանքների եւ տրանսպորտային միջոցների բաց թողնում՝ փաստաթղթային ստուգմամբ եւ զննմամբ: "레드루트" 서류검사 및 확인을 통한 상품 및 차량의 반출

 

Ապրանքների ըստ ուղիների բաց թողնման եւ զննման մանրամասն նկարագրությունը հաստատված է՝ ՀՀ կառավարության 24 մարտի 2001 թվականի N 236 որոշմամբ ։ 상품의 루트에 따른 반출 및 검사에 대한 자세한 설명은 아르메니아 공화국 정부의 2001년 3월 24일자 236호 결정에 의해 승인되었다.

Ապրանքների բաց թողնման գործընթացը պետք է մաքսային մարմնի կողմից ավարտվի ոչ ուշ, քան մաքսային հայտարարագրի գրանցման օրվան 1 հաջորդող 1 (մեկ) աշխատանքային օրվա ընթացքում ։ 상품의 반출절차는 세관당국에 의해 세관신고서의 등록일 다음 근무일 1일보다 늦지 않게 완료되어야한다. 

Ապրանքներիբաց թողնման ժամկետները կարող են երկարաձգվել մաքսային հսկողության անցկացման կամ այդ գործընթացի ավարտման համար անհրաժեշտ ժամանակով՝ մաքսային մարմնի ղեկավարի (պետի) , նրա կողմից լիազորված մաքսային մարմնի ղեկավարի (պետի) տեղակալի կամ նրա պաշտոնակատարի գրավոր թույլտվությամբ: Այդ երկարաձգվաժ ծամկետը չի կարող գերազանցել մաքսային հայտարարագրի գրանցման օրվան հաջորդող 10 (տասը) աշխատանքային օրը : 상품의 반출기한은 통관이나 해당 절차의 완료에 필요한 시간에 따라 관세청 차장(청장), 그에 의해 승인된 세관당국의 차장(청장)의 대리인 또는 그의 권한을 서면으로 허락한 자에 의해 연장되어질 수 있다. 연장된 기간은 세관신고서의 등록일 다음 10일 근무일을 초과할 수 없다. 

(Հիմք՝ Մաքսային միության մաքսային օրենսգրքի 196-րդ հոդված) 관세동맹의 세관법 제 196조에 의거

 

 

 

도움이 되셨다면 바쁘시더라도 1초만 시간을 내주셔서 공감 및 댓글을 달아주시겠어요?

여러분의 공감과 댓글은 글쓴이에게 큰 힘이 된답니다. 

 

 

반응형
Comments