휴먼노마드

[아르메니아어] 초급회화 - 6강 part 2 본문

휴먼노마드로 살아 가는 법/아르메니아

[아르메니아어] 초급회화 - 6강 part 2

LifeChallenger 2019. 8. 2. 14:55
반응형

 

 

유튜브 업로드가 되지 않아 동영상을 바로 올립니다. 나중에 유튜브 업로드가 가능해지면 동영상을 삭제할 예정입니다.

 

영어를 잘 하시는 분은 굳이 아래의 내용을 볼 필요없이 바로 채널을 시청하시면 됩니다. 여기에서는 영어를 못하시는 분들을 위한 참조내용만 첨부합니다.

 

բարև ձեզ, սիրելի կամավորներ, 안녕하세요. 친애하는 자원봉사자 여러분

շատ ուրախ եմ նորից տեսնել ձեզ և օգնել ձեզ սովորել հայրեն:

당신을 다시 보게 되고 아르메니아어를 공부할 수 있도록 돕게 되어 무척 행복합니다.

ես գիտեմ որ դուք հայաստանում շատ պարտականություն էլ ունեք:

저는 당신이 아르메니아에서 많은 책임도 가지고 있음을 알고 있습니다.

դուք (կաշի խատում եք) դպրոցներում, քոլոջներում, հասարակական կազմակերպություն:

당신은 학교에서, 학원에서, NGO에서 (   ) 합니다.

և ձեզ պետք է սովորել ինչպես խոսել ձեր (կործանկերիների) հետ ձեր աշխատակի և պարտականություների մասին:

그리고 당신은 당신의 (   )와 직장과 책임에 대해 어떻게 말하는지를 배워야합니다.

ուրեմն այսօր մեր դասի թեման սա է: 

그래서 오늘의 주제는 이것입니다.

 

պարտականություն 책임

 

Սեմը նույնպես շատ պարտականություներ (ունիմ): 샘 또한 많은 책임을 가지고 있습니다.

այսօր մենք կնաենք ինչպես անսել Սեմի առաջին օր դպրոթյուն: 

오늘 샘이 학교에서 첫째날에 어떻게 말하는지 토론합시다.

- առաջին 먼저, 처음

(այստեղ ուսուցչան մեցի շատ նոր բառեիկան): 무척 새로운   

եկեք ուշադիր նայենք երբ Սեմի հետ սովորենք թե ինչ է նշանակում ուսուցչանոց:

샘과 교무실이 무엇을 뜻하는지를 배울 때 주의해서 살펴봅시다.

նայել 살펴보다

- նշանակել 의미하다, 정의하다

ուսուցչանոց 교무실

 

ուսուցչանոց 교무실

դասարան 수업

դասասենյակ 교실

դասամիջոց 쉬는시간

դասացուցակ 수업일정

մատյան 교과서

 

խնդրեմ: 보시죠.

 

대화 1

 

00:01:30 - 00:02:11


Սաթիկ ։ Սեմ ջան, եկե՞լ ես, բարի գալուստ, արի քեզ ցույց տամ մեր դպրոցը։

샘, 어서오세요, 환영합니다. 당신에게 우리 학교를 설명해줄께요.

Սա մեր ուսուցչանոցն է, երբ դասամիջոց է բոլոր ուսուցիչները գալիս են այստեղ, 

이곳은 교무실입니다. 쉬는 시간이 되면 모든 선생님들이 이곳으로 와요.

դասերից հետո այստեղ կարող ես դաս պատրաստել։  수업후에 여기에서 수업준비를 할 수 있어요.
Սրանք դպրոցի մատիաններն են, 이것들은 학교 기록부들입니다.

Սա անգլերենի կաբինետն է, անգլերենի դասերը սովորաբար այստեղ ենք անում,

이곳은 영어회의실이고 평상시에(սովորաբար) 여기에서 영어수업을 합니다. 

Սա էլ դպրոցի դասացուցակն է, կարող ես տեսնել երբ և որտեղ դաս ունես։ 

이것은 학교일정표입니다. 당신은 언제 또는 어디에서 수업을 해야하는지 볼 수 있어요.

Սրանք էլ մեր դասասենյակներն են, առաջին հարկում ցածր դասարանի դասասենյակներն են,

또한 이것들은 우리의 교실입니다. 1층은 저학년수업을 위한 교실이고, 

իսկ բարձր դասարանների դասասենյակները վերևի հարկում են։

그리고 고학년 수업을 위한 교실은 위층에 있어요.
Սեմ ։ շնորհակալ եմ Սաթիկ ջան: 감사합니다. 사티크씨.

 

գալուստ 오는 행위

- ցույց տալ 설명해주다, ցույց(설명, 입증)

հետո ~후에, հետ ~와 함께

մատիաններ 기록부 մատիան 또는 մատյան 책(역사를 기록한)

- ունել 가지다.

հարկ 층

 

해설

 

ինչպես էր հասկացնեք ինչ են նշանակում այս բառեր է: 이 단어들이 무슨 의미인지 어떻게 이해하셨나요?

հասկացնել = հասկանալ 이해하다

 

ուսուցչանոց ուսուցիների սենյակն եմ: 교무실은 선생님들의 방입니다.

դասերից հետո ուսուցինէր գնում է ուսուցչանոց, դաս են պատրաստում ուսուցանությում (ժողոներ է նամում):

수업후에 선생님들은 교무실로 가서, 가르칠 수업을 준비합니다.

եկեք նորիցա ասենք այս բառ: 이 단어를 다시 말해봅시다.

 

ուսուցչանոց 교무실 

 

դասամիջոցի ժամանակ բոլոր ուսուցիներ և աշակերներ հանգստանում է:

쉬는 시간동안 모든 선생님들과 학생들은 휴식을 취합니다.

- ժամանակ 동안

դասամիջոց 쉬는 시간, դաս(수업)+ա(삽입사)+միջոց(중간, 시간의 간격) 

եկեք նորիցա ասենք, լսեք հետո կրիկնեք: 다시 말해봅시다. 듣고 따라하세요. 

 

դասամիջոց 쉬는 시간

 

մյուս բառամ: 다른 단어들은요.

 

դասարան

 

դասարան կարող է նշանակել երկու բան, class և classroom:

դասարան는 두가지로 정의할 수 있습니다. 수업 또는 교실

այս (հոսցանմեցի) դասարան նշանակում է class: 이 (   )에서 դասարան는 수업을 의미합니다.

(սաթենի կարասում է) ցածր դասարաններ և բարձր դասարաններ: (    ) 저학년과 고학년이 있습니다.

առաջինից չորրորդ դասարաններ ցածր դասարաններ են: 1학년부터 4학년까지는 저학년입니다.

չորրորդ բարձր բարձր դասարաններ են: 4학년이상은 고학년입니다.

 

դասասենյակ

 

դասասենյակ = դաս(수업) և սենյակ(방), դասերի սենյակ 수업을 위한 방

դասասենյակում ուսուցիներ և աշակերներ դասենանում: 교실에서는 선생님들과 학생들이 수업을 합니다.

- դասենանել 수업하다

եկեք նորիցա ասենք այս բառ: 이 단어를 다시 말해봅시다. 

 

դասասենյակ

 

սատ լաև եք, ապրեք: 아주 좋습니다. 잘 했습니다.

մյուս բառ: 다른 단어들은요.

 

դասացուցակ = դաս(수업) և ցուցակ(목록): դասերի ցուցակ 수업을 위한 목록

դասացուցակում կարող եք տեսնել թե որ դասարան, որտեղ դասունի, երբ դասունի և ինչ դասունի:

수업목록에서 당신은 어떤 수업이고, 어디에서 가르키는지, 언제 가르키는지, 무엇을 가르키는지를 볼 수 있습니다.

եկեք կրիկնենք: 따라해봅시다.

 

դասացուցակ

 

և վերջին բառը 마지막 단어는요.

հասկացնեք ինչ են նշանակում մատյան: մատյան이 무슨 뜻인지 이해해보세요.

մատյան (իմեցի) սւսուցիչը գրում է աշակերներ ներկա է: 출석부는 선생님이 학생들이 출석했는지를 쓴 (   )입니다.

եկերե դասի թե բացակա է չի եկերե դասի: 수업에 왔는지 결석해서 수업에 안 왔는지

մատյան (իմեցի) սւսուցիչը գրում է նա և աշակերտի գնահատականը:

출석부에 선생님이 그것과 학생들의 평가를 기록합니다.

- հասկացնել = հասկանալ 이해하다

- գրել 쓰다

գնահատական 평가

 

եկեք նորիցա ասենք բորոր բառեր: 모든 단어들을 다시 말해봅시다.  

լսեք և կրկնենք: 듣고 반복해보세요. - կրկնել 반복하다 

խնդրուն եմ: 해볼까요?

 

մատյան 출석부

ներկա 출석

բացակա 결석

գնահատական 평가

 

շատ լավ, շնորհակալություն: 아주 좋습니다. 감사합니다.

լավ եկեք շարունակենք և նայենք թե ինչ է անում Սեմը դպրոթյուն:

좋습니다. 샘이 학교에서 무엇을 하는지를 계속해서 살펴봅시다

խնդրում են ուշադիր լսեք թե ինչ պարտականություն ներունի Սեմը:

샘이 어떤 책임을 가지고 있는지 주의해서 들어봐주세요.

- խնդրել 요구하다, խնդրում են 해주세요.

խնդրեմ: 보시죠.

 

대화 2

 

00:05:20 - 00:06:08


Սաթիկ ։ Սա էլ տնօրենի կաբինետն է, արի քեզ տնօրենի հետ ծանոթացնեմ։ 

여기는 학장실입니다. 당신을 학장님에게 소개시켜드릴께요.
Բարև ձեզ, տիկին Հովսեփյան; սա Սեմն է:  안녕하세요. 호브세피안 여사님. 이 분은 샘입니다.
Հովսեփյան ։ վայ, բարև, Սեմ ջան, բարով ես եկել մեր դպրոց: 네, 안녕, 샘, 우리 학교에 온 걸 환영해요. 
Սեմ ։ բարև ձեզ: 안녕하세요.
Հովսեփյան ։ շատ ուրախ եմ որ մեր դպրոցում անգլերեն ես դասավանդելու:  

당신이 우리학교에서 영어를 가르치게 되어 무척 기쁩니다.
Սեմ ։ շնորհակալ եմ, ես էլ եմ ուրախ։ 

감사합니다. 저도 기뻐요. 

Հովսեփյան ։ Սաթենիկ ջան, արդեն կազմել եք դասացուցակը, Ո՞ր դասարաններում պետք է դասավանդի Սեմը: 

사테니크씨, 이미 목록을 작성하셨지요? 샘은 어느 교실에서 가르쳐야하나요?

Սաթիկ ։ այո, կազմել ենք, Սեմը պետք է դասավանդի չորրորդից ութերորդ դասարաններում: 

네, 작성해놓았습니다. 샘은 4학년에서 8학년까지를 가르쳐야해요.
Սեմ ։ դասերից հետո էլ անգլերենի խմբակ պետք է վարեմ: 

수업후에도 나는 영어수업을 운영해야합니다.
Սաթիկ ։ այո, ճիշտ է, անգլերենի խմբակի համար մի հարմար դասասենյակ է պետք։

네, 맞아요. 영어동아리를 위해서 당신은 적당한 교실이 필요하겠어요.  
Հովսեփյան ։ Եղավ, անպայման կճարենք, Սեմ ջան, ամիսը մեկ անգամ էլ ժողովների պետք է մասնակցես։ 

그러겠네요. 확실히 찾아볼께요. 샘, 한달에 한번 모임에 참석해야만해요.
Սեմ ։ Լավ, տիկին Հովսեփյան: 알겠습니다. 호브세피안 여사님

 

կաբինետն 사무실

- ծանոթացնել 소개하다

դասավանդել 가르치다

արդեն 이미

կազմել 작성하다

չորրորդից ութերորդ : չոր(ս)(4)+րորդից(최소) ութ(8)+երորդ(최대) = 4부터 8까지

խմբակ 그룹, 동아리

- վարել 운영하다.

հարմար 편안한

- եղավ : լինել(이다)의 직설법 3인칭 단수 과거완전시제, 구어체에서는 "알겠습니다"로 사용된다.  

- անպայման 확실하게

կճարենք : ճարել(얻다, 획득하다)의 1인칭 복수 미래시제 

- մասնակցել 참석하다.

- ամիսը մեկ անգամ 한달에 한번, ամիս 월

 

 

해설

 

դպրոցի տնօրենը շատ ուրախ է որ Սեմը աշխատելու է (իրենս) դպրոցուն և նա ասում է:

학장은 샘이 학교에서 (   ) 일할 것이 너무 기뻤습니다. 그래서 그녀는 말했습니다.

 

բարով ես եկել: 어서오세요 (단수/비격식) 

բարով եք եկել: 어서오십시요 (복수/격식)

 

բայց հիշում եք ինչ պարտականություններ ունի Սեմի դպրոցուն: - ունենալ 가지다.

하지만 샘의 학교에는 어떤 책임들이 있는지 기억해봅시다. 

եկեք կրկնենք: 반복해봅시다.

 

Սեմի պարտականություններ էն: 샘의 책임들은 ~입니다.

 

դասավանդել անգլերեն 영어를 가르치다

վարել անգլերենի խմբակ 영어동아리를 운영하다.

մասնակցել ժողովների 모임에 참석하다

 

բայց երբ մենք խոսում ենք պարտականությունների մասին, մենք կարող ենք ասել: - մասին(관련하여)

하지만 우리가 책임들과 관련하여 말할 때 우리는 말할 수 있습니다. 

 

Սեմը պետք է դասականդի անգլերեն: 샘은 영어를 가르쳐야한다.

նա պետք է վարի անգլերենի խմբակ: 그는 영어동아리를 운영해야한다.

նա պետք է մասնակցել ժողովների: 그는 모임에 참석해야한다.

 

당위법는 책임, 의무, 책무에 대해 사용된다. : 해야한다. ~할 필요가 있다. 등이 있으며 단순미래시제와 함께 사용된다.

 

2019/07/23 - [휴먼노마드로 살아 가는 법/아르메니아] - [아르메니아어] 기초문법(18) - 시제와 법 part 3

 

[아르메니아어] 기초문법(18) - 시제와 법 part 3

기원법 (Ըղձական եղանակ) 기원법은 미래시제와 미래완전시제를 갖는다. 기원법의 미래시제는 바라는 행위가 일어나는 것을 표현한다. - Գնամ տուն, տեսնեմ նրան: 나는 집에 가서..

lifechallenger.tistory.com

 

1. 1식 동사 : դասավանդել 가르치다, 3인칭 단수에서 동사원형의 어간에 -ի를 첨가한다.

긍정문 부정문
ես պետք է դասավանդեմ:  ես չպետք է դասավանդեմ: 
դու պետք է դասավանդես: դու չպետք է դասավանդես:
նա պետք է դասավանդի: նա չպետք է դասավանդի:
մենք պետք է դասավանդենք: մենք չպետք է դասավանդենք:
դուք պետք է դասավանդեք: դուք չպետք է դասավանդեք:
նրանք պետք է դասավանդեն: նրանք չպետք է դասավանդեն:

 

2. 2식 동사 : կարդալ 읽다 կարդալ에서 դ는 "թ"로 발음된다.

긍정문 부정문
ես պետք է կարդամ: ես չպետք է կարդամ:
դու պետք է կարդաս: դու չպետք է կարդաս:
նա պետք է կարդա: նա չպետք է կարդա:
մենք պետք է կարդանք: մենք չպետք է կարդանք:
դուք պետք է կարդաք: դուք չպետք է կարդաք:
նրանք պետք է կարդան: նրանք չպետք է կարդան:

 

իսկ դուք գիտեք ինչ պարտականություններ են անգլենի ուսուցիչներ (ձգորջաններ) հայաստանուն:

그리고 여러분은 아르메니아에 있는 (   ) 영어선생님들이 어떤 책임들이 있는지를 알고 있습니다.

եկեք լսենք և սովորենք: 듣고 배워봅시다.

 

대화 3

 

00:10:35 - 00:11:01


Աննա ։ բարև ձեզ: 안녕하세요.
Բ ։ բարև ձեզ: 안녕하세요
Աննա ։ որտե՞ղ եք աշխատում: 어디에서 일하고 있나요? 
Բ ։ ես աշխատում եմ դպրոցում, անգլերենի ուսուցիչ եմ: 나는 학교에서 일하고 있습니다. 영어선생님입니다.  
Աննա ։ Իսկ ին՞չ պարտականություններ ունեք: 그럼 무슨 책임을 가지고 있나요?
Բ ։ ես պետք է գրեմ դասապլան, պետք է պատրաստվեմ անգլերենի դասի, 

나는 수업계획서를 작성하고 영어수업을 준비해야합니다.

ես պետք է դասավանդեմ անգլերեն, 나는 영어를 가르쳐야합니다.

ես պետք է հանձնարարեմ տնային աշխատանք, 나는 숙제를 내야만 하고

ես պետք է ստուգեմ տնային աշխատանքը, 숙제를 검사해야합니다. ես պետք է լրացնեմ մատյան և ես պետք է կազմակերպեմ անգլերենի խմբակ:

나는 출석부를 채워야하며 영어동아리를 조직해야만 합니다.

 

դասապլան : դաս+ա+պլան(plan)

 

해설

 

նրանց պարտականություններ են: 그들의 책임들은 입니다.

 

դասավանդել անգլերեն 영어를 가르치다 -> պետք է դասավանդեն անգլերեն: 영어를 가르쳐야한다. 

պատրաստվել դասի 수업을 준비하다 -> պետք է պատրաստվեն դասի: 수업을 준비해야한다.

գրել դասի պլան 수업계획을 짜다 -> պետք է գրեն դասի պլան: 수업계획을 짜야한다.

լրացնել մատյանը 출석부를 작성하다 -> պետք է լրացնեն մատյանը: 출석부를 작성해야한다.

հանձնարարել տնային աշխատանք 숙제를 내주다 -> պետք է հանձնարարեն տնային աշխատանք:

 

եկեք նորիցա ասենք: 다시 말해봅시다.

եկեք կրկնենք: 반복해봅시다.

 

ստուգել տնային աշխատանք 숙제를 검사하다 -> պետք է ստուգեն տնային աշխատանք:

կազմակերպել անգլերենի խմբակ 영어 동아리를 조직하다 -> պետք է կազմակերպեն անգլերենի խմբակ:

 

նորից ասում խնդրեմ: 다시 말해보시겠어요?

եկեք լսենք: 들어봅시다.

 

դասավանդել անգլերեն 영어를 가르치다 -> պետք է դասավանդեն անգլերեն: 영어를 가르쳐야한다. 

պատրաստվել դասի 수업을 준비하다 -> պետք է պատրաստվեն դասի: 수업을 준비해야한다.

գրել դասի պլան 수업계획을 짜다 -> պետք է գրեն դասի պլան: 수업계획을 짜야한다.

լրացնել մատյանը 출석부를 작성하다 -> պետք է լրացնեն մատյանը: 출석부를 작성해야한다.

հանձնարարել տնային աշխատանք 숙제를 내주다 -> պետք է հանձնարարեն տնային աշխատանք:

 

շատ լավ է, ապրեք: 아주 좋습니다. 잘 했어요.

լավ, հիմա մենք գիտենք ինչպես կարող եք խոսել ձեր պարտականություններ մասին:

좋습니다. 지금 우리는 당신의 책임들과 관련하여 어떻게 말할 수 있는지 알고 있습니다. 

խնդրում եմ կրկնեք բորոր նոր բառեր: 모든 새로운 단어들을 반복해주세요.

իսկ մեր դասը այսօր ավարտվեց: 그럼 오늘 수업은 끝났습니다. 

և ձեզ ասում եմ հաջողություն, կա հանդիպեք: 그럼 당신에게 작별을 고합니다.다시 만나요

 

 

 

도움이 되셨다면 바쁘시더라도 1초만 시간을 내주셔서 공감 및 댓글을 달아주시겠어요?

여러분의 공감과 댓글은 글쓴이에게 큰 힘이 된답니다. 

 

 

반응형
Comments