휴먼노마드
[아르메니아 신문기사] 2022년 6월 27일자 본문
Մեկնարկել է ՀՀ տարածքում նոր միջուկային էներգաբլոկի կառուցման նախագծին ուղղված գործընթացը: 아르메니아 영토에서 새로운 원자력 발전소의 건설 프로젝트를 위한 절차가 시작되었다.
ԵՐԵՎԱՆ, 27 ՀՈՒՆԻՍԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ։ ՀԱԷԿ ՓԲԸ և АО «Русатом Оверсиз» ընկերությունների միջև կնքված փոխըմբռնման հուշագրի շրջանակում մեկնարկել է ՀՀ տարածքում նոր միջուկային էներգաբլոկի կառուցման նախագծին ուղղված գործընթացը: 예레반, 6월 27일, 아르멘프레스: ANPP사와 "루사톰 오베르시즈"사간 체결된 양해각서의 틀안에서 아르메니아 영토에서 새로운 원자력 발전소건설 프로젝트를 위한 절차가 시작되었다.
- ՀԱԷԿ = Հայկական Ատոմային էլեկտրակայան 아르메니아 원자력 발전소
- АО = Акционерное общество 주식회사
ՀԱԷԿ-ից «Արմենպրես»-ին տեղեկացրին, որ ստեղծված համատեղ աշխատանքային խմբի հերթական նիստը կայացել է հունիսի 23-ին` ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Հակոբ Վարդանյանի գլխավորությամբ: Ռուսական պատվիրակությունը գլխավորում էր նախագծի ղեկավար, АО «РЭП» ընկերության նախագահի խորհրդական Վիկտոր Կոլեսնիկովը։ Առաջին հանդիպման ընթացքում ձեռք բերված պայմանավորվածության համաձայն՝ օրակարգում էր մեծ հզորության ՋՋԷՌ տիպի ռեակտորի նախնական տեխնիկատնտեսական հիմնավորման (ՏՏՀ) կառուցվածքի, ՏՏՀ կատարման տեխնիկական առաջադրանքի և կիրառվելիք նորմատիվ տեխնիկական փաստաթղթերին ու լիցենզավորմանը վերաբերող մոտեցումների քննարկումը: 아르메니아 원자력 발전소로부터 아르메니아 국토관리 및 기반시설부 차관 하꼬브 바르다니안의 주도하에 구성된 공동실무팀의 정기회의가 6월 23일에 열렸다고 "아르멘프레스"에 알려왔다. 러시아 대표팀은 프로젝트 매니저이자 AO "REP"사의 회장고문인 빅토르 꼴레스니꼬브가 이끌고 있다. 첫번째 회의과정에서 합의된 조건에 따라, 고용량 가압수형 원자로의 예비타당성 조사의 구조, 예비타당성 조사를 위한 기술제안서 및 적용규범에 대한 기술문서와 허가에 관한 접근방식에 대한 논의가 포함되었다.
- ՋՋԷՌ = Ջրաջրային էներգետիկական ռեակտոր 가압수형 원자로
- ՏՏՀ = տեխնիկատնտեսական հիմնավորման 타당성 조사
Քննարկումների ընթացքում դիտարկվել է ՋՋԷՌ տիպի 1000-1300 ՄՎտ հզորությամբ տիպային ստանդարտ էներգաբլոկի տարբերակը, որն անցել է համապատասխան փորձարկումներ: 논의 과정에서 관련 테스트를 통과한 가압수형 원자로의 1000-1300 MW 용량을 가진 전형적인 표준전원장치의 버전이 고려되었다.
Խորհրդակցությանը ներկա էին նաև ՀՀ միջուկային անվտանգության կարգավորման կոմիտեի ներկայացուցիչները, որոնք, նախապես ուսումնասիրելով ռուսաստանյան կողմի առաջարկները, ներկայացրել են միջուկային տեղակայանքների նախագծման, տեղանքի ընտրության, կառուցման և անվտանգության երաշխիքների լիցենզավորման վերաբերյալ ՀՀ-ում գործող կարգը: 해당 회의에는 사전에 러시아측의 제안을 연구하고 원자력 시설의 설계, 부지 선정, 건설 및 인허가에 관해 아르메니아에서 운영할 절차를 제시한 아르메니아 원자력 안전규제위원회의 대표들도 참석하였다.
Քննարկումների և տարաբնույթ հարցուպատասխանների արդյունքում կողմերն ընդգծել են հանդիպման արդյունավետությունը, ինչն արդեն որոշակի ու զգալի քայլ է նախագիծը կյանքի կոչելու պատասխանատու գործընթացում: 논의와 다양한 질의응답을 통해 양측은 회의결과로 이미 프로젝트가 활성화되는 준비과정단계에 있음을 강조하였다.
- կյանքի կոչել 생기를 불어넣다
Երբ կբացվի Ռուսաստանի հետ Վրաստանի սահման տանող ճանապարհը: 러시아와 조지아의 국경으로 가는 길은 언제 열릴 것인가?
ԵՐԵՎԱՆ, 27 ՀՈւՆԻՍԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: Ռուսաստանի հետ Վրաստանը միացնող ճանապարհի վնասված տեղամասի վերականգնման համար կարող Է մոտավորապես 7-10 օր պահանջվել: Այդ մասին, ինչպես տեղեկացնում Է «Արմենպրես»-ը, Sputnik Վրաստանին հաղորդել են Վրաստանի տարածաշրջանների զարգացման նախարարության ավտոմոբիլային ճանապարհների դեպարտամենտում: 예레반, 6월 27일, 아르멘프레스: 러시아와 조지아를 연결하는 도로의 손상된 부분에 대한 복원은 대략 7-10일 소요될 수 있다. 이에 대하여, "아르멘프레스"가 전한 바와 같이, 조지아의 Sputnik는 조지아 지역 개발부의 자동차도로국에서 보도하였다.
Նախօրյակին Թերեք գետը հորդառատ անձրեւների պատճառով դուրս Էր եկել ափերից եւ ողողել մայրուղին, որը տանում Էր վրաց-ռուսական սահման: Վնասվել Է Մցխեթ-Ստեփանծմինդա-Լարս միջազգային նշանակության ավտոճանապարհի 136-րդ կիլոմետրի վրա գտնվող հատվածը (չեզոք գոտի): 전날 테렉 강이 폭우로 인해 조지아와 러시아 국경을 잇는 제방을 범람하였다. 이로 인해 므츠헤트와 스테판츠민다-라르스 국제 주요 자동차도로의 136 Km에 위치한 구간(체조크 구역)이 손상되었다.
- հորդառատ անձրևներ 폭우
Գերատեսչության հաղորդագրության համաձայն, ընդամենը վնասվել Է ճանապարհի մինչեւ 80 մետր հատվածը: Ավտոմոբիլային ճանապարհների դեպարտամենտն արդեն ձեռնամուխ Է եղել վերականգնողական աշխատանքներին: 관련 부서의 공지에 따르면, 도로 중간 80 미터 구간이 파손되었다. 자동차 도로국은 이미 복구작업을 실시하고 있다.
«Վայրում գտնվում են ավտոմոբիլային ճանապարհների դեպարտամենտի համապատասխան ծառայությունների ներկայացուցիչները եւ ստուգում անհրաժեշտ բոլոր միջոցառումները կարճ ժամանակում երթեւեկությունը վերականգնելու համար, նշում են գերատեսչությունում: Ներկայում նշված տեղամասում արգելված Է երթեւեկությունը բոլոր տեսակի փոխադրամիջոցների համար: Բացի այդ, աշխատանքն Է դադարեցրել «Կազբեգի» հսկիչ անցակետը: "현장에 자동차 도로국의 관련 서비스 담당자들이 출동했으며, 빠른 시일내에 교통정리를 위한 필요한 모든 조치를 점검하고 있다고 부서에서 말하였습니다. 현재 언급된 구간에는 모든 유형의 운송차량이 금지되었습니다. 그외에도 "까즈베지" 통행검문소는 운영을 중지하였습니다.
Համապատասխանաբար, «Կազբեգի» հսկիչ անցակետում դադարեցվել են բոլոր ընթացակարգերը, այդ թվում՝ ապրանքների ներկրումը կամ արտահանումը, ինչպես նաեւ սահմանի հատումը ֆիզիկական անձանց կողմից: Անվտանգության նպատակներով «Կազբեգի» հսկիչ անցակետի բոլոր աշխատակիցները եւ այցելուները տեղափոխվել են այլ վայր: 이에 따라 "까즈베지" 통행검문소에서 물품의 수출입 뿐만 아니라 개인의 국경통과를 포함하여 모든 절차가 중지되었습니다. 보안상의 이유로 "까즈베지" 통행검문소의 모든 직원들과 방문객은 다른 곳으로 이동되고 있습니다."
Փաշինյանը հայտնեց, թե երբ և ովքեր են ԼՂ կարգավիճակի հարցում նշաձողն իջեցնելու կոչ արել: 파쉬니안은 언제 그리고 누가 나고르노 카라바흐 지위문제에서 진행단계를 낮추려고 요구했는지에 대해 밝혔다.
- նշաձող = առաջընթացի առավելագույն կարևորություն ունեցող էտապ 진행에서 가장 중요한 단계
ԵՐԵՎԱՆ, 27 ՀՈՒՆԻՍԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի համանախագահող երկրները 2016 թվականի ընթացքում իրենց ներկայացրած երեք առաջարկներով Արցախի կարգավիճակի հարցում նշաձողն իջեցնելու կոչ են արել: «Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ այս մասին ասաց ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը ֆեյսբուքյան իր էջի եթերում՝ պատասխանելով լրատվամիջոցների և հասարակական կազմակերպությունների հարցերին: 예레반, 6월 27일, 아르멘프레스: 유럽안보협력기구의 민스크 공동의장국은 2016년 동안 그들이 제시한 3가지 제안에 따라 아르차흐의 지위에 관한 문제에서 진행단계를 낮추도록 요구하였다. "아르멘프레스"의 보도에 따르면, 이에 대하여 아르메니아 총리 니콜 파쉬니안은 페이스북의 자신의 페이지 라이브에서 기자들과 NGO의 질문에 대답하면서 말하였다.
Լրագրողը հիշեցրեց, որ ԱՄՆ պետքարտուղարի եվրոպական և եվրասիական հարցերով տեղակալ Քերըն Դոնֆրիդը, լրագրողի հարցին ի պատասխան, ակնկալել է պատասխանը ստանալ ՀՀ վարչապետից, թե Արցախի կարգավիճակի նշաձողն իջեցնելն ի՞նչ է նշանակում և ո՞ր միջազգային գործընկերներն են այդ մասին խոսում և դրան կողմ: Վարչապետն արձագանքեց. «Ավելին ասեմ՝ նշաձողի իջեցման մասին միջազգային գործընկերները նոր չէ, որ խոսել են: Ես մի քանի անգամ և դրվագներով ներկայացրել եմ համանախագահող երկրների ներկայացրած առաջարկները: 2016 թվականին համանախագահների ներկայացրած առաջարկները՝ ԼՂ հիմնախնդրի կարգավորման մասին ոչ այլ ինչ են, քան նշաձող իջեցնելու կոչ: Դրանով հենց նշաձողի իջեցման տրամաբանությունն է դրված: Եվ, եթե պետք է հարցնեն, թե ովքե՞ր են, որ այդ կոչը արել են, շատ ուղիղ կարող եմ պատասխանել՝ ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի համանախագահող երկրները 2016 թվականի ընթացքում իրենց ներկայացրած երեք առաջարկներով»։ 기자는 미국 국무부의 유럽 및 유라시아 문제에 관한 차관보 케른 돈프리드가 기자의 질문에 대한 답변으로 아르메니아 총리로부터 아르차흐 지위에 관한 진행단계를 낮추는 것이 무엇을 의미하는 지와 어떤 국제 파트너가 이에 대하여 그와 같이 말하였는지에 대한 답변을 받을 것으로 예상하고 있음을 상기시켰다. 총리는 화답하였다. "더 말하자면, 진행단계를 낮추는 것에 대해 국제 파트너들이 말한 것은 새로운 것이 아닙니다. 나는 여러 번 에피소드를 통해 공동의장국이 제시한 제안을 언급하였습니다. 2016년에 공동의장이 제시한 제안은 나고르노 카라바흐 분쟁 해결에 대한 진행단계를 낮출 것을 요구하는 그 이상의 것은 아니었습니다. 그를 통해 진행단계를 낮추자는 논리가 세워졌습니다. 그리고 만약 누가 그와 같은 요구를 하였는지에 대해 물어봐야 한다면, 저는 유럽안보협력기구 민스크 공동의장국이 2016년에 제시한 3 가지 제안을 통해 매우 직접적으로 대답할 수 있습니다."
Անդրադառնալով հարցին, թե այդ նշաձողը հիմա որտե՞ղ է՝ վարչապետը հիշեցրեց ԱԺ-ում իր ելույթը, որի իմաստն էր ի ցույց դնել, որ 1998 թվականից հետո բանակցային բոլոր փաթեթներում, ըստ էության, հայկական կողմը ԼՂ-ն ընդունել է որպես Ադրբեջանի մաս կամ չի առաջնորդվել իր իսկ առաջադրած սկզբունքով, որ ԼՂ-ն չի լինելու Ադրբեջանի կազմում: Ըստ նրա՝ իր այդ ելույթից հետո չի հանդիպել որևէ բովանդակային հակադարձման, որ դրանում հիշատակված փաստերը որևէ կերպ չեն համապատասխանում իրականությանը: 그러한 진행과정이 현재 어디에 있는지에 대한 질문에 대답하면서, 총리는 국회에서 자신의 연설을 상기시켰다. 그것은 1998년이후 모든 협상패키지에서, 실제로 아르메니아 측은 나고르노 카라바흐가 아제르바이잔의 일부로 받아들이거나 나고르노 카라바흐가 아제르바이잔에 속하지 않을 것이라는 자신들이 제기한 원칙과 부합하지 않는 것을 의미한다. 그에 따르면, 자신의 해당 연설이후 거기에서 언급되어진 사실들이 어떤 식으로든 현실과 부합하지 않는다는 실질적인 반박에 부딪히지 않았다.
«Սա է իրողությունը, այլ բան է, որ նախկինում և մեր իշխանությունը, և մեզ նախորդած իշխանությունը դրա մասին չենք խոսել: Չնայած մյուս կողմից էլ անուղղակի խոսք եղել է դրա մասին: Եվ ես այդ անուղղակի խոսքերի մասին էլ եմ խոսել: Կամ, երբ 1998 թվականին ԼՂ-ն բանակցային գործընթացից դուրս թողնվեց, դա ի՞նչ էր, եթե ոչ նշաձողի իջեցում: Երբ 1999 թվականին Հայաստանը ԵԱՀԿ ստամբուլյան գագաթնաժողովում ընդունեց Եվրոպայում անվտանգութան խարտիա, որը ոչ ուղիղ, բայց անդրադառնում էր անվտանգության ապահովման սկզբունքներին, դա ի՞նչ էր, եթե ոչ նշաձողի իջեցում»,-ասաց Փաշինյանը: "이것은 현실이고, 이전과 우리 정권이, 그리고 우리보다 앞선 정권이 그에 대하여 말하지 않았던 다른 것입니다. 그럼에도 다른 측에서도 그에 대한 간접적인 말이 나왔습니다. 그리고 저도 그 간접적인 말에 대해서도 말하였습니다. 1998년 나고르노 카라바흐가 협상과정에서 제외되었을 때 만약 진행단계를 낮추어다면 어떤 일이 있었을까요? 1999년 아르메니아가 직접적이지 않지만 안보보장의 원칙을 다루었던 유럽안보협력기구의 이스탄불 정상회의에서 유럽안보헌장을 채택하였을 때, 진행단계를 낮추지 않았다면 어떤 일이 일어났을까요?"라고 파쉬니안은 말했다.
Նա նշեց նաև 1996-ի Լիսաբոնի գագաթնաժողովի մասին: «Հայաստանը, ճիշտ է, վետո դրեց, բայց ինչի՞ն վետո դրեց. վետո դրեց այն ձևակերպմանը, որ ԼՂ-ի հակամարտությունը պետք է լուծվի Ադրբեջանի տարածքային ամբողջականության շրջանակներում: Որից հետո, քանի որ ՀՀ-ն վետո դրեց որոշման վրա, այդ բովանդակությամբ նախագահողի կողմից հնչեց հայտարարություն, որն արտահայտում էր միջազգային հանրության դիրքորոշումը: Բա դա ի՞նչ էր»,-ասաց վարչապետը: 그는 또한 1996년 리스본 정상회담에 대해서도 말하였다. "아르메니아는 거부권을 행사한 것은 맞지만 왜 거부권을 행사하였을까요? 나고르노 카라바흐 분쟁은 아제르바이잔의 영토보전의 틀안에서 해결되어야한다는 형식을 거부하였습니다. 이후 왜 아르메니아는 결정안에 거부권을 행사하자, 의장이 그 내용을 담은 국제사회의 입장을 발표하는 성명을 밝혔을까요? 그것은 무엇이었습니까?"라고 총리는 말하였다.
도움이 되셨다면 바쁘시더라도 1초만 시간을 내주셔서 공감 및 댓글을 달아주시겠어요?
여러분의 공감과 댓글은 글쓴이에게 큰 힘이 된답니다.
'휴먼노마드로 살아 가는 법 > 아르메니아' 카테고리의 다른 글
[아르메니아 신문기사] 2022년 6월 29일자 (0) | 2022.07.01 |
---|---|
[아르메니아 신문기사] 2022년 6월 28일자 (0) | 2022.06.29 |
[아르메니아 신문기사] 2022년 6월 24일자 (0) | 2022.06.24 |
[아르메니아 신문기사] 2022년 6월 23일자 (0) | 2022.06.24 |
[아르메니아 신문기사] 2022년 6월 22일자 (0) | 2022.06.23 |