휴먼노마드
[아르메니아어] 바르탄 아이게크치의 충고 (Վարդան այգեկցի խորհուրդը) 본문
[아르메니아어] 바르탄 아이게크치의 충고 (Վարդան այգեկցի խորհուրդը)
LifeChallenger 2020. 2. 13. 00:55
원문
Ծեր իշխանը նստել էր շքեղ դահլիճում և լուռ մտածում էր։ Նա արդեն ութսուն տարեկան էր ու դժվարանում էր որոշել, թե իր երեք որդիներից ում թողներ իշխանությունը: Նրա այս մտահոգության մասին գիտեր միայն սենեկապետը, որը խորհուրդ տվեց հրավիրել առակագիր Վարդան Այգեկցին։
Իշխանը սիրալիր դիմավորեց Վարդանին և ասաց.
- Ես արդեն ծեր եմ և հիվանդ, օգնի ՛ի ինձ ընտրելու իմ որդիներից իշխանությւան ժառանգորդին։
Վարդանը մի պահ մտածեց և պատասխանեց.
- Լավ, իշխա՛ն, ես կօգնեմ քեզ, բայց պետք է զրուցեմ քո որդիների հետ առանձին-առանձին։
Իշխանը համաձայնվեց, և առաջինը Վարդանի մոտ եկավ ավագ որդին: Վարդանը նրան հարցրեց,
- Եթե դու գազան կամ թռչուն լինեիր, ո րը կնախընտրեիր լինել։
Ավագ որդին առանց վայրկյան կորցնելու պատասխանեց, որ կուզեր առյուծ լինել, քանի որ նա գազանների արքան է։ Լսելով այս պատասխանը՝ Վարդանը պատվիրեց ծառաներին, որ սև զգեստ հագցնեն ավագ որդուն և տանեն պալատ: Ապա եկավ միջնեկ որդին, որը Վարդանի նույն հարցին պատասխանեց, որ կուզեր արծիվ լինել, քանի որ նա թռչունների արքան է։ Վարդանը հրամայեց հագցնել նրան կարմիր զգեստ և տանել պալատ։
Հետո եկավ կրտսեր որդին, որն անւաց, որ կուզեր «Աղավնի լիներ, քանի որ աղավնին խաղաղասեր թռչուն է և մենակ չի թռչում. Վարդանը հրամայեց հագցնել նրան սպիտակ զգեստ և տանել պալատ։ Հետո ինքը ևս գնաց պալատ, որտեղ նրան, անհամբեր սպասում էր ծեր իշխանը։
- Ի՞նչ խորհուրդ կտաս ինձ,- հարցրեց իշխանը:
- Իշխա ն, եթե դու ժառանգորդ ընտրես սև կամ կարմիր զգեստ հագած որդիներիդ, Ժողովուրդը կկորչի և երկիրը կկործանվի: Իսկ եթե ընտրես սպիտակ զգեստ հագած որդուդ, Ժողովուրդը գոհ կլինի քեզանից և միշտ կօրհնի քեզ, որովհետև նա աղավնու պես անմեղ է և խաղաղասեր:
Այսպես ավարտեց իր խոսքը Վարդանը, խոնարհվեց իշխանին և դուրս եկավ պալատից:
해설 및 번역
Ծեր իշխանը նստել էր շքեղ դահլիճում և լուռ մտածում էր։ 연로한 통치자가 화려한 홀에 앉아서 말없이 생각하고 있었습니다. (իշխան - 통치자, 지배자, 왕)
Նա արդեն ութսուն տարեկան էր ու դժվարանում էր որոշել, թե իր երեք որդիներից ում թողներ իշխանությունը: 그는 이미 80살이었고 그의 3명의 아들들 중 누구에게 권력을 넘겨줄지 결정을 하지 못하고 있었습니다. (իշխանություն - 권력, 정권)
Նրա այս մտահոգության մասին գիտեր միայն սենեկապետը, որը խորհուրդ տվեց հրավիրել առակագիր Վարդան Այգեկցին։ 그의 이 염려에 대해서는 시종장만이 알고 있었고 그는 우화작가인 바르탄 아이게크치를 초청하도록 간언했습니다. (մտահոգել - 염려하다), (սենեկապետ - 시종장), (առակագիր - 우화작가)
Իշխանը սիրալիր դիմավորեց Վարդանին և ասաց. 통치자는 반갑게 바르탄을 맞이하면서 말했습니다.
- Ես արդեն ծեր եմ և հիվանդ, օգնի՛ի ինձ ընտրելու իմ որդիներից իշխանությւան ժառանգորդին։ 나는 이미 늙고 병들었소, 나의 아들중 권력후계자를 고르도록 나를 도와주시오. (ժառանգորդ - 후계자)
Վարդանը մի պահ մտածեց և պատասխանեց. 바르탄은 잠시 생각하고 대답했습니다.
- Լավ, իշխան, ես կօգնեմ քեզ, բայց պետք է զրուցեմ քո որդիների հետ առանձին-առանձին։ 좋습니다. 통치자이시여, 내가 당신을 돕겠소, 하지만 당신의 아들들과 따로 대화해야만 합니다.
Իշխանը համաձայնվեց, և առաջինը Վարդանի մոտ եկավ ավագ որդին: 통치자는 동의했고 처음으로 맏아들이 바르탄에게 왔습니다. (համաձայնել - 동의하다)
Վարդանը նրան հարցրեց, 바르탄은 그에게 질문했습니다.
- Եթե դու գազան կամ թռչուն լինեիր, որը կնախընտրեիր լինել։ 네가 들짐승이나 날짐승이 된다면 어떤 것이 되기를 원하니? (գազան - 야수)
Ավագ որդին առանց վայրկյան կորցնելու պատասխանեց, որ կուզեր առյուծ լինել, քանի որ նա գազանների արքան է։ 맏아들은 사자가 되기를 원한다고 즉각 대답했습니다. 왜냐하면 그것은 야수들의 왕이기 때문입니다. (առանց վայրկյան կորցնելու - 즉시), (արքան - 왕)
Լսելով այս պատասխանը՝ Վարդանը պատվիրեց ծառաներին, որ սև զգեստ հագցնեն ավագ որդուն և տանեն պալատ: 대답을 들은 바르탄은 하인들에게 검은 옷을 맏아들에게 입히고 궁전으로 데려가도록 했습니다. (ծառան - 하인), (պալատ - 궁전)
Ապա եկավ միջնեկ որդին, որը Վարդանի նույն հարցին պատասխանեց, որ կուզեր արծիվ լինել, քանի որ նա թռչունների արքան է։ 그런후에 차남이 왔으며 바르탄의 같은 질문에 대답하기를 독수리가 되기를 원한다고 대답했습니다. 왜냐햐면 그것은 날짐승의 왕이기 때문입니다. (արծիվ - 독수리)
Վարդանը հրամայեց հագցնել նրան կարմիր զգեստ և տանել պալատ։ 바르탄은 그에게 빨간 옷을 입혀 궁전에 데려가도록 명령했습니다. (հրամայել - 명령하다)
Հետո եկավ կրտսեր որդին, որն ասաց, որ կուզեր աղավնի լիներ, քանի որ աղավնին խաղաղասեր թռչուն է և մենակ չի թռչում: 그런후에 막내 아들이 와서 비둘기가 되기를 원한다고 말했습니다. 왜냐하면 비들기는 평화롭게 날아다니고 홀로 날아다니지 않기 때문입니다.
Վարդանը հրամայեց հագցնել նրան սպիտակ զգեստ և տանել պալատ։ 바르탄은 그에게 하얀 옷을 입혀 궁전에 데려가도록 명령했습니다.
Հետո ինքը ևս գնաց պալատ, որտեղ նրան անհամբեր սպասում էր ծեր իշխանը։ 그런후에 그 자신도 연로한 통치자가 조급하게 기다리고 있는 궁전으로 갔습니다. (անհամբեր - 참지 못하다)
- Ի՞նչ խորհուրդ կտաս ինձ, - հարցրեց իշխանը: 나에게 어떤 고언을 해주시겠소? 통치자는 물었습니다.
- Իշխան, եթե դու ժառանգորդ ընտրես սև կամ կարմիր զգեստ հագած որդիներիդ, Ժողովուրդը կկորչի և երկիրը կկործանվի: 통지자여 당신이 후계자로 검은 옷이나 빨간옷을 입은 아들을 선택한다면 백성들은 집을 잃고 나라는 황폐해질 것입니다.
Իսկ եթե ընտրես սպիտակ զգեստ հագած որդուդ, Ժողովուրդը գոհ կլինի քեզանից և միշտ կօրհնի քեզ, որովհետև նա աղավնու պես անմեղ է և խաղաղասեր: 그러나 하얀옷을 입은 아들을 선택하신다면 백성들은 당신에게 만족하며 언제나 당신을 축복할 것입니다. 왜냐하면 그는 비둘기처럼 순결하고 평화롭기 때문입니다.
Այսպես ավարտեց իր խոսքը Վարդանը, խոնարհվեց իշխանին և դուրս եկավ պալատից: 이렇게 자신의 말을 마친 바르탄은 통치자에게 머리를 조아리며 궁전밖으로 나갔습니다. (խոնարհվել - 머리를 조아리다, 고개를 숙이다)
연습문제
1. Պատասխանիր հարցերին։
1) Ի՞նչ մտահոգություն ուներ ծեր իշխանը։
- Նա դժվարանում էր որոշել, թե իր երեք որդիներից ում թողներ իշխանությունը:
2) Ո՞վ գիտեր դրա մասին և ի՞նչ խորհուրդ տվեց իշխանին:
- Նրա այս մտահոգության մասին գիտեր միայն սենեկապետը, որը խորհուրդ տվեց հրավիրել առակագիր Վարդան Այգեկցին։
3) Ի՞նչ խնդրեց իշխանը առակագրից։
- Վարդան ուզել է զրուցել նրա որդիների հետ առանձին-առանձին։
4) Ինչպե՞ս օգնեց Այգեկցին իշխանին:
- Նա օգնել է իշխանին, թե իշխանի երեք որդիներից ում թողներ իշխանությունը
5) Ի՞նչ ասաց Վարդանը իշխանին։
- եթե դու ժառանգորդ ընտրես սև կամ կարմիր զգեստ հագած որդիներիդ, Ժողովուրդը կկորչի և երկիրը կկործանվի: Իսկ եթե ընտրես սպիտակ զգեստ հագած որդուդ, Ժողովուրդը գոհ կլինի քեզանից և միշտ կօրհնի իշխանին:
2 Կազմիր բարդ նախածանցավոր և վերջածանցավոր բառեր։
(նախածանցավոր բառեր - 접두사, վերջածանցավոր բառեր - 접미사), (կազմել - 짓다)
սենյակ | զգեստ | ան- | միտք | ժառանգ | - ավոր |
առակ | հոգս | դժ- | ընտրել | իշխել | - եղ |
խաղաղ | պետ(~장) | համ- | համբերել | խորհել | - որդ |
երկար | գրել | տ- | գոհանալ | շուք | - ան |
միտք | սիրել | նախ- | կարող | թագ | - ուրդ |
1) 그룹
- երկարազգեստ : 롱드레스를 입은 <-> կարճազգեստ 짧은 드레스를 입은
- մտահոգ : 걱정하는 - միտ(ք)(생각)+ա+հոգ(ս)(걱정)
- սենեկապետ : 시종장 - սենյակ(방)+ա+պետ(장)
* զորապետ(대장)(զոր(ք)(군대)+ա+պետ(장))
* նավապետ(함장)
* քաղաքապետ(시장)
* մարզպետ(기초단체장)
- առակագիր : 우화작가 - առակ+ա+գիր(գրել)
- խաղաղասեր : 평화를 사랑하는 - խաղաղ+ա+սեր(սիրել)
* կնասեր : 여자를 좋아하는 - կին+ա+սեր(սիրել)
* հյուրասեր : 호의적인 - հյուր+ա+սեր(սիրել)
2) 그룹
- անմիտ : 아무런 생각이 없는 - ան-+միտ(ք)
- անհամբերել : 참지 못하는 - ան-+համբերել(참다)
- դժգոհ : 만족하지 못하는 - դժ-+գոհ(անալ) 만족하기 어려운
- տկար : 무능력한 - տ-+կար(ող) 능력이 없는
* տգեղ : 못생긴 - տ-+գեղ(եցիկ) 아름답지 않은
- նախընտրել : 선호하는 - նախ+ընտրել(고르다, 선출하다)
- համ = 함께
* համալսարան : 대학 - համ+ա+լս(ել)+-արան 함께 듣는 장소
* համաձայն : 동의하는 - համ+ա+ձայն 같은 목소리
* համերգ : 콘서트 - համ+երգ(ել) 함께 노래하다
3) 그룹
- ավոր : ~를 가진
* թագավոր : 왕 - թագ(왕관)+-ավոր 왕관을 가진 사람
* բեղավոր : 콧수염을 가진 사람 - բեղ(콧수염)+-ավոր
* հրացանավոր : 소총병 - հրացան(소총)+-ավոր
* զոլավոր : 줄무늬가 있는 - զոլ(줄무늬)+-ավոր
* պոչավոր : 꼬리가 있는 - պոչ(꼬리)+-ավոր
- եղ : ~로 가득찬, ~이 많은
* շքեղ : 찬란한 - շուք(광명)+-եղ
* ուժեղ : 힘이 쎈 - ուժ(힘)+-եղ
* համեղ : 맛있는 - համ(맛)+-եղ
* ահեղ : 몹시 두려운 - ահ(두려움)+-եղ
- որդ : ~하는 사람
* ժառանգորդ : 계승자, 상속자 - ժառանգ(상속)+-որդ 상속받는 사람
* լողորդ : 수영선수 - լող(ալ)+-որդ 수영하는 사람
* գնորդ : 구매자 - գն(ել)+-որդ 사는 사람
* վարորդ : 운전사 - վար(ել)+-որդ 운전하는 사람
- ան : ~하는 사람
* իշխան : 지배자 - իշխ(ել)+-ան 지배하는 사람
* դերասան : 배우 - դեր(역할)+աս(ել)+-ան 역할을 말하는 사람
- ուրդ : 명사를 만드는 접미사
* խորհուրդ : 충고 - խորհ(ել)(곰곰히 생각하다)+-ուրդ 심사숙고해서 말하는 것
* ժոհովուրդ : 국민 - ժոհով(모임)+-ուրդ 한군데에 모여있는 것
* արձակուրդ : 방학 - արձակ(자유)+-ուրդ 자유로운 시간을 갖는 것
* աճուրդ : 경매 - աճ(ել)(자라다)+-ուրդ (가격이) 증가되는 것
3. Լրացրու նախադասությունները համապատասխան բառերով:
(սովորել(공부하다), դահլիճ(홀), ես(나), կարծիք(의견), դնել(놓다), հյուր(손님), իրար(서로), ծառա(하인), դուռ(문))
1) Իշխանը հրամայեց ծառային ներս հրավիրել հյուրին:
2) Հյուրերը տեղավորվեցին սրահի դռան մոտ դրած բազմոցին։ (սրահ - 홀), (բազմոց - 소파), (տեղավորվել - 자리잡다)
3) Դասերը սովորելուց հետո տղան իջավ բակ` խաղալու։
4) Նրա հայերեն դասագիրքը դեռևս դահլիճի մոտ է։ (դեռևս - 여전히)
5) Իմ կարծիքով նա ճշմարտությունն է ասում:
6) Երբ ես ներս մտա, ինձ նստելու տեղ չկար:
7) Լավ ընկերները գաղտնիք չպիտի ունենան իրար (գաղտնիք - 비밀)
4. Բառերի հերթականությունը փոփոխելով և անհրաժեշտ ձևափոխություններ անելով` գրիր նախադասությունները:
1) անգլերեն, Անահիտ, բոլոր, ուզել, սովորեցնել։
-> Անահիտ ուզում է սովորեցնել բոլորին անգլերեն:
2) բարձր, մեկ, ապրել, Նա, շենք, քաղաք:
-> Նա ապրում է քաղաքի բարձր շենքներիս մեկում:
3) մաթեմատիկա, դաս, բարդ, լուծել, Ուսուցիչ, խնդիր, ժամանակ։
-> Ուսուցիչը դասի ժամանակ լուծում է մաթեմատիկայի բարդ խնդիրը:
4) խեղճ, անցորդ, շուն, Զայրանալ, հարվածել, փողոց:
-> Զայրացած անցորդը հարվածում է խեղճ շունը փողոցում:
5) օրորվել, քամի, ծառ, ուժեղ, Կանաչ:
-> Կանաչ ծառը օրորվում է ուժեղ քամով:
6) նա, Գևորգ, սիրել, մեքենա, հայր, վարել։
-> Գևորգ սիրում է վարել իր հոր մեքենան:
7) ընկեր, Նա, գալ, շատ, Գերմանիա, շաբաթ, մեկ:
-> Նրա շատ ընկերները գալու են Գերմանիա մեկ շաբաթից:
도움이 되셨다면 바쁘시더라도 1초만 시간을 내주셔서 공감 및 댓글을 달아주시겠어요?
여러분의 공감과 댓글은 글쓴이에게 큰 힘이 된답니다.
'휴먼노마드로 살아 가는 법 > 아르메니아' 카테고리의 다른 글
[아르메니아어] 중급 문법 - 부정 대명사(Ժխտական դերանուններ) (0) | 2020.02.13 |
---|---|
[아르메니아어] 뜨른데즈 - Տրնդեզ(Տյառնընդառաջ) (0) | 2020.02.13 |
[아르메니아어] 중급문법 - 결과분사(Հարակատումը դերբայ) (0) | 2020.02.09 |
[아르메니아어] 중급문법 - 비한정대명사(Անորոշ դերանուններ) (0) | 2020.02.08 |
[아르메니아어] 마법의 라바쉬 (կախարդական լավաշը) (0) | 2020.02.06 |