휴먼노마드
아르메니아 통관절차 4) 과세가격에 대하여 본문
ՄԱՔՍԱՅԻՆ ԱՐԺԵՔ
과세가격
Եվրասիական տնտեսական միության (Միություն) մաքսային տարածք ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքը որոշվում է Միության մաքսային օրենսգրքի (Օրենսգիրք) 5-րդ գլխին համապատասխան, եթե Միության մաքսային տարածք ներմուծվելիս ապրանքները հատել են Միության մաքսային սահմանը և այդ ապրանքների նկատմամբ առաջին անգամ հայտարարագրվում է «մաքսային տարանցում», «մաքսային պահեստ», «ոչնչացում», «հրաժարում՝ հօգուտ պետության» կամ հատուկ մաքսային ընթացակարգերից տարբերվող մաքսային ընթացակարգ: 유라시아 경제연합 (이하 연합)의 관세구역으로 수입되는 상품의 과세가격은 연합의 관세법(이하 법규) 제 5조에 따라 결정되어진다. 만약 연합의 관세구역으로 수입되는 상품이 연합의 관세국경을 넘는 경우, 처음으로 해당 상품에 관해 "통관", "보세창고", "파기", "국가에 이익이 되도록 양도"나 특별통관에 따라 상이한 통관절차에서 신고되어진다.
Ապրանքների մաքսային արժեքը և դրա որոշմանն առնչվող տեղեկությունները պետք է հիմնվեն հավաստի, քանակապես որոշվող և փաստաթղթերով հաստատված տեղեկատվության վրա: Ապրանքների մաքսային արժեքը որոշելու ընթացակարգերը պետք է լինեն համընդհանուր կիրառելի, այսինքն չտարբերվեն՝ կախված ապրանքների մատակարարման աղբյուրներից, այդ թվում՝ ապրանքների ծագումից, ապրանքների տեսակից, գործարքի մասնակիցներից և այլ գործոններից: 상품의 과세가격 및 그 결정과 관련된 정보는 신뢰할 수 있고 정량화 할 수 있는 문서화된 정보를 기반으로 한다. 상품의 과세가격을 결정하는 과정은 일반적으로 적용되어야하며, 다시 말해, 상품의 원산지, 상품의 유형, 거래의 참여자 및 기타 요소를 포함하여 관련 상품의 공급원과 다르지 않아야한다.
Ապրանքների մաքսային արժեքը որոշվում է հայտարարատուի կողմից, իսկ եթե մաքսատուրքերը, հարկերը, հատուկ, հակագնագցման, փոխհատուցման տուրքերը հաշվարկվում են մաքսային մարմնի կողմից, ապա ապրանքների մաքսային արժեքը որոշվում է մաքսային մարմնի կողմից: 상품의 과세가격은 신고자에 의해 결정되어지며, 만약 관세, 세금, 특별, 독점금지, 보조금세 등이 세관당국에 의해 계산되어진다면 상품의 과세가격은 세관당국에 의해 결정되어진다.
Ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքի համար առավելագույն հնարավոր չափով հիմք պետք է ծառայի այդ ապրանքների վերաբերյալ գործարքի արժեքը՝ (մեթոդ 1): 수입된 제품의 과세가격에 대한 최대가능규모에 따른 기준은 해당 제품에 대한 거래가격에 따른다. (방법 1)
Ներմուծվող ապրանքների արժեքն այդ ապրանքների վերաբերյալ գործարքի գնի հիման վրա որոշելու անհնարինության դեպքում ապրանքների մաքսային արժեքը որոշվում է 2-րդ և 3-րդ մեթոդներին համապատասխան, որոնք կիրառվում են ըստ հերթականության: Ընդ որում, մաքսային մարմնի և հայտարարատուի միջև կարող են անցկացվել խորհրդակցություններ՝ ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքը որոշելու նպատակով՝ նշյալ մեթոդներին համապատասխան արժեքային հիմքի հիմնավորված ընտրություն կատարելու նպատակով: 수입상품의 과세가격에 대한 거래가격을 기준으로 결정하는 것이 불가능할 경우, 상품의 과세가격은 2항 및 3항의 방법에 따라 결정되어지며, 이는 순서대로 적용한다. 또한, 수입상품의 과세가격을 결정할 목적으로 언급된 방법에 따른 관련 가치기준을 합리적으로 선택하기 위하여 세관당국 및 신고자간 협의가 이루어질 수 있다.
Ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքը 2-րդ և 3-րդ մեթոդներին համապատասխան որոշելու անհնարինության դեպքում ապրանքների մաքսային արժեքը որոշելու համար որպես հիմք կարող է օգտագործվել կամ այն գինը, որով գնահատվող, նույնական կամ համանման ապրանքները վաճառվել են Միության մաքսային տարածքում՝ մաքսային արժեքի որոշման 4-րդ մեթոդին համապատասխան, կամ ապրանքների հաշվարկային արժեքը՝ 5-րդ մեթոդին համապատասխան: Ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքը որոշելիս հայտարարատուն իրավունք ունի ընտրելու նշված մեթոդների կիրառման հերթականությունը: 수입상품의 과세가격은 2항 및 3항의 방법에 따라 결정할 수 없는 경우, 상품의 과세가격을 결정하기 위해 기준을 사용하거나 과세가격의 결정에 대한 4항의 방법에 따라 연합의 관세구역에 동일하거나 유사한 상품이 판매된 가격의 추정치나 5항의 방법에 따라 상품의 과세 가격을 결정할 수 있다. 수입상품의 과세가치가 결정할 때 신고자는 언급된 방법의 적용순서를 선택할 권리가 있다.
Եթե ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքը որոշելու համար հնարավոր չէ կիրառել 1-ից 5-րդ մեթոդները, ապա ապրանքների մաքսային արժեքը որոշվում է 6-րդ մեթոդին համապատասխան: 만약 수입상품의 과세가격을 결정하기 위해 1항에서 5항까지의 방법을 적용할 수 없는 경우, 상품의 과세가격은 6항의 방법에 따라 결정되어진다.
Այն դեպքում, երբ ապրանքների մաքսային հայտարարագրման ժամանակ դրանց մաքսային արժեքի ճշգրիտ մեծությունը չի կարող որոշվել՝ պայմանավորված այն հանգամանքով, որ մաքսային մարմնի կողմից ապրանքների հայտարարագիրը այն գործարքի պայմաններին համապատասխան գրանցելու օրվա դրությամբ, որի համաձայն ապրանքները վաճառվում են Միության մաքսային տարածք արտահանվելու համար, բացակայում են դրա հաշվարկման համար անհրաժեշտ ճշգրիտ տեղեկություններ պարունակող փաստաթղթերը, թույլատրվում է հետաձգել ապրանքների մաքսային արժեքի ճշգրիտ մեծության որոշումը: Այդ դեպքում թույլատրվում է ապրանքների մաքսային արժեքի որոշում ու հայտարարագրում հայտարարատուի մոտ առկա փաստաթղթերի և տեղեկությունների հիման վրա, ինչպես նաև մաքսատուրքերի, հարկերի, հատուկ, հակագնագցման, փոխհատուցման տուրքերի հաշվարկում՝ ելնելով ապրանքների մաքսային արժեքի հայտարարագրված նախնական մեծությունից: (Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի 19.06.2018թ. (Ապրանքների մաքսային արժեքի հետաձգված որոշման կարգը հաստատելու մասին N 103 որոշում) 상품의 세관신고기간에 세관당국에 의해 상품신고서가 거래조건에 따라 등록된 일자에 따라 동일한 상품이 연합의 관세구역으로 수출하기 위해서 그것의 계산을 위한 문서가 누락되어 그것의 과세가격의 정확한 규모를 결정할 수 없는 경우, 상품의 과세가격의 정확한 금액의 결정을 연기할 수 있다. 그런 경우, 신고서에서 신고자가 가진 문서 및 정보에 근거하여 상품의 과세가격뿐만 아니라 상품의 과세가격의 사전 신고된 가치에 따라 관세, 세금, 특별세, 독점금지, 보조금세를 계산하는 것이 허용된다. (유라시아 경제위원회 분과의 2018년 6월 19일자 상품의 과세가격에 대한 연기결정절차 승인에 관한 결정안 103호)
Մաքսային արժեքի որոշման մեթոդները սահմանված են Օրենսգրքի 39-ից 45-րդ հոդվածներով՝ 과세가격의 결정방법은 법규 제 39조에서 45조까지 규정되어 있다.
1. Ըստ ներմուծվող ապրանքների վերաբերյալ գործարքի արժեքի մեթոդը (մեթոդ 1) 수입상품에 대한 거래가격에 따른 방법
2. Ըստ նույնական ապրանքների վերաբերյալ գործարքի գնի մեթոդը (մեթոդ 2) 동종 상품에 대한 거래가격에 따른 방법
3. Ըստ համանման ապրանքների վերաբերյալ գործարքի արժեքի մեթոդը (մեթոդ 3) 유사 상품에 대한 거래가격에 따른 방법
4. Նվազեցման մեթոդը (մեթոդ 4) 환원방법
5. Գումարման մեթոդը (մեթոդ 5) 적립방법
6. Պահուստային մեթոդը (մեթոդ 6) 대체방법
Մաքսային արժեքը պահուստային մեթոդով որոշելու առանձնահատկությունները սահմանված են Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի 06.08.2019թ. Մաքսային արժեքի որոշման ժամանակ պահուստային մեթոդի կիրառման մասին N 138 որոշմամբ: 대체방법으로 과세가격을 결정하는 특별조항은 유라시아 경제위원회 분과위 2019년 8월 6일자 "과세가격의 결정시 대체방법의 적용에 대한" 결정안 138호에 규정되어 있다.
Օրենսգրքի 313-րդ հոդվածով սահմանված են ապրանքների մաքսային արժեքի նկատմամբ մաքսային հսկողություն անցկացնելու առանձնահատկությունները: 법규 제 313조에 따라 상품의 과세가격을 위한 통관절차에 관한 특성이 규정되어 있다.
Ապրանքների մաքսային հայտարարագրման ժամանակ հայտարարագրված մաքսային արժեքի մաքսային հսկողություն անցկացնելիս մաքսային մարմնի կողմից իրականացվում է ապրանքների մաքսային արժեքը որոշելու և հայտարարագրելու (ապրանքների մաքսային արժեքը որոշելու մեթոդի ընտրության և կիրառության, ապրանքների մաքսային արժեքի կառուցվածքի և մեծության, ապրանքների մաքսային արժեքի մասին տեղեկությունների փաստաթղթային հաստատման) ստուգում: Ապրանքների մաքսային արժեքի հսկողություն անցկացնելիս մաքսային մարմինն իրավունք ունի հայտարարատուից պահանջելու գրավոր պարզաբանումներ՝ ապրանքների գնի ձևավորման վրա ազդող գործոնների, ինչպես նաև Միության մաքսային սահմանով տեղափոխվող ապրանքների հետ առնչություն ունեցող այլ հանգամանքների մասին: Միության մաքսային տարածք ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքի հսկողության այլ առանձնահատկություններ, այդ թվում՝ ապրանքների մաքսային արժեքը ոչ հավաստի կերպով որոշելու հատկանիշները, ապրանքների մաքսային արժեքի մասին տեղեկությունները ոչ հավաստի ճանաչելու հիմքերը որոշվում են Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի 27.03.2018թ. Եվրասիական տնտեսական միության մաքսային տարածք ներմուծվող ապրանքների մաքսային արժեքի նկատմամբ մաքսային հսկողության անցկացման առանձնահատկությունների մասին N 42 որոշմամբ: 상품의 세관신고시 신고된 과세가격의 세관검사를 실시하는 경우 세관당국에 의해 상품의 과세가격이 결정되고 신고하기 위한 검사(상품의 과세가격을 결정하는 방법의 선택 및 적용, 상품의 과세가격 구성 및 수량, 상품의 과세가격에 대한 정보의 문서승인)를 수행한다. 상품의 과세가격을 통제하는 경우 세관당국은 신고자에게 상품가격의 인상에 영향을 미치는 요인 뿐만 아니라 연합의 세관국경을 통해 이송되는 상품과 관련된 기타사항에 대하여 서면으로 설명을 요구할 권리가 있다. 신뢰할 수 없는 방식으로 결정되는 특성, 상품의 과세가격에 대한 정보를 신뢰할 수 없다고 인식하는 근거를 포함하여, 연합의 세관구역으로 수입되는 상품의 과세가격에 대한 통제에 있어 기타 특징은 유라시아 경제위원회의 2018년 3월 27일자 "유라시아 경제연합의 세관구역으로 수입되는 상품의 과세가격에 관해 통관의 특성에 대한 결정안 42호에 따라 결정되어진다.
- հսկողություն
- առանձնահատկություն 특징
- հատկանիշ 특성
https://www.petekamutner.am/Content.aspx?itn=csCILegislativeCustomsValue
도움이 되셨다면 바쁘시더라도 1초만 시간을 내주셔서 공감 및 댓글을 달아주시겠어요?
여러분의 공감과 댓글은 글쓴이에게 큰 힘이 된답니다.
'휴먼노마드로 살아 가는 법 > 아르메니아' 카테고리의 다른 글
아르메니아 통관절차 6) 개인에 의해 이송되는 개인용품의 수입 및 수출에 관해서 (0) | 2021.08.01 |
---|---|
아르메니아 통관절차 5) 상품분류에 대하여 (0) | 2021.08.01 |
아르메니아 통관절차 3) 상품의 원산지에 대해 (0) | 2021.07.31 |
아르메니아 통관절차 2) 관세 및 기타 납부에 대하여 (0) | 2021.07.31 |
아르메니아 통관절차 1) 아르메니아의 수입신고절차 (0) | 2021.07.31 |